Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiystävällinen kahvila Helsingin ydinkeskustassa

Vierailija
18.10.2011 |

Olen tulossa iltapäivällä hyvin vapaamuotoiseen asiakastapaamiseen Helsingin keskustaan. Osaisitko suositella jotain mukavaa kahvilaa tmv., jossa olisi esimerkiksi leikkipaikka tai muuta, missä 3-vuotiaani viihtyisi hetken yksin? Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes.

Vierailija
2/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään Helsingistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sytyttänyt missä kahvilassa on leikkipaikka.

Olen käynyt mielessäni aika monta keskustan kahvilaa.

Stockallahan (8.krs) on piskuinen leikkipaikka mutta ei leluja. En muista onko siinä edes telkkaria kun omat lapset ovat jo sen iän ohittaneet. Vauvoja olen nähnyt siinä peuhaavan.

Vierailija
4/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomatalon Waynes coffeessa on paljon äitejä lapsineen, mutta ei siellä leikkipaikkaa ole, enkä tiedä viihtyykö 3v.

Rossoissa on leikkipaikat ja kai sinne voi kahvillekin vaan mennä. Olisko city-käytävässä vielä Rosso? En ole itsekään hetkeen ihan keskustassa käynyt, joten rempat yms on saattaneet jotain muuttaa.

Ei tainnut paljon olla apua. Vauvan voi viedä moneenkin paikkaan keskustassa, 3v on jo vaikeampi pitää viihdytettynä.

Vierailija
5/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sanomatalon Wayne´s (jotain leluja, ei leikkipaikkaa)

- Kampin keskuksen ylimmän kerroksen kahvila: ei leikkipaikkaa, mutta tilaa, tosin hankalta vahtia lasta jos on kova menemään karkuun

- Stokkan 8.krs: pieni leikkipaikka, jossa pauhaa telkkari.

Leikkipaikkoja on varmaan jossain ravintoloissa, mutta en muista että kahviloissa olisi.

Vierailija
6/6 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa!!!!