Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi "kakkosnaiset"

Vierailija
16.10.2011 |

tuntevat ylpeyttä siitä että ovat toisia naisia?

Musta se olis hirveen noloa, itseä hävettis niin paljon jos olisin varattuun langennut että olisin ihan hiljaa..

Lueskelin vaan tuota hirvimettällä ketjua ja muija oli ihan onnessaan kun oli saanut varatulta mettän keskellä munaa. Ja innoissaan odotteli toista kertaa???????

Mä ymmärtäsin jos olis saanut sinkulta mutta varattu ukkohan panee vaikka sitä kuollutta hirveä jos kotona on kireetä ja tää muija ihan innoissaan hehkuttaa kun "pääsi" hirven paikalle.. Ei tajua, onneks ei tarvikkaan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen kanssa ihmetellyt. Itsekin lankesin kerran varattuun ja meillä oli jotain vipinää. En tosin tiennyt, että mies oli varattu, mutta kun asia paljastui niin enpä paljoa ylpeyttä tuntenut, että pääsin varatun miehen patjaksi.

Tosiaan aika pienestä ovat ylpeitä nämä kakkoset...siemennyspussiksi kelpaa lähes kuka tahansa ja vähän kun lirkuttaa rakkaudesta (ja narisee siitä kylmästä läskipaskaämmästä kotona) niin johan eukko tuntee ylpeyttä paremmuudestaan ja haarukset leviävät entistä enemmän.

Kyllä ehdottomasti kannattaa olla ylpeä ;>

Vierailija
2/3 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäsin jos olis saanut sinkulta mutta varattu ukkohan panee vaikka sitä kuollutta hirveä jos kotona on kireetä ja tää muija ihan innoissaan hehkuttaa kun "pääsi" hirven paikalle.. Ei tajua, onneks ei tarvikkaan..

että siellä hirvimettällä ammutaan hirviä, mutta onko nyt sitten niin, että niitä NUSSITAAN? Hyi vittu, metsän siimeksessä vilahtava punaliivinen jahtimies aiheuttanee tästä eteenpäin mussa puistatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pääsi" hirven paikalle..