Kaverin mielestä mun pitää ojentaa miestäni hänen työajoistaan.
Kuinka voi olla niin puusilmäinen ihminen? Se, että hän katsoo oikeudekseen kontrolloida miestään (ja ilmeisesti nössykkä mies vielä tottelee) ei tarkoita sitä, että minä haluaisin niin tehdä. Näin hän laukaisi yhtään miettimättä, että mieheni on esimies ja omansa on valtion virkamies, 8-16 tyyppi siis. Että alkoi vituttaa! Ja kyllä, kyllä minua harmittavat ne työajat, mutta lähtökohta on kuitenkin se, että mieheni tekee parhaansa.
Kommentit (8)
Niin oli samat lapselliset argumentit kuin hänelläkin. En todellakaan tiedä, mitä työtä sinun miehesi tekee, mutta ole hyvä ja vietä elämääsi siellä kuplassa teoretisoiden. Nykyajan työelämä on monilla aloilla jotain ihan muuta.
OIkeastaan pointtini oli se, että minusta ei ole vaimon asia ojentaa miestään. En katso, että on asiallista törkkiä toisen valintoja, en halua että hän marmattaa minun tavastani toimia, enkä ymmärrä miten joku ajattelee että se auttaisi tilanteessa jos alkaisin mäkättää ja esittää vaatimuksia.
Jotain kunnioitusta pitää olla.
Itse en noin tyhmää miestä kestäisi ja lähipiiristä löytyy todella suurten firmojen johtajiakin, jotka sisäistäneet sen, että tyhmä paljon töitä tekee, hyvä johtaja osaa delegoida ja osaa hommansa niin hyvin, ettei tarvi työpaikalla puolta elämää viettää. Tietysti jos työ on tekijälleen liian vaikea niin se vie kohtuuttomasti aikaa.
Mies itse varmasti tietää, miten voi asialle jotain tehdä, ei siinä kenenkään mäkätys auta.
On jotenkin holhoavaa ajatella, että vaimon pitää ojentaa miestä työajoista.
Ja älykäskin vielä, voi jestas! olet itsekin oikein avarakatseinen ja fiksu nainen. On vakka löytänyt kantensa.
mutta ainahan sitä voi asiallisesti keskustella ja esittää toivomuksen, että puolisoa näkyisi kotona enemmän.
Kateelliset taas älisee kun joku on onnistunut luomaan uran ilman, että paskantärkeänä pitää asua työpaikalla.
Ainahan ne täällä kateelliset ovat älähtäneet.
Noista siwa-vastaavien vaimojen kommenteista saa kyllä hyvät naurut. Jos joku on onnistunut työssään ja järkkäämään asiat niin, että jää vapaa-aikaa niin mikä ihme saa mamma noin raivoamaan, muu kuin kateus :)
Liian moni vain kuvittelee olevansa korvaamaton ja sillä typerällä uskolla tekee ylipitkää päivää. Mikään muu kuin 1 miehen yritys ei kaadu, vaikka esimies ois kuukauden poissa. Oravanpyörässä juokseminen on vain typerää luuloa omasta ainutlaatuisuudesta ja tietenkin firman omistajat kiittää kun joku dille raataa kolmen edestä yhden palkalla :D