Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esikoululaiselle vielä haalari?

Vierailija
18.10.2011 |

Miten muilla, milloin olette luopuneet lapsella haalarista? Vai pitäsikö jo ostaa kaksiosainen? Ajettelin, että kun eskarissa ulkoilevat niin paljon niin siksikin vielä haalari.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella oli vielä viime vuonna eskarissa haalari sekä syksyllä että talvella, keväällä taisi mennä enemmän takki-housuyhdistelmällä. Nyt on toinen eskarissa ja kyllä tuo vaan haalarin vetää päällensä jos itse saa valita, ja siis molemmat vaihtoehdot on tarjolla. Talveksi ei ole hankittuna kuin takki-housuyhdistelmät molemmille, kun ajhattelin ettei nuoremmalle haalari kelpaa, kun isovelikään ei enää kouluun laita, mutta oon kyllä ruvennut miettimään pitäisikö tuolle kuitenkin vielä toppahaalarikin hommata.

Vierailija
2/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon nopeampi pukea päälle kun on kiire ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nyt se hetki ? :) kun hän itse sanoo, että haalari mielummin, kun on helpompi ja nopeampi pukea. ap

Vierailija
4/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ekaluokkalaisellakin.

Vierailija
5/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen sai eskarivuonna valita kumpaa käyttää. Kaksiosainen oli valinta, ja siinä pysyttiin. Kyllähän haalareita vielä löytyy ihan missä koossa vaan (vaikka aikuiselle miehelle, jos pilkkihaalari kelpaa), mutta lasten haalareissa ei ihan joka haalaria enää kokoluokassa 130 ole... Meillä olisi tarvinnut olla esim. 128, joten en väkisinkään haalaria etsinyt.

Vierailija
6/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsin hyvin pärjäsi. Ekaluokkalaiselle ei nyt ainakaan enää mitään haalaria, johan siitä riemu repeäisi koulussa

Vierailija
7/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on ainakin edellisen vuosien kokemuksen perusteella lapsilla ollut talvisin toppahaalarit, ainakin monella. Sen sijaan välikautena lapsilla näkee lähinnä kaksiosaisia settejä, ei välikausihaalareita.

Vierailija
8/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun ei kuulemma enää halua vaan kaksiosaisella mennään.

Vierailija
9/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarit, keväällä kaksiosaiset.

Vierailija
10/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ykkösellä taitaa haluta kaksiosaisen puvun. MInusta haalari olisi kätevämpi, mutta en viitsi pakottaa.

Vierailija
11/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi ehdottomasti haalarin. Nyt kolmosella ei enää halua. Ostaisin eskarille ehdottomasti haalarin. Ei ne vielä liian isoja siihen ole :)

Vierailija
12/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koulussakin käytännöllisempi, koska on niin nopea pukea ja riisua:) Toinen puoltava seikka on, että ne toppahousut jäävät sitten päälle oppitunneille, joten hiki tulee! Haalarin alle kivat sisävaatteet, niin on paljon mukavampi olla tunneilla. Viimeistään kolmosella pojatkin sitten siirtyvät haalarista kevyempään vaatetukseen ja lumileikitkin usein vähentyvät. Samankin paikkakunnan eri kouluissa voi olla erilainen "kulttuuri" pukeutumisessa, kuten muissakin asioissa, joten kannattaa kuunnella lasta. Jos hän on ainoa haalaria käyttävä ja kokee sen kiusalliseksi, niin pitää antaa periksi.

Vierailija
13/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin valmis laittamaan kaksiosaista päälle, sillä takkia ja housuja voi yhdistellä sen mukaan mikä on likainen (ja tällä tytöllä ulkovaatteet on _usein_ likaiset, tykkää liikkua ja leikkiä :) mutta tyttö itse ilmoitti, että haluaa sitten talveksikin haalarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi