Mut suljettiin kaveriporukan ulkopuolelle.
Järjestin taannoin tapaamisia tälle joukkiolle. Meitä kaikkia yhdisti yhteinen kokemuksemme. Jossain vaiheessa tapaamisiin tuli muutamia uusia naisia ja tämän jälkeen alkoi joukkiomme hajaantua. Alkuperäinen porukka alkoi järjestää omia tapaamisiaan, joihin ensimmäisellä kerralla ehkä minut oikeastikin unohdettiin kutsua, koska oli niin itsestään selvää että tulisin. Mutta myöhemmin alkoivat tavata vain tuolla omalla porukallaan ja minut jätettiin täysin ulkopuolelle :-(
Aluksi olin vain hämmentynyt, kun kuulin että jatkoivat tapaamisia keskenään kutsumatta minua. Sittemmin mietin mitä tein väärin? Nyt minua vain ahdistaa jos johonkin näistä ihmisistä törmään. Mikä saa naisporukan jättämään jonkun niin täysin ulkopuoliseksi? Sama juttu lapsilla. Pikkuiset tytöt jättävät yhden joukostaan pois, koska leikkiin ei mahdu viidettä. Tajuattekohan että toimintanne loukkaa?
Anteeksi etten kerro selvemmin mistä kyse. Ovat sen ikäisiä, että suurin osa heistä varmasti käy tällä palstalla ja lukee tämänkin viestin.
Kiitos että sain purkaa ahdistustani.
Kommentit (26)
Mitä sitten? Mitä teet? Hyökkäät lasten kimppuun vihaisena? Ei ihme, ettei sinua siedetä.
tuosta syystä en osaa olla naisten kanssa, jotain ihme klikkejä...Miesten kans on helpompi olla. Yksittäisen naisen kanssakin kiva, mutta iso porukka hankala.
Mut on monet kerrat hylätty kaveriporukan ulkopuolelle vaikka olen ollut reilu kaikille ja puolustanutkin heitä ja ollut se joka järkkää menoa ja ohjelmaa. Erään kerran kun mut hylättiin niin silloinen "paras kaveri " alkoi lirkutteleen eksälleni. Siinäpä sen kiitoksen näki sitten kiittämättömiä paskapäitä.. Näiden kokemusten myötä on mennyt luotto kokonaan ihmisiin koska ei ole saanut sitä kiitosta ja luottoa takaisin...
Entä jos mies etsii kavereita sosiaalisesta mediasta? Jos lähettää (asiallisia) viestejä naisille ja he eivät vastaa? Miksi? Miehellä on kai vähän kavereita entuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies etsii kavereita sosiaalisesta mediasta? Jos lähettää (asiallisia) viestejä naisille ja he eivät vastaa? Miksi? Miehellä on kai vähän kavereita entuudestaan?
Kuulostaa oudolta pommitttaa tuntemattomia viesteillä jos eivät ole etsimässä itse kontakteja.
mukaan omiin tapaamisiinsa, minä välitin kutsuja aikani näille alkuperäisille tyypeille. Sitten kyllästyin välittämään viestejä, kun kuulin näistä heidän omista tapaamisistaan.
Voi olla että olen jollain lailla esiintynyt kasvottomasti. Olen avoin luonteeltani, mutta oppinut että kannattaa joissain tilanteissa pitää mölyt mahassaan. Läheisempien kaverien kanssa olen suorempi ja väittelen mielelläni. Puolituttujen kanssa en ala väitellä juuri koskaan.
Lasteni suhteen olen leijonaäiti. Jos näen jonkun kiusaavan tai esim heittävän hiekkaa tai roiskivan vettä tahallaan lasteni päälle, niin puutun välittömästi asiaan.
En ole aina ollut suosittujen joukossa, pikemminkin olen ollut varmaan siinä erikoisempien joukossa. Olen ollut enemmän poikatyttö nuorempana.
Mutta ehkä tuossa on perää. Ehkä yritin liikaa olla kaikkien kaveri.
ap