Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisillä on varaa kalliisiin asuntoihin? Me asumme 30 000 euron talossa.

Vierailija
18.10.2011 |

Asutaan mieheni kanssa ihan onnellisina vanhassa ok-talossa maalla.

Talo on vanha, mutta kodikas, oma rakas kotimme :)

Nettotulot meillä on jotain 3300 euron luokkaa kuussa, eikä meillä ikinä olisi varaa ostaa yli 80-90 000 euron asuntoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitenkään kummoiset tulot, vaikka asumme noin 300 000 euron arvoisessa keskusta-asunnossa. Meillä on vain luottoa. Ei meillä ole mitään aikomusta maksaa tätä asuntoa kokonaan. Maksamme korkoja ja lyhennystä niin kauan kuin tarvitsemme perheasuntoa ja muutamme sitten pienempään.

Vierailija
22/25 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa siksi, että olemme molemmat miehen kanssa täältä kotoisin ja täällä ovat myös mummot, sisarukset, serkut, ysrävät... Niin ja ne työpaikat.

Onhan meillä toki se vaihtoehto muuttaa korpeen ihan keskenämme ja jättää muu elämä tänne mutta kyllä me mieluummin maksetaan sitä lainaa ja vietetään aikaa suvun ja ystävien kanssa.

Ja pk-seutu tosiaan muuten myös on muuta kuin noi Kehät - itse ajan 40 km matkan töihin vajaassa puolessa tunnissa.

että asutte pääkaupunkiseudulla?

miksi haluat jonottaa kehä ykkösellä työhön mentäessä ja sieltä poislähtiessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa siksi, että olemme molemmat miehen kanssa täältä kotoisin ja täällä ovat myös mummot, sisarukset, serkut, ysrävät... Niin ja ne työpaikat.

Onhan meillä toki se vaihtoehto muuttaa korpeen ihan keskenämme ja jättää muu elämä tänne mutta kyllä me mieluummin maksetaan sitä lainaa ja vietetään aikaa suvun ja ystävien kanssa.

Ja pk-seutu tosiaan muuten myös on muuta kuin noi Kehät - itse ajan 40 km matkan töihin vajaassa puolessa tunnissa.

Kun nyt vaan on sattunut syntymään täällä ja suku kuollut täällä, niin tuntuu jotenkin hassulta että pitäisi sitten muuttaa jonnekkin maalle. Kukin tavallaan sano! Olkaa te ihmeessä onnellisia siellä 30 000 talossanne me olemme tässä 300 000 talossa ihan tyytyväisiä myöskin.

Vierailija
24/25 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut koko aikuisikäni, eli noin 20 vuotta suurkaupungissa. Sanoisin että en todellakaan kadu että olen aikoinani jättänyt maaseudun taakseni, ja sitten myöhemmin Helsingin ja Suomen, mutta tallattuani aikani näitä kivikylän katuja kaipaan takaisin luonnon pariin ja hiljaisuuteen. Toisaalta voisi olla karu todellisuus elää jossain syrjäseudulla, kun on tottunut siihen että kaikki kaupungin huvituksen ovat 5 min kävelymatkan päässä. Ehkäpä viidyn vielä seuraavat 10 vuotta miljoonakaupungin sykkeessä ja sitten hankin sen 30 000 euron talon tai ehkä paremminkin 3 000 000 e talon, ja nautin eläkepäivistä meren rannalla.

Vierailija
25/25 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan vähän eri hintaluokista. Me asutaan 300 000 euron rivarissa ja tässä ei ole mitään ökyä.

että media-alan hommia on pilvin pimein tarjolla maaseudulla... tyhmä minä. Enkä sitäkään että miehen Vuosaaressa sijaitseva työpaikka voikin siirtyä minne tahansa. Tai että vastaavaa työtä on muuallakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä