Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prkl! Mulla olis ke-pe työkeikka buukattuna ja sen vuoron mukaan olen

Vierailija
18.10.2011 |

sopinut omat menoni eli työajoiksi ilmoittivat eilen 8.00-15.30 ja mulla on esim huomenna opettajan kanssa vanhempainvartti klo 15.45

Soitti siis tuo hlöstöfirman tyyppi että työvuoro oliskin muuttunut iltavuoroksi.

No, piti vastata että eipä onnistu kun eilisen tiedon mukaan olen sopinut muut menoni esim tuon huomisen vanhempainvartin.

Hitto näitä, tääkin näköjään tätä keikkalaisen riemua mutta sorry, elämää keikkalaisillakin sen keikan jälkeen ja jos joku vuoro keikkanettiin laitetaan ja sen mukaan keikkalainen ilmoittaa onko kiinnostunut ja onnistuuko niin valitan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kvtes määrittelee, ainakin alallani, että työvuorot pitää ajoissa=2-3vkoa ennen niiden alkua!

Sen tietty hyväksynyt että keikkaa tehdessä niitä ei saa tietää ennenkuin jopa vasta keikkaa edeltävänä päivänä, mutta silloin kun asiakas ilmoittaa keikkavälitysfirmalle keikkalaisen tarpeensa ja jopa työvuorot sinne niin kyllä silloin sillä keikkalaisellakin on jotain oikeuksia!

Kuten se että tohtii sopia muuta elämää vaikka heti keikan jälkeen alkavaksi kuten nyt mulla ke tuo vanhempainvartti, to lääkäri ja pe reissuun lähtö heti kun mahdollista.

Että minua korpeaa tämä sorsiminen ja selkänahan vereslihalle repimis-mentaliteetti mitä eräät työpisteet harrastaa keikkalaisten suhteen://

Ja ylläripylläri ne pahimmat sellaiset on naisvaltaiset paikat...

Vierailija
2/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin vasta sovit tuon vanhempain vartin ajan? Meillä ajat varattiin n kk etukäteen :)

Vierailija
4/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap voinut sen vanhempainvartin sopia jo kuukausi sitten. Jos työkeikkaa tarjotaan 8-15.30, niin toki hän sen voi ottaa vastaan kun se hänelle aikataulullisesti käy. Niinhän tuo keikkatyö toimii. Tarjotaan työtä tiettyyn vuoroon, jos käy, niin se otetaan vastaan.

Vierailija
5/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää tämä miten tartutaan epäolennaisuuksiin ja siihen mikä ei ole se pointti *huoh*!

Opettaja tosiaan ilmoitti eilen aamulla Wilman kautta niitä keskusteluaikoja ja koska tiedän 2 lpasne kokemuksella että tietyt ajat menee ja äkkiä niin buukattiinpa sitten samnatien tuo aika kun kerta kävi työnikin puolesta.

Kunnes nyt sitten ilmoittivatkin välitysfirmalle että oliskin toinen vuoro mutta sitäpä en ota vastaan.

ap

ja silloin vasta sovit tuon vanhempain vartin ajan? Meillä ajat varattiin n kk etukäteen :)

Vierailija
6/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajat muuttuu, tai on voitu alkujaan ilmoittaa väärin tms...

Vierailija
7/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoroista päättnyt oli eilen normisti työssä ja eilen mulle ilmoitettiin tuo keikan mahdollisuus ja työajat.

Otin sen vastaan vaikka yleensä pidän pe vapaina, mutta nyt pidän arkivapaani tänään ja otin tuon ke-pe keikan vastaan koska siten saan tällekin vkolle ideaaleimman työmäärän eli 4-päivää, koska työajat olis sopivat noihin muihin menoihini nähden ja koska työpaikka on vain 2km päässä kotoa.

Siellä on nyt vaan joku talon "oma" hlö päättänyt ettei haluakaan/voikaan tehdä iltaa joten nakitetaanpa se nyt sille keikkalaiselle.

Sorry, tällä keikkalaisella on omakin elämä ja varsinkin oma tahto ja pää joten minua ei viedä kuin pässiä narussa kuten ehkä joskus uran alkuaikoina kun halusi niin olla mieliksi yms.

ap

Eli ajat muuttuu, tai on voitu alkujaan ilmoittaa väärin tms...

Vierailija
8/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä(kään) kys hlöstökonsultti soittanut takaisin, sovittiin siis että soittaa vielä mulle kun ilmoittavat kys työpisteeseen etten voi vuoroani enää vaihtaa.

Voin kuvitella mikä sihinä ja kihinä siellä on menossa että kuka tekis kys iltavuoron..

Tää on hanurista:/

ap

Vierailija
9/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko, ettei vuorosta voi kieltäytyä?

Vai mikä tässä oli ongelma?Menetät sen päivän tienestit kokonaan eli siihen alkuperäiseen vuoroon ei ole nyt töitä?

Vierailija
10/13 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska otin kys 3-pvän keikan osin sen vuoksi että ne keikkafirmaan ilmoitetut työajat sopivat minulle eli 8-15.30

Juuri tarkistin omaa keikkakalenteriani kys firman sivulta ja kyllä siellä seisoo edelleen että tämä ke-pe on buukattu minulle ja tuota 8-15.30 vuoroa eli eivät ole tehneet asiasta ongelmaa siellä kohteessa vaan joku muu sieltä talon sisältä tekee sen vuoron.

ap

tarkoitatko, ettei vuorosta voi kieltäytyä?

Vai mikä tässä oli ongelma?Menetät sen päivän tienestit kokonaan eli siihen alkuperäiseen vuoroon ei ole nyt töitä?

Vierailija
11/13 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne olisi saaneet sua kysyä muuttuneeseen vuoroon ollenkaan? Tottakai sulla on oikeus kieltäytyä ja niin teit. Mitä sä siis kiroat?

Vierailija
12/13 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne olisi saaneet sua kysyä muuttuneeseen vuoroon ollenkaan? Tottakai sulla on oikeus kieltäytyä ja niin teit. Mitä sä siis kiroat?

Vierailija
13/13 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te nostatte näitä vanhoja esille???

Mä oon siis se joka tohon vastas, enkä tosiaan huomannu että tää on näin vanha. Varmaankin päädyin tähän avaukseen jostain toisesta avauksesta, tohon alas kun tulee noita "lisää keskustelua aiheesta" ja jos siitä vahingossa avaa jonkun, ei sitä heti ajattele että se on vaan joku vanha avaus.

Mä oon itsekin monesti ihmetellyt, että miksi jotkut nostelee vanhoja turhanpäiväisiäkin avauksia, mutta nyt koska itsekin niin näköjään tein, niin ilmeisesti johtuu just tuosta mainitsemastani asiasta.