Miksi voi miksi hirviö-Annikaa ei saatu pihalle tuolta :(
Meni maku taas tästäkin illasta. Siellä se ruma akka hirnuu hirvittävä turpa levällään.
Kommentit (16)
Typerä näyttelijä-Annika sai jäädä volisemaan ja hirnumaan.
tietävät, että katsojat ei tykkää.
ulkomaailmasta taloon, ettei seurustelevia pareja jakseta.
ois pitäny jäädä taloon, eikä Annikan! Vittu kuka sitä hirnumista jaksaa kattoa?!
hohottaja tuo väriä taloon, niin ihmettelen kyllä. Talon pahin tapetti se on. Vaikka en nyt salarin kannattaja ollutkaan niin oishan ens viikko ollut mielenkiintoinen noiden uusien asukkaiden takia.
Toivottavasti edes tuo vähämielinen vosu ymmärtäis nyt että sitä vihataan ulkona.
En ymmärrä miksi sitä niin paljon vihataan. Salar, tuo ylimielinen lihapulla, saikin mennä.
Toivottavasti edes tuo vähämielinen vosu ymmärtäis nyt että sitä vihataan ulkona.
Käsittämättömän rasittava akka. Siis oikein tosi vastenmielinen.
No pitäköön, mä lopetan bb:n seuraamisen ja äänestämisen tähän.
Ehkä se tuotantokin sitten älyäisi, että ei niillä vosun keräämillä äänillä(rahoilla)pitkään pyristele.
Ehkä se tuotantokin sitten älyäisi, että ei niillä vosun keräämillä äänillä(rahoilla)pitkään pyristele.
Oli kuitenkin vain yhdestä ASUKKAAN äänestä kiinni se tippuiko vai ei (esim. Ben tai Eki olisi voinut äänestää myös Annikaa...)
Oli kuitenkin vain yhdestä ASUKKAAN äänestä kiinni se tippuiko vai ei (esim. Ben tai Eki olisi voinut äänestää myös Annikaa...)
sehän itse sanoi, että mun rikkaat venäläiset sukulaiset äänestää mua.
luulin jo että annikasta päästäis kun sai vastaansa salarin eikä janicaa. perseestä tämmönen!!