Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme kuukausitulot ovat 17000€ brutto, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.11.2011 |

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään mieleen.

Vierailija
2/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon saatte kuussa säästöön? Paljonko menee rahaa ruokaan? Kuinka monta henkeä perheessänne on? Mitkä ovat koulutuksene?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortit tapissa,

pikavippifirmojen numerot kännykässä ja

velkaa joka toiselle sukulaiselle?

Toivottavasti ette. :)

Jostain mielenkiintoisesta syystä todella hyvätuloiset vaan loistavat rästiasiakkaiden listoilla.

Vierailija
4/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortit tapissa,

Jostain mielenkiintoisesta syystä todella hyvätuloiset vaan loistavat rästiasiakkaiden listoilla.

Vierailija
5/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisihenkinen perhe, ruokaan menee kuussa n. 800-1000€, tuossa on kyllä mukana sitten kaikki wc-paperit ym.

Mies on insinööri, minä olen datanomi.

t.ap

Vierailija
6/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin toivottavasti ei. :)

Vierailija
7/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortit tapissa,

t.ap

Vierailija
8/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette päässeet koulutuksillanne :)

Vierailija
9/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen töistä klo 16 mennessä, kokkaan ruoat, jutustelen, tarkistan läksyt. Kun ovat kavereilla/ulkona/harrastuksissa niin käyn itse salilla tms. Eli en tee pitkää päivää. Mies taas tekee ja reissaa myös paljon. Toisaalta saa välillä pidettyä ylimääräisiä lomia, joita viettää sitten perheen kanssa.

Vierailija
10/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
11/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Olen 35v ja mies on 45v.

t.ap

Vierailija
12/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa myös hyvin koulutettuja, mutta työttömiä. Mies irtisanottiin ns. joukkoirtisanomisissa ja itse en ole löytänyt koulutusta vastaavaa työtä. Hanttihommia olen tehnyt ja olin vakkarinakin, kun teimme lapset ja kun palasin töihin, sain hetken päästä kuulla että töitä ei enää ole. Seuraavassa hetkessä mies irtisanottiin. Siinä olimme me kaksi + lapset, hyvätuloinen perhe asunto- ja autolainoinemme, etelän loma varattuna, koska kaiken piti olla hyvin. Säästöjä ei ollut ehtinyt kertyä, koska olimme ne juuri käyttäneet asunnon hankintaan ja remontointiin ja vasta aloittaneet säästämään lisää. Meillä ei pitänyt olla mitään hätää.

Joten olkaa onnellisia :) teillä menee hienosti, kun rahasta ei ole huolta. Toivottavasti mekin joskus olemme jälleen tuossa asemassa.

Vierailija
13/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaako sinua ikinä se, että teillä jää noin paljon käteen kuussa? Tuleeko huono omatunto, kun on varaa ostaa mitä vaan, vaikka monet muut elävät köyhyysloukossa?

Vierailija
14/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa myös hyvin koulutettuja, mutta työttömiä. Mies irtisanottiin ns. joukkoirtisanomisissa ja itse en ole löytänyt koulutusta vastaavaa työtä. Hanttihommia olen tehnyt ja olin vakkarinakin, kun teimme lapset ja kun palasin töihin, sain hetken päästä kuulla että töitä ei enää ole. Seuraavassa hetkessä mies irtisanottiin. Siinä olimme me kaksi + lapset, hyvätuloinen perhe asunto- ja autolainoinemme, etelän loma varattuna, koska kaiken piti olla hyvin. Säästöjä ei ollut ehtinyt kertyä, koska olimme ne juuri käyttäneet asunnon hankintaan ja remontointiin ja vasta aloittaneet säästämään lisää. Meillä ei pitänyt olla mitään hätää.

Joten olkaa onnellisia :) teillä menee hienosti, kun rahasta ei ole huolta. Toivottavasti mekin joskus olemme jälleen tuossa asemassa.

koko osasto saa lähtöpassit ja hommia on tehty niska limassa.

Vierailija
15/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaako sinua ikinä se, että teillä jää noin paljon käteen kuussa? Tuleeko huono omatunto, kun on varaa ostaa mitä vaan, vaikka monet muut elävät köyhyysloukossa?

työstähän se tulee.

t.ap

Vierailija
16/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin nuo asiat siksi, että itseäni välillä nolottaa oma elintaso.. tuntuu, että pitäisi jakaa omastaan niille, joilla ei ole niin paljon. Ja silti, olen itse pätkätyöläinen 2 lapsen äiti, asuntovelkainen.. ainut varma tulonlähde on mun miehen palkka. Eli en edes tienaa hyvin. Jos mulla olisi noin hyvät tulot, kun teillä, varmaan jakelisin sitä rahaa stipendeinä pois tai jotain..

Vierailija
17/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette julkisella sektorilla tai sen työllistämiä niin, onko kiva kusettaa veronmaksajia.

Vierailija
18/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko mulle tonnin? Ei muuta kysyttävää =)

Vierailija
19/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette julkisella sektorilla tai sen työllistämiä niin, onko kiva kusettaa veronmaksajia.

Vierailija
20/56 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko mulle tonnin? Ei muuta kysyttävää =)

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan