Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljon maksaisit käsintehdyistä villasukista?

Vierailija
17.10.2011 |

pidän sukkien neulomisesta ja varsinkin sellaisista vähän erikoisemmista :) saatan lisätä sukkiin vaikka nauhat tms. omille lapsilleni olen näitä erikoisia sukkia neulonut jo vaikka kuinka kauan, mut nyt kuitenkin kiinnostus heräs, et voishan näitä vaikka myydäkkin. mutta kannattaako? kuinka moni ostais vaikka tennarisukat, tai koirasukat (varsi karvanen ja jalkaterän päällä silmät ja kärjessä nenä )

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi mitään koirasukkia =)

Vierailija
2/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aina edes riitä. tolla hinnalla ei kyllä kannata sukkia myydä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20 euroa. Ovat todellakin 100 % villaa, varret polven alle kaunista palmikkoneuletta ja jalkaterä istuu kuin minulle tehty. Mielestäni hinta oli kohdallaan; enempää en olisi raaskinut maksaa, vähempi olisi tuntunut ryöstöltä.

Vierailija
4/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ihmiset toisen käsitöistä mitään halua maksaa.

Itsellä ei ole tarvetta villasukkiin mutta kyllä 20 euroa vähintään maksaisin, ehkä enemmänkin. Maksaahan nuo käsityöläisliikkeissäkin melkoisesti.

Vierailija
5/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös ulkonäkö ja fiilis ratkaisee, samoin koko. Maksaisin/olen maksanut 5-40 euroo.

Vierailija
6/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan neuloa itsekin.

Vierailija
7/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjäisissäkin niitä myydään ihan vitosella. Ei jää tekijälle kuin tekemisen ilo.

Tästä voi katsoa hintoja ja menekkiä huutiksessa

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&class…

Vierailija
8/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin lasten villasukat 3€:llä ja aikuisten vitosella.

Vierailija
9/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siitä silti jää lankojen jälkeen tekijälle kummostakaan palkkaa eli ei sukan kutomisella tahoiksi lyödä.

Vierailija
10/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksiväriraidallisista, oli mielestäni hyvä hinta...

Erikoissukista normaalimittaisella varrella maksaisin mielelläni 12-20€ koosta ja kuosista riippuen... :) Lasten koot 6-12€.

Vierailija
11/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ajatellu laittaa aikuisten pitkiin sukkiin 20€ hinnaksi. Jos jotain erikoisempia sukkia, niin hyvinkin voi 15-20€ pyytää. Tavallisista lyhyemmistä villasukista meinaan pyytää 10€ tai 12€. Lasten sukista 7€-12€. Kyllähän jotain palkkaa siitä tekemisestäkin täytyy saada ja ne jotka oikeesti arvostaa käsitöitä, niin ihan varmasti maksavat niistä.

Vierailija
12/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon langat maksavat 8 e/kerä. Kuka myy jopa tuon alle? Mistä langasta on silloin kudottu? Miten kehtaatte maksaa muutaman euron käsin tehdyistä sukista jollekin köyhälle mummolle?

Vierailija
13/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri villasukat on jääneet myymättä, vaikka oikeasti hienoilla sukilla hintaa vain 5€.

Vierailija
14/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kudon itse. Silti mieheni ostaa ihan hyvää hyvyyttään naapurin emännän tekemiä sukkia kylän myyjäisistä 20-25 e/pari. Minusta se on hienoa, ja mieheni maksaa usein vähän ylimääräistäkin, koska tuo naapuri on työtön. Ja sukat ovat upeita, tavallisia raitasukkia, mutta hyvä lanka (7 veljestä) ja hyvin tehtyjä.

Vierailija
15/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä niistä sukista sen enempää mummolle mene vaikka maksaisi satasen per pari.

Ne kutomiset ja muut askartelut on viriketoimintaa, eikä mummot niitä lankoja maksa. Suurimman osan mummot lahjoittavat ihan ilmaiseksi pois.

Kunnon langat maksavat 8 e/kerä. Kuka myy jopa tuon alle? Mistä langasta on silloin kudottu? Miten kehtaatte maksaa muutaman euron käsin tehdyistä sukista jollekin köyhälle mummolle?

Vierailija
16/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kehittää jotain tosi erikosita jos rahoiksi aikoo lyödä.

Vierailija
17/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotain 20€?? Mä en maksais mitään, jos ei anopit, mummot tms. niitä joskus tekis lahjoiks, niin ei meillä sitten olis mitään villasukkia.. Ja osaisin kyllä itsekin niitä tehdä, mutta en koe tarpeelliseksi.

Vierailija
18/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 eur maksaisin max. Ja näin olen tehnytkin, eikä tarvinnut eds alennusta pyytää vaan tuo oli myyntihinta.

Vierailija
19/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokuitusukkia minä en edes ostaisi!

Vierailija
20/37 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 eur maksaisin max. Ja näin olen tehnytkin, eikä tarvinnut eds alennusta pyytää vaan tuo oli myyntihinta.

eihän tuossakaan tule työpalkkaa juuri laisinkaan. Jos oman ansiotyön tuntipalkkani bruttona laskisin, niin se on yli 60 euroa/tunti, ei kylläkään sukankutomisesta!

Minä en villasukkia käytä, mutta jos sellaiset ostaisin niin ilman muuta maksaisin käsintehdyistä vaikka 30 euroa.