mitä mieltä äidistä?
Oma äitini tuli vierailulle kotiini ja viipyy täällä pari yötä. Asutaan pohjoisessa ja äiti etelässä, joten tulee harvoin käymään. Nyt oli sitten penkonut kaappejani ja todennut että järjesteltävää olisi, ja oli sitten järjestellyt kaappejani uuteen uskoon. En todellakaan pyytänyt häntä tekemään niin. Nyt hän ehdotti minulle että jos minä voisin maksaa hänen seuraavan matkansa niin hän tulisi järjestelemään lisää kaappejani!
Mitä mieltä olet tällaisesta äidin sanomana?
Kommentit (4)
kun anoppi tulee auttamaan meitä siivoamisessa tai lastenhoidossa. Mielelläni maksan, kun tiedän miten pieni eläke hänellä on. Olemme ostaneet hänelle myös mikron, pyykinpesukoneen, television ja paljon muutakin.
Sanoiko tuon jutun matkan maksamisesta ehkä leikillään. Tuo on sellanen juttu jonka esimerkiksi oma äitini voisi vitsillä heittää.
rahatilannetta, ja hän tietää sen että olemme joutuneet lainaamaan rahaa appiukolta selvitäksemme laskuista. Eli hän tasan tietää tilanteen, ja myös sen että meillä ei todellakaan tarvitse järjestellä kaappeja. Itse olen hämilläni tilanteesta.
ap
Lähinnä outoa tuo rahan pyytäminen, mutta kai se on ymmärrettävää, jos äitisi on köyhä.