Työnnättekö yleensä dildoa/vibraattoria sisäänne?
Työnnättekö yleensä dildoa/vibraattoria sisäänne? Mulla on uusi mies ja yhteisen seksin saloihin on viime aikoina aktiivisesti tutustuttu. Seksilelujakin on yhteisiin hetkiin jo mukaan otettu ? Itselläni on kolme sauvaa ja joitain muita leluja ja mies on aika innoissaan kun niitä hänelle esittelin ja ne mukaan touhuihimme halusin. Mutta mies tuntuu olevan ihan kummissaan, kun en halua, että niitä dildoja sisääni juuri työnnellään. Itse olen aina käyttänyt niitä enempi ”ulkoisesti” klitorista, huulia ja peppureikää hieromaan. Sisään en ainakaan itsekseni touhutessa niitä oikeastaan juuri koskaan työnnä. Mies taas ei käsitä, miksi en niitä sisääni työnnä, sitä varten kun ne kuulemma ovat ? Miehen mukaan ”kaikki hänen aiemmat naisensa ovat käyttäneet niitä niin kuin kuuluu” eli sisään työnnellen (ihan kuin olisi tässä vaiheessa suhdetta halunnut tuollaisia yksityiskohtia kuulla…). No, jokainen toimii kuten parhaalta itsestä tuntuu, mutta onko se tosiaan noin kuin mies sanoo? Eli jos vaikkapa masturboitte, niin työnnättekö te niitä leluja sisäänne vai enempi ulkoisesti hyväilette?
Kommentit (30)
klitoriskiihotinta. Mies laittaa joskus sisääni g-pistejellyn ja klitoriskiihotin tärisee omalla kohdallaan. Huh, alkaapa taas haluttaa.
ihan normaalia ja yleistä että pariskunnilla on seksileluja käytössä? Normaalilla en tarkoita sitä, että 35% väestöstä käyttää, vaan että suurin osa käyttää. En usko että niin on. Taitaa olla marginaaliryhmän juttu.
Nainen ei ehkä TARVITSE isoa munaa saadakseen orgasmin, mutta jos on joskus saanut hyvää seksiä isomunaisen kanssa niin ei se pieni samalla tavoin tunnu oli taidot mitkä hyvänsä. Miksi se koko on sitten irtosuhteissakin monelle niin tärkeä asia? Vai onko se niin että ei-niin-vakavassa suhteessa koko on tärkeää, mutta aviomiehet sitten erikseen. Hohhoijaa.
Yleistäkää, yleistäkää niin perkeleesti jos tulee hyvä mieli. Kyllä se tuli selväksi, että suurimmalle osalle naisista yhdyntä on seksin fyysisestä puolesta vain 0,5 %, klitoriksen hinkkaaminen on 5 % ja muiden kehonosien kuten hartioiden hierominen on 94,5 %.
Ja tämän ketjun pitäisi muuten olla lohdullista luettavaa pienimunaisille miehille. Näettekö nyt että nainen EI TARVITSE isoa munaa tai edes munaa ollenkaan tyydyttääkseen seksuaalisia tarpeitaan.
työnnä sisälle kuin aniharvoin. Tavallinen runkkaaminen riittää. Ja tämän ketjun pitäisi muuten olla lohdullista luettavaa pienimunaisille miehille. Näettekö nyt että nainen EI TARVITSE isoa munaa tai edes munaa ollenkaan tyydyttääkseen seksuaalisia tarpeitaan.
niin yleistät. "nainen sitä" ja "nainen tätä".
Suosittelisin, että käytät sanan "nainen" tilalla sanaa "minä". Silloin kaikki tietäisivät, että puhut kokemuksiesi pohjalta etkä sorru ärsyttäviin yleistyksiin.
Itse en ajatellut vastatessani, että mitenkään yleistäisin. Ja se ainut yleistys mitä tuossa oli liittyi juuri tuohon tutkimustulokseen. Puhun nyt tietysti tästä omasta vinkkelistäni, mutta luulin ihan hyvässä uskossa kirjoittaneeni asiallisen vastauksen
Ihmeen angstista porukkaa tässä ketjussa, ei tämän luulisi ihan näin tulenarka asia olevan...
Mutta kommentit on ihan dorkia. Tyyliin "naisen pillu on tunnoton".
Ihmeen angstista porukkaa tässä ketjussa, ei tämän luulisi ihan näin tulenarka asia olevan...
Mutta kommentit on ihan dorkia. Tyyliin "naisen pillu on tunnoton".
Olen tuon tahattoman provosoivan vastauksen kirjoittaja, enkä sanonut, että naisen pillu on tunnoton. Sanoin, että se on "niin tunnoton, että tamponi ei tunnu ollenkaan". Tällä viittasin siis vain siihen, miten etenkin nuoret miehet saattavat luulla emättimen olevan paljon tuntoherkempi kuin mitä se on. En siis väittänyt, että se olisi absoluuttisen tunnoton, vaan että se on yllättävän tunnoton verrattuna vaikkapa klitoriksen alueeseen. Siten on ihan ymmärrettävää, että valtaosa naisista tyydyttää itseään ulkoisesti (ja siitä tosiaan on nuo prosentit tuossa aiemmin mainittu, ei siis ole mikään omasta päästäni vedetty yleistys).
Mutta niin, on oletettava, että kirjoitin viestini aika sekavasti ja huolimattomasti, kun se ymmärrettiin niin väärin. Viestini alussa oli vähän yleistävä sävy vaikka tarkoitin puhua vain itsestäni. Sitten taas rohkenen väittää, että tamponi ei suurimmalla osalla naisista tunnu, ja että hirveän moni ei varmaankaan myös kiihotu sen laittamisesta. Tämän yleistyksen uskallan tehdä ihan omiin nimiini:) Mutta ihan rauha vaan, en usko, että olemme kovinkaan eri mieltä tästä asiasta oikeasti.
Monen, ainakin miehen, kannattaisi perehtyä naisen anatomiaan vaikkapa kirjallisuuden kautta.
Onneksi on miehiä, jotka ymmärtävät hyväillä naista kokonaisvaltaisesti, eikä oleta, että kun itsellä seisoo ja survoutuu naisen sisään, niin naisesta tuntuu yhtä hyvältä kuin miehestä.
Voin kertoa ainoastaan omasta kokemuksestani, että vaginassa on tuntoa ja paljon, kun oikein hyväillään. Kun mies sormettaa oikeasta kohdasta, ei nautinnon määrrää voi kuvailla sanoin. Tuon rinnalla klitorisorkut ovat aika himmeitä, tosin monesti ne edeltävät tuota isoa oota.
Myönnän, ettei itse yhdyntä tunnu joka kerta yhtä hyvältä. Riippuu niin paljon kiihottumisasteesta ja "panokulmasta", mutta eihän se ikävää ole koskaan. Henkinen mukana oleminen on ratkaisevaa ja korreloi suoraan nautinnon määrään.
työnnä sisälle kuin aniharvoin. Tavallinen runkkaaminen riittää.
Ja tämän ketjun pitäisi muuten olla lohdullista luettavaa pienimunaisille miehille. Näettekö nyt että nainen EI TARVITSE isoa munaa tai edes munaa ollenkaan tyydyttääkseen seksuaalisia tarpeitaan.