Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä haluat olla pomo?

Vierailija
15.10.2011 |

Miksi on halutaan olla johtavassa asemassa? Miksi haluat että lapsestasi tulee johtaja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän ja puolen vuoden kokemuksella haluan esimiesvastuusta eroon ja keskittyä asiantuntija ja kehittämistehtäviin. Mulla on kahdenkymmenen hengen asiantuntijaporukka vedettävä, henkilöstö neljällä paikkakunnalla Suomessa. Siis käytännössä oman duunin lisäksi saa etuoikeuden hoitaa ryhmän esimiestehtävien lisäksi hallinolliset tehtävät,kehitys- ja palkkakeskustelut, tulossopimukset, budjetoinnin, ryhmän työsuunnitelmat, seurannat, työsuojelun, johtoryhmätyöskentelyn, yt:t yms.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä 'kusipään rooli' ei ole sen palkan arvoista.

Vierailija
2/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua olla pomo. Luultavasti tulet saamaan sen kaltaisia vastauksia tähänkin ketjuun.

Rohkaistukaa naiset! Teissä on oikeasti potentiaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miksi joku haluaa olla pomo? Kai täällä joku on ja miksi on halunnut pomoksi?

ap

Vierailija
4/4 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä halusin pomoksi? Hyvä kysymys.

Jälkikäteen naurattaa oma naivius asiansuhteen. Silloin vajaa 5 vuotta sitten kun hain sisäisellä haulla esimiestehtäviin ja mut valittiin olin tosi ylpeä itsestäni. Jee, mut valittiin esimieheksi porukalle joista kaikki oli vanhempia kuin minä, keskimäärin kaksikymmentä vuotta. Mulla ei hälytyskellot soinut edes silloin kun tajusin ettei siitä ryhmästä kukaan edes itse hakenut hommaan vaan minut valittiin ryhmän ulkopuolelta. Silloin oli luja uskomus itseen, että handlaa homman, tähän mulla on koulutus.

Ettei mene liian negatiiviseksi, niin mä olen oppinut todella paljon näiden vuosien aikana, alussa usein kantapäänkin kautta.

Esimiestehtävä on kyllä sellainen joka kasvattaa ihmisenä. Esimiehenä ei voi olla valittajan roolissa vaan pitää löytää se ratkaisijan rooli.

Hyväksyä että kaikkea ei voi antaa ja kompromissejä on pakko tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi