En, tietääkseni, ole lesbo mutta olen aivan hullaantunut tähän artistiin!!!
Jumalani mikä karisma ja ääni, meinaa itku tulla joka kerta kun kuulen hänen kappaleitaan.
En muista vuosiin, jos koskaan, kenenkään tehneen äänellään ym tällaista vaikutusta minuun..
Kommentit (38)
Tuollainen ääni on poikkeuksellinen. Ja kappaleet tosi kauniita.
fanittamisella on seksuaalisen suuntautumisen kanssa?
Pitääkö minun nyt kyseenalaistaa oma hetreroseksuaalisuuteni kun olen jo ihan pikkulikasta fanittanut monia naisartisteja? Tuleeko miehelle ja mulle ero, miten lasten käy? :D
Ja huom! nti teke itse noita biisejään ja siksi kunnioituspisteet nousee potenssiin miljoona!
ap
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=qemWRToNYJY&feature=related" alt="http://www.youtube.com/watch?v=qemWRToNYJY&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=qemWRToNYJY&feature=related</a>
kunnioituspisteitä? Nouseeko sun silmissä myös miesartistin pisteet, jos hän tekee biisinsä itse? Mä en tajuu tätä, ei se laulujen tekeminen mitään ydinfysiikkaa ole.
Miksi biisien tekeminen nostaa
Ja huom! nti teke itse noita biisejään ja siksi kunnioituspisteet nousee potenssiin miljoona! ap
kunnioituspisteitä? Nouseeko sun silmissä myös miesartistin pisteet, jos hän tekee biisinsä itse? Mä en tajuu tätä, ei se laulujen tekeminen mitään ydinfysiikkaa ole.
Älä 6 lue tekstejä kuin piru raamattua ja 8, on se hivenen eri asia tehdä itse menestyskappale, ja vielä useita, kuin laulaa ulkomuistista jonkun toisen hoilotuksia mikin varressa.
ap
myös mun silmissä. Se johtuu aivan yksinkertaisesti siitä, että tämäkin henkilö osaa paitsi laulaa upeasti myös tehdä hyviä lauluja. Hän on siis lahjakas ainakin näillä kahdella tavalla.
Etenkin musiikkibisneksessä, jossa on kovin yleistä se, että joku tuottaa hittikoneessaan tilattuja biisejä, joille hankitaan joku esittäjä, jonka valinta ei välttämättä edes perustu laulutaitoon vaan ulkomuotoon, on superhienoa, että ihminen tekee itse hyvät biisinsä.
MIeheltäkin se on saavutus, mutta valitettavasti naiselle tie on edelleen kivisempi. SIksi Adelelle suurta kunnioitusta.
..uskomattoman upea äänensä kanssa ja myös kaunis!
Sielukas!
ei ole kaunis eikä osaa laulaakaan oikein, mitään sanomaton huomiohaluinen mediahuora tuo on.
mikä on suurin synti mihin palstamammojen ja -ukkelien mukaan voi nainen syyllistyä.
voisitko eritellä, mikä oli olotilasi ennen ja jälkeen vastauksen kirjoittamisen? Olitko kurjalla tuulella jo ennen vastauksesi lähettämistä? Helpottiko ilkeäsävyinen ja asiaton viestisi oloasi jollain tavoin? Aiotko jatkaa muissa ketjuissa, kunnes olosi on hyvä?
Lue vielä kerran vastauksesi. Oletko ylpeä itsestäsi?
Voisin kertoa sen sinulle, mutta käytöstavat estävät.
voisitko eritellä, mikä oli olotilasi ennen ja jälkeen vastauksen kirjoittamisen? Olitko kurjalla tuulella jo ennen vastauksesi lähettämistä? Helpottiko ilkeäsävyinen ja asiaton viestisi oloasi jollain tavoin? Aiotko jatkaa muissa ketjuissa, kunnes olosi on hyvä?
Lue vielä kerran vastauksesi. Oletko ylpeä itsestäsi?
karmean kuuloista mölinää tuolta akalta, lehmän ammuntakin kuulostaa paremmalta ja mielenkiintoisemmalta, täysin tuntematon koko akka ja mediahakuinen tuo on, antakaa sen olla.
makuasioista ei kannata kinata mutta oikeasti, te olette noloja kommenttienne kanssa:DD
Mutta ok, sovitaan että minulla on huono maku ja niillä n.10milj muullakin mm hänen uusimman levynsä ostaneella on myös huono maku:DD
ap
Adele Laurie Blue Adkins (s. 5. toukokuuta 1988 Lontoo), joka tunnetaan esiintyjänimellä Adele, on englantilainen soul- ja jazz-laulaja. Hän on ensimmäinen artisti, joka on saanut Brit Award -gaalassa Critic's Choice -palkinnon ennen debyyttialbuminsa julkaisua. Brittilehdistö on ylistänyt Adelea nuorena lahjakkuutena ja noteerannut tämän "uutena Amy Winehousena".[1]
Adelen ensimmäinen albumi, 19, julkaistiin vuonna 2008. Adelen toinen albumi, 21, julkaistiin vuonna 2011. Adele on kertonut, että hänen albumiensa nimet tulevat hänen ikänsä mukaan.lähde? Adelen 21 albumi on ollut suuri menestys maailmalla ja se meni listaykköseksi 17 [2] maassa ja on myynyt 10 miljoonaa kappaletta syyskuun alkuun 2011 mennessä.[3]
Albumi 21 on vuoden 2011 myydyin albumi maailmanlaajuisesti.
ja upea nainen! :) Mut mä oonki lepakko. :P
On tuhat kertaa parempi kuin virallinen :)
Ja huom! nti teke itse noita biisejään ja siksi kunnioituspisteet nousee potenssiin miljoona!
ap