Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa työhakemukseen näin?

Vierailija
16.10.2011 |

Koska olen viihtynyt *alalla jo * vuoden ajan, kaipaan työhöni uusia uravaihtoehtoja ja uusia haasteita, mitä nykyisellä työnantajallani ei ole tarjota.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarjota.

Vierailija
2/4 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi *alalla* ja nyt jo uusiin haasteisiin...

Mulle tuli mieleen, ettei vuosi samalla alalla ole vielä kovin pitkä aika. Paremminkin, ehkä ap vielä hakee sitä ominta alaansa ja siten, myös tämä uusi työpesti voi olla lyhytaikainen. ???

Mutta joka tapauksessa, minä miettisin tosi tarkkaan, ennen kuin laitan työhakemukseen sanaakaan nykyisestä työnantajasta. Esim. tyyliin: Olen työskennellyt alalla jonkin aikaa ja nyt kaipaan työhöni uusia haasteita... On ehkä vähän kankeesti tuokin... Mutta pointtini on se, ettei kannata mainita nykyistä työnantajaa negatiivisessa mielessä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi *alalla* ja nyt jo uusiin haasteisiin... Mulle tuli mieleen, ettei vuosi samalla alalla ole vielä kovin pitkä aika. Paremminkin, ehkä ap vielä hakee sitä ominta alaansa ja siten, myös tämä uusi työpesti voi olla lyhytaikainen. ???

Tuo tarkoitti X alalla X vuotta...

Ei ap, lukutaitoinen

Vierailija
4/4 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi *alalla* ja nyt jo uusiin haasteisiin...

Mulle tuli mieleen, ettei vuosi samalla alalla ole vielä kovin pitkä aika. Paremminkin, ehkä ap vielä hakee sitä ominta alaansa ja siten, myös tämä uusi työpesti voi olla lyhytaikainen. ???

Mutta joka tapauksessa, minä miettisin tosi tarkkaan, ennen kuin laitan työhakemukseen sanaakaan nykyisestä työnantajasta. Esim. tyyliin: Olen työskennellyt alalla jonkin aikaa ja nyt kaipaan työhöni uusia haasteita... On ehkä vähän kankeesti tuokin... Mutta pointtini on se, ettei kannata mainita nykyistä työnantajaa negatiivisessa mielessä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan