Minkä h-tin takia nettideittimiehet lähettää aina kyrvästäänkin kuvans???
Mies osoittautuu ihan kivannäköiseksi ja sit tulee toinen kuva, jossa kyrpä pystyssä. En tajua. Ja olen sanonut, etten etsi seksiseuraa.
Kommentit (10)
sama juttu kuin että naiset itkevät sex chatissa jos tulee ehdotuksia. Jossei halua hikoilla, ei kannata mennä saunaan.
Kun ne ei ymmärrä luettua vaan ne ettii sitä seksiseuraa ei suhdetta.
eli kuvan naisen genitaaleista. Ja luulevat sen onnistuvan noin. Tai haluavat karsia liian vakavat tapaukset pois.
ja olen kirjoittanut sinne, että ystäväpohjalta on hyvä aloittaa. Ja taas tällekin "herrasmiehelle" kerroin, etten hae seksiseuraa. Ja bling! Johan kopsahti kuva sen kyrvästä spostiin...
ap
En osaa tarjota kuin sympatiaa. Ei tuo tuollaista ollut silloin kun itse n. 10 vuotta sitten nettideittailin.
Silloin ei edes näytetty mitään kuvia netissä (mikä toki saattoi joidenkin kohdalla hidastaa prosessia), eikä todellakaan lähetelty pippelikuvia viattomille.
Sain ilmoitukseeni reippaat sata vastaajaa, ja vain yksi oli seksuaalisesti tuppautuva - eikä sekään sisältänyt kuvaa.
Nuo pippelikuvamiehet ovat selvästikin naisseuran puutteessa ihan omaa syytään.
Mulla vaan kukaan lähettänyt vaikka monien kanssa viestittelin. Siihen olis jäänyt yhteydenpito jos joku olis niin pervo. Kaikki olivat ihan ok tyyppejä, kaksi hieman oudompaa mahtui joukkoon, mutta ei heitä sitten tarvinnut tavata toista kertaa.
Sehän voi mennä vaikka työkaverille tai naapurille tai sukulaiselle. Et heti mennään kyrpä pystyssä...eihän yleensä mennä oveakaan avaamaan siinä tilassa ;D
suomi24-palstalla (ei seksipalsta) parin olevinaan hauskan ja mukavan miehen kanssa. Annoin s-posti-osoiteen ja sieltä ponnahti heti kyrvelön kuva. Johan loppui sättäily siihen. Onneksi en ketän etsinytkään sieltä, oma seuralainen löytyi ihan harrastuksen parista.
eli kuvan naisen genitaaleista. Ja luulevat sen onnistuvan noin. Tai haluavat karsia liian vakavat tapaukset pois.
ne on niitä miehiä, jotka aidosti uskovat, että nainen innostuu siitä kyrvän kuvasta samalla tavalla kuin he itse jostain tissistä tai pildestä.
Varmasti juuri tuosta syystä beaverin pukama/ompele-kuvatkin piti poistaa täältä, jonkun av-mamman mies on ruiskauttanut vellit näppikselle kuitenkin niitä ihaillessaan.
Minun netistä löytynyt mieheni ei olisi koskaan lähettänyt tuollaisia kuvia.