Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisin niin onnellinen

Vierailija
19.10.2011 |

jos saisin lomailla lapsista ja miehestä edes kaksi päivää.mieheni on saanut mennä ja tulla kun huvittaa ollut kokonaisia viikonloppuja kotoa pois..minä istua nyhjöttäny lapsien kanssa kotona.jospa silloin kun kävin töissä en edes saanut nukkua yhtenäkään viikonloppuna pitkään vaan mies makasi siitäkin edestä.:( olen nyt hoitovapaalla..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltääkö miehesi sinua esim lähtemästä viikonlopuksi muualle? Lähde ystävän kanssa vaikka toiseen kaupunkiin yöksi, shoppailua, teatteria ym.

Vierailija
2/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei varmaa käy täällä lukee mistä olisit onnellinen.

Minä jauhoin kans yksikseni mielessä ku ei ikää mihinkää pääse ja aina olla vauvan kanssa, en puhunu mitää miehelle.

No, onneksi itse tajusi tilanteen ja sanoi, että tästä lähin oot kaks iltaa viikosta pois kotona harrastuksissa jos halua. En vaa osaa lähteä, tuntuu niin hankalalle jättää tuo vauva miehelle ku se ei oo mikää helppo hoitonen tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi jotkut osaa avautua totuuksista. eikä leikkiä jotain supermammaa tääl.

Vierailija
4/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin sen myös miehelleni, sanoi että pärjää vauvan kanssa ja jaskaa hoitaa. uskon kyllä että pärjää, on välillä ollu sen kanssa yksin kotona likemmäs viikon, parikin kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi