Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60-luvun esikot: viikko 45

07.11.2005 |

Hyvää maanantaita! Elämmekin pitkästä aikaa taas tosi jännittäviä aikoja. Ties vaikka tässä kerralla pompsahdettaisiin tuonne odottajiin!

Mutta nyt toivotaan Emmille parasta! Ja trattiksella ja tetilläkin piina-aika...

Mulla iski taas aamulla vatsakipu, ei sellaista menkkakipua kuin viime viikolla, vaan erilaista kivistystä. Meni sitten onneksi buranalla ja vedenjuonnilla ohi. Mulla on vielä pitkä piina edessä, nythän on vasta pp4, verikoe on ensi viikon keskiviikkona. Tulokset soittavat kai torstaina, mutta olen silloin matkoilla. Ja oli + tai - niin itku taitaa tulla jokatapauksessa, joten pitää pyytää että jättävät viestin vastaajaan. Voin sitten kuunnella illalla kun pääsen kotiin.

Rinnat on vähän kipeät noista lugeista, ehkä ne luget noita vatsakipuja aiheuttaa. Salaa tietysti toivon että ne kivistykset tänään olisi vaikka kiinnittymiskipuja, tunnustan (*punastelee*).

Kuulin juuri yhden kollegan olevan raskaana, hieno homma. Hämmästyksekseni en tuntenut mitään kateudenpiston kaltaistakaan kun kuulin. On niin kiva ihminen että olen iloinen hänen puolestaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas

Trattikselle pahoitteluni !!! Kurjimus, että aina käy näin .. Mutta lykkyä pyttyyn ... Pian on uuden yrityksen vuoro.

Voi rähmän käkkyrät mikä olo. Olin eilen iltavuorossa ja tänä aamuna soi puhelin klo. 6 ja kysyivät, josko voin tehdä aamuvuoron, kun oli sairastapaus. Eihän mun olisi tarvinnut vastata puhelimeen, mutta tyhmästä päästä, kun kärsii koko ruumis :) Joten aamu meni töissä ja hetki sitten tulin kotiin.

Eilen ei ollut juurikaan vuotoa, vaikka työiltakin oli rankka. Tänään hieman tuli jotakin sekamelskaa, kun oli ollut romantiikkaa ilmoilla, ja arvatkaa kaduttiko heti sen jälkeen, moiset puuhastelut :?

Keroinko jo, että testasin uudemman kerran tuolla predictorilla torstaina ja tuli ' tummanpunainen pallukka ' joten hcg ainakin hyvässä nousussa. Mieliala on ollut kuin vuoristorata, välillä iloinen, itkuinen, kiukkuinen jnejne- voi mies parkaa- Mutta vointi hyvä eli ei huonovointisuutta tmv, todella energinen olotila.

Kuumeilija69: Kyselit noista kiinnittymiskivuista. Itselläni on km ja kemiallinen raskaus takana syksyllä 2004 ja silloin en muista moisia kiinnittymiskipuja poteneeni, mutta nyt tunsin ne selvästi.

Eli normaalisti ovuloin kp15, ja nyt kun tikutin ja tikutin niin en vain löytänyt ovista. olin tod.näk. ovuloinnut varhaisessa vaiheessa ja kp20 alkoi sellainen jomotus, kuin kuukautiskivut tuolla alavatsalla, ja kp23 alkoi sellainen vaalea vuoto, ei verinen vuoto. Tätä vuotoa on nyt ollut 12 vrk ajan, välillä tulee enempi välillä ei yhtään, mutta aivan pikkuhoususuojilla olen pärjännyt. Mutta kuten sanoin niin itse tunsin nämä vihlaisut ja kuukautiskipujen tapaiset kivut alavatsalla aikaisessa vaiheessa ja tuli sellainen täysinäinen olo, en voinnut syödä juurikaan mitään ja vatsa oli täysi. Hakeuduin jopa terv.hoitajan juttusille, kun vatsakivut olivat niin epämiellyttäviä.

Teti mitä kuuluu ? Milloin saa jännätä ? bdbdbdbd

Entäs sonjaemma ? Sinne paljon peukutusta ensiviikolle !!!!!!!!

Täällä siis voidaan hyvin- mieli vain kenkkuilee .. Yritin varata neuvola aikaa eilen, mutta enhän tietenkään saannut th käsiini. Maanantaina uusi yritys, mutta eihän tässä kiire ole, kun eletään vasta r-viikkoja 5+1 ... Lääkärissä en ole menossa vielä käymään ainoastaan ottamaan verikokeen labraan, jotta näkevät hcg nousun siitä. Mutta 2 viikon kuluttua sitten Gynelle aika, että jos vaikka olisi niin onnekas, että kuulisi ne sydänäänet.

Hyvää loppuviikonloppua kaikille

t. emmi

Vierailija
22/22 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Trattis kun ei tullut sitä plussaa, ei kun uuteen taistoon sitten tulevalla kierrolla. Itse olen melko varma ettei meilläkään ole tärpännyt kun mitään oireita siihen suuntaan ei ole ollut vaan oireet viittaa lähemminkin siihen tätin tuloon.

Ensi viiko loppupuolella sitten jännitän jos jotain jännitettävää on.

Emmille vaan tsemppia odotukseen ja Sonjaemmalle myös ensi viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla