Onko teillä julkkiksia fb-kavereina? Joillakin on, ihmettelen
Itse en kehtaisi laittaa kaveripyyntöä, te sitten olette laittaneet ;)
Kommentit (11)
Olemme työyhteyksissä tutustuneet, ja mielestäni on aivan luonnollista olla fb-kaveri.
Olemme työyhteyksissä tutustuneet, ja mielestäni on aivan luonnollista olla fb-kaveri.
..monet julkkiksetkin on vanhoja koulukavereita ja aina jonkun sukulaisia jne. Suomi on pieni maa.
nämä profiilit just vaan taviskavereita varten? Esim. joku anna eriksson, eihän se sinne kirjoittele itse mitään, kunhan ottaa faneja kaveriksi?
mutta ne on muutenkin tuttuja. Joskus mua pyys about tusinan verran julkkiksia kaveriks, esim. Susan Ruusunen. :P :D En tiedä miks.. Itse olen pyytänyt kaveriks vaan yhden julkkiksen, eräs Hunkseista... ihan vaan siks, että se on ainut mies kenen takia voisin kääntyä heteroks. :P
mutta tunnen hänet opiskelujen ja harrastuksen (ei liity musiikkiin) kautta.
Yksi muusikko mutta tunnen hänet opiskelujen ja harrastuksen (ei liity musiikkiin) kautta.
Antaa rubiikin kuutin sille niin se ihmettelee sitä 2 päivää eikä ymmärrä mitä sillä tehdään vaikka kuinka selittää.
Lähetti kaveripyynnön, itse en olisi sitä tehnyt, mutta hyväksyin kyllä. Ei vihanpidon merkeissä erottu.
Mut tunnen heidät oikeesti.