olisin niin onnellinen
jos saisin lomailla lapsista ja miehestä edes kaksi päivää.mieheni on saanut mennä ja tulla kun huvittaa ollut kokonaisia viikonloppuja kotoa pois..minä istua nyhjöttäny lapsien kanssa kotona.jospa silloin kun kävin töissä en edes saanut nukkua yhtenäkään viikonloppuna pitkään vaan mies makasi siitäkin edestä.:( olen nyt hoitovapaalla..
Kommentit (4)
se ei varmaa käy täällä lukee mistä olisit onnellinen.
Minä jauhoin kans yksikseni mielessä ku ei ikää mihinkää pääse ja aina olla vauvan kanssa, en puhunu mitää miehelle.
No, onneksi itse tajusi tilanteen ja sanoi, että tästä lähin oot kaks iltaa viikosta pois kotona harrastuksissa jos halua. En vaa osaa lähteä, tuntuu niin hankalalle jättää tuo vauva miehelle ku se ei oo mikää helppo hoitonen tapaus.
onneksi jotkut osaa avautua totuuksista. eikä leikkiä jotain supermammaa tääl.
kerroin sen myös miehelleni, sanoi että pärjää vauvan kanssa ja jaskaa hoitaa. uskon kyllä että pärjää, on välillä ollu sen kanssa yksin kotona likemmäs viikon, parikin kertaa.
Kieltääkö miehesi sinua esim lähtemästä viikonlopuksi muualle? Lähde ystävän kanssa vaikka toiseen kaupunkiin yöksi, shoppailua, teatteria ym.