Hyvä muuttofirma,halvempi kun niemi?Helsinki.
Kommentit (88)
Kuitenkin paras kaikista on ollut Viktor Ek, vaikkakin lienee samoissa hinnoissa Niemen kanssa.
ei mitään ongelmia. Nopea muutttto
Tarjous pyydettiin sekä Niemeltä että heiltä, ja Grundell oli hieman edullisempi. Kaikki sujui aikataulussa ja muuttomiehet olivat sellaisia jäyhiä tatuoituja tyyppejä, joilla oli kuitenkin hyvä huumorintaju :)
Mitään pienempiä/epämääräisempi firmoja emme halunneet edes kokeilla, koska muutettavaa oli paljon isosta asunnosta toiseen. Olimme myös ottaneet vapaaksi ko. päivän ja oli tärkeää, että muutto tapahtuisi kivuttomasti luvatussa ajassa.
Perheemme muutti pääkaupunkiseudun sisällä suuresta kaksiosta Opiskelijamuuttojen kautta, asiakaspalvelusta iso plussa ja muutto oli noin 400 euron luokkaa. Olimme todella tyytyväisiä palveluun, iso kiitos heille!
Minä käytin Muuttohelsinki vai helsinkimuutto. Laita googleen.
Forsman on minusta hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvä ainakin. Ei ole ihan äärihalpa, mutta paljon Niemeä edullisempi, ja hoitavat hommansa asiallisesti eikä muuttomiehet ole olleet resupekkoja tai esim. mamuja.
Me käytettiin Forsmania viimeksi. Ihan ok. Auto ei tosin ollut se iso kuorma-auto, jolla tarjous tehtiin. Mutta onneksi tavarat mahtuivat siihen pienempään malliin. Olisi varmaan tullut kalliimmaksi jos olisivat joutuneet tekemään toisen hakureissun. Oltiin onneksi viety jo varasto omalla autolla aikaisemmin.
Ja laskukin sitten hukkui matkalle ja sen perään joutui soittelemaan. Mutta itse muutto ja miehet ihan ok.
Ja-Ki hoiti minun viime muuttoni ja olin tyytyväinen
Annetaan ääni Opiskelijaamuutoille, reippaat nuoret miehet muuttivat meidän pääkaupunkiseudun sisällä. Osaavia kavereita, iso kiitos heille.
Jos on arvokasta muutettavaa,niin suosittelisin kyllä valitsemaan Niemen vakuutusten takia.
Niemi on täysin ylihinnoiteltu, ja koki tarjouspyynnöissä vaikeaksi ja kalliiksi sellaiset asiat, jotka muille muuttofirmoille ei olleet mikään ongelma vaan osa normimuuttoa.Hinta kolminkertainen muihin verrattuna.
Kahdesti olemme käyttäneet JY-PIä, kohtuullinen, tarpeeksi halpa hinta,kaikki luvattu ja sovittu piti, reippaat, tosi mukavat ja ripeät muuttomiehet, jopa niin ettei ehtinyt edes tajuta sitä vauhtia, vaikka esim. edellinen muutto oli kolmas kerros ilman hissiä ja muutettavana mm. isoja akvaarioita. Hyvin ammattitaitoista porukkaa, ja hinta just se mikä sovittiinkin. Auttoivat myös parissa yllättävässä irrotusjutussa naisihmistä, haetaan työkalu autosta ja tehdään se, mitä käsi muuttaja ei itse ollut saanut tehtyä. Kuului hyvään palveluun :).
Tietenkin olen aina kertonut mahd tarkasti etukäteen kaiken mahdollisen ja pakannut hyvin ja kaiken valmiiksi.
Komppaus täältäkin Opiskelijamuutoille. Rehti jat tehokas palvelu ei voi muutakun suositella!
käytin helsinkimuutto.fi (muuttotalo)..tyytyväisiä ollaan
Olen ihan järkyttynyt kun luen että 100 neliön asunnon muuttokustannukset ovat olleet 500e luokkaa! Muutimme 4h asunnosta samankokoiseen ja hinta oli melkein 1500e!! Suomimuutto Oy:llä. Homma oli tosi hidasta. Kamalin muutto ikinä!
Meidän muuton teki jaki muutto. Kaikki meni tosi hyvin. Mukavat miehet ja hinta oli kohdillaan. 85 neliön kämppä muutettiin 4,5 tunnissa munkkiniemestä espoonlahteen rivariin. Lähtöpäässä oli 3 kerros eikä ollut hissiä:( sorttiin meni aika paljon tavaraa, jotka jakin miehet pakkasivat pakuun. Koko lysti sorttimaksuineen oli 660,-. Jos vielä muutettaan niin sama firma tekee myös sen muuton.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 10:16"]
Forsman on minusta hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvä ainakin. Ei ole ihan äärihalpa, mutta paljon Niemeä edullisempi, ja hoitavat hommansa asiallisesti eikä muuttomiehet ole olleet resupekkoja tai esim. mamuja.
[/quote]
Muuttivat minun toimistoni kaupungin toiselle puolelle viime alkukeväänä. Se iso kuorma-auto joka tuli viemään kalusteita, oli vanhan näköinen eikä päällepäin kovin edustava. Luulin että tulevat sellaisella uudella autolla mikä kotisivun kuvissa oli. Toivottavasti ovat uusineet kuljetuskalustoaan sittemmin?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 08:16"]
Veljekset Koppanen! Halpa, pieni, joustava ja täysin luotettava. Olen suositellut kaikille tutuille.
[/quote]
Tämä oli hyvä! Edullinen, helppo, sujuva, halpa. Mäkin olen monelle suositellut.
Opiskelijamuutot. Muutettiin kolmiosta neliöön ja maksoi 700€, tosin välimatkat todella lyhyet. Niemellä maksoi n. 3,5 vuotta sitten kaksiosta kolmioon 1000€ ja siinä oli jo jotain alennuksia, ainakin laatikoiden vuokrasta. Kummassakin siis laatikot mukana, Niemellä taisi olla 70 ja Opiskelijamuutolla 90kpl. Niemen kanssa myös autettiin itse aika paljon ja huonekaluja oli vähemmän (ei esim. mitään kirjahyllyjä, pienemmät ja kevyemmät nojatuolit, pienempi keittiönpöytä jne). Välimatkat myös jotakuinkin samat eli alle 2km.
Meidät muutti sellanen ku jaki muutto Porvooseen ja tavaraa oli kohtuullisesti. 90 neliötä 5 kerroksesta rivariin. Hissi oli pieni, mutta kundit paino hommia tosi kiitettävästi. Huumori aika hersyvää ja rupes itsellekkin tulee hyvä fiilis vaikka olimme aika väsyneitä yön pakattuamme. Löysimme jakin hesarin vertailusta eri muuttofirmoista. tosta linkistä löytyy juttu http://www.hs.fi/kuluttaja/a1376281290643
Aikaa koko muuttoon meni ajomatkoineen 5 tuntia ja hinta 580,-. Kannattaa kokeilla, me ainakin oltiin tosi tyytyväisiä. laitettiin kundeille vielä bissetkin mukaan:)
taitaa olla oman firman miehet kopioinut tämän viestin joka keskustelu palstalle.