Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lasten läppäriä joka EI PUHU RUOTSIA????

Vierailija
18.10.2011 |

Kiitos!!! Onko sellaista lasten leikkitietokonetta olemassa, mikä ei puhu ruotsia?

Kiitos!!!!!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du måste vara helt förvirrad! Menar du på allvar? Varför får inte barndatorn prata svenska? Menar du kanske att du själv blir irriterad när du inte förstår vad datorn pratar om?

Det är klokt att låta barn lyssna på svenska språket, dem måste ju lära sig det ändå i skolan. Om man är van vid, blir det lättare att lära sig senare:-)

Terveisin suomenkielinen mutta joskus koulussa opiskellut. Kyllä kannatti. Sai tännekin vastailla ihan noin vaan.

Vierailija
2/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, en halua että lapseni oppii ruotsia!!!! En jaksa sitä kieltä!!!! Se on niiiiiiin turha!!! Ja rasittava!!!!!!! Ja ruma... Sori!!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta sen läppärin haluaisin kuitenkin....

varmaan loppuu ruotsinpuhuminen; taattu persuratkaisu. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, en halua että lapseni oppii ruotsia!!!! En jaksa sitä kieltä!!!! Se on niiiiiiin turha!!! Ja rasittava!!!!!!! Ja ruma... Sori!!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta sen läppärin haluaisin kuitenkin....

varmaan loppuu ruotsinpuhuminen; taattu persuratkaisu. ;-)

Great minds think alike. ;-)

Vierailija
4/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että löydät sellaista, missä ei olisi ruotsia vaihtoehtona. Paitsi ehkä jostain ulkomailta tilaamalla, mutta silloin laitteessa ei ole suomenkaan kieltä. kiteytettynä: jos laitteessa on mahdollista valita kieleksi suomi, löytyy siitä myös ruotsi.

Vierailija
5/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppii helpommin esim saksaa. Ruotsin perusrakenne on sama kuin on englannissa. Hyvä ruotsinkielentaito helpottaa ranskan ja muiden romaanisten kielten oppimista. Kaikki nuo ovat samaa indo-eurooppalaista kieliperhettä.

Hyvä suomenkielentaito helpottaa esim. unkarin, eestin, komin ja marin oppimista.

Kyse siis ei ole ruotsin kielestä, vaan siitä, mihin se johtaa. Jos ihminen osaa suomea kuin palsta mamma ja englantia kun Kimi Räikkönen, hän on mielestäni ummikko.

jos ei osaa ruotsin kieltä?

Sori mä en ymmärrä ruotsia enkä kehtaa sanoa sitä oikein ettei kukaan pahastu mutta sori ei kenellekään henkilökohtaisesti kun täälläkin pörrää varmaan ruotsalaisia mutta mä en kestä sitä kieltä!!!!!!!

Et sä mitään ruotsia vihaa, sua vaan hävettää oma kielitaidottomuutesi ja sä haluat että lapsesi jää yhtä ummikoksi kuin sinäkin.

Vierailija
6/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppii helpommin esim saksaa. Ruotsin perusrakenne on sama kuin on englannissa. Hyvä ruotsinkielentaito helpottaa ranskan ja muiden romaanisten kielten oppimista. Kaikki nuo ovat samaa indo-eurooppalaista kieliperhettä.

Hyvä suomenkielentaito helpottaa esim. unkarin, eestin, komin ja marin oppimista.

Kyse siis ei ole ruotsin kielestä, vaan siitä, mihin se johtaa. Jos ihminen osaa suomea kuin palsta mamma ja englantia kun Kimi Räikkönen, hän on mielestäni ummikko.

Sori mä en ymmärrä ruotsia enkä kehtaa sanoa sitä oikein ettei kukaan pahastu mutta sori ei kenellekään henkilökohtaisesti kun täälläkin pörrää varmaan ruotsalaisia mutta mä en kestä sitä kieltä!!!!!!!

Et sä mitään ruotsia vihaa, sua vaan hävettää oma kielitaidottomuutesi ja sä haluat että lapsesi jää yhtä ummikoksi kuin sinäkin.

minä mieluummin opettelen suoraan sen saksan kielen kuin luen ensiksi ruotsia ja sitten saksaa. Pääsee paljon helpommalla.

Vierailija
7/18 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jopa minun 3v- tyttöni osaa vaihta kielen, jos vahingossa pikku-sisko käynytvääntämässä ruåttin päälle:). Eli eipä sitä juuri kuule.

Vierailija
8/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perusteellinen pakkoruotsin vastustaja.

Vierailija
10/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det finns så många som inte gillar svenska (suom. on niin monta, jotka eivät tykkää ruotsista), joten tää menee siinä sivussa ihan kepeesti.

Oikeesti kuitenkin, en pahastunut, olen vaan väsynyt ja klikkailen umpimähkään avauksia ja vastailen niihin vähän mitä sattuu.

Ite en kestä flaaminkieltä, joten mihin tahansa läppäriin päädytkin, niin älä hanki flaaminkielistä masiinaa. Muuten on vaarana että alat kirjoittamaan caps lockin kera kaiken. :)

t. Sama (anteeksi muuten samalla kaikille flaaminkieltä taitaville)

Vierailija
11/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etsin edelleen läppäriä! Ei haittaa jos se puhuu suomen lisäksi vaikka englantia tai ranskaa tai saksaa! Kunhan ei ruotsia. Sori!!!!!!!!

Vierailija
12/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, en halua että lapseni oppii ruotsia!!!! En jaksa sitä kieltä!!!! Se on niiiiiiin turha!!! Ja rasittava!!!!!!! Ja ruma... Sori!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta sen läppärin haluaisin kuitenkin....

Vierailija
14/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut koko ikäni Suomen kansalainen, vanhempieni puolelta (toinen Keski- ja toinen Itä-Suomesta). Satuin vain syntymään väärälle puolen lahtea tästä ilmansuunnasta haistettuna. :))

Mutta tsemppiä nyt kovasti siihen läppärin metsästykseen, toivottavasti sua onnaa. Heja!

T. Se arvon ruotsalainen

Vierailija
15/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Ruotsissa ja Suomessa! Muualla se on turha!

Vierailija
17/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsia ei tarvita monessa maassa. Vain Ruotsissa ja Suomessa! Muualla se on turha!

Vierailija
18/18 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko loppuis ruotsin molotus.