Voiko mieheni vaatia tälläistä?
Meille on syntynyt lapsi ja hän heräilee öisin 2 tunnin välein. Mieheni hoitaa kaikki nämä yösyötöt, sillä en jaksa imettää. Eikös ole tärkeintä, että äiti voi hyvin ja jaksaa päivän vauvan kanssa? Sillä nyt mieheni on alkanut vaatimaan sitä, että minun pitäisi herätä öisin syöttämään lastani. Syyksi hän ilmoitti, että hän menee aamulla töihin. Eikös lapsen hoito kuulu molemmille?
Kommentit (9)
koko perhe voi hyvin, ei vain äiti. Lapsen hoito kuuluu molemmille, mutta jotain järkeä nyt tuohon hommaan. Mies käy töissä, joten jos jonkun niin hänen tulee saada nukkua yöt.
koko perhe voi hyvin, ei vain äiti. Lapsen hoito kuuluu molemmille, mutta jotain järkeä nyt tuohon hommaan. Mies käy töissä, joten jos jonkun niin hänen tulee saada nukkua yöt.
Mä olen 9 kuukautta ollut raskaana ja en saanut nukuttua, liitoskipuja ja supistelua jne. Minä kävin silloin samalla töissä eikä kukaan ajatellut minun nukkumistani tai vointiani, varsinkaan mieheni. Olemme seurustelleet mieheni kanssa nyt vajaa 1,5 vuotta. Tulikohan suhteeseen liian nopeasti lapsi kuvioihin mukaan? Aluksi mies oli tosi ihana ja halusi kovasti perheen ja lupasi minulle hoitavan lastamme yhtäpaljon kuin minä. Mikähän nyt hänellä mättää?
Mä olen 9 kuukautta ollut raskaana ja en saanut nukuttua, liitoskipuja ja supistelua jne. Minä kävin silloin samalla töissä eikä kukaan ajatellut minun nukkumistani tai vointiani, varsinkaan mieheni. Olemme seurustelleet mieheni kanssa nyt vajaa 1,5 vuotta. Tulikohan suhteeseen liian nopeasti lapsi kuvioihin mukaan? Aluksi mies oli tosi ihana ja halusi kovasti perheen ja lupasi minulle hoitavan lastamme yhtäpaljon kuin minä. Mikähän nyt hänellä mättää?
Mutts niiden pitaa olla uskottavia. Ala lannistu, yrita uudelleen.
Siis perus av-mamman aivot toimii oikein. Yritämme uudelleen. :)
joita me ahkerat veronmaksajat maksamme.
Onneksi nyt saamme kaikki tuet kun olen kotona. Olen ajatellut sanoa itseni irti töistä, jotta saan paremmin rahaa yhteiskunnalta ja näin voin vain hengailla lapseni kanssa kotona.
ettei tosikaan.