Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apinat!!!

Vierailija
18.10.2011 |

Voitteko te tajuta, että hoikkakin nainen voi olla ihan jees? Siis oikeasti?! Omakohtaista kokemusta on vain omalta kohdlta tietenkin, mutta miksi naiselta vaaditaan kolminumeroinen luku puntarissa, että olisi seksikäs? Olen 170cm/59kg. Teen fyysistä työtä (hoitaja), kuljen työmatkat pyörällä (7km)päivä) ja lisäksi juoksen 4-5 kertaa viikossa n. 5 km. Nämä asiat on miulle ihan normaalia arkipäivää kiloja miettimättä. Ruokahaluni on valtava, koska kulutan paljon. Minulla on sopusuhtainen kroppa, en edes kiinnitä siihen liiemmin huomiota. Vaatteet näyttävät päälläni hyvältä. verenpaineet ym on kunnossa, jaksan hyvin arje jokaisen "paineen". Saan myös orgasmin miehen kanssa tai ilman. Mikä minussa on vialla, että minua voi pilkata painon perusteella?? Ei mikään. Menkää puntarille, katsokaa peiliin tai mitä vittua tahansa, mutta pitäkää mölyt mahassanne kun meinaatte arvostella minua! Niin teen minäkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työni hyvin ja tulen juttuun kaikkien kanssa =).

ap

Vierailija
2/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittelet v-sanoja.

asiansa voi ilmaista asiallisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ihmisillä on ihme pakkomielle huomauttaa muille heidän ulkonäöstään, oli kohde minkä muotoinen tahansa. Minusta se kielii jonkinlaisesta korvien välisestä häiriötilasta. T. Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi