Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä muuttofirma,halvempi kun niemi?Helsinki.

Vierailija
19.07.2011 |

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella Muuttotalo Tmi, eli helsinkimuutto.fi yritystä.

Tupakkatauot kuuluvat hommaan ja niistä yritetään laskuttaa. Homma oli muutenkin todella hidasta, mikää kiire ei ollut. Aika kun on näissä hommissa rahaa.

Kun kaksion tyhjentämisessä oli kestänyt oli kolme tuntia, vihelsimme homma poikki. Käskimme heitä siirtymään uudelle asunnolle tavaroiden purkuun. Jouduimme kantamaan todella paljon tavaroita itse ja meidän auto oli aivan täynnä.

Asuntoon jäi vielä tavaraa jotka haimme autolla itse myöhemmin.  

Tämä ei johtunut siitä että meillä olisi ollut erityisen paljon tavaraa.

Vierailija
82/88 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä aikaa ja vaivaa! Kodinplazan palvelussa saat monta tarjousta erilaisilta muuttofirmoilta ja valitse sinun tarpeita parhaiten tyydyttävä yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetus ja muutto O.Jylhä Oy hoiti minun muuton kunnolla ja edullisesti Helsingistä Ouluun. Suosittelen 

Vierailija
84/88 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimuutto jatkaa älytöntä hinnoittelua 2023, pienen kaksion muutto, jossa ei ollut isoja huonekaluja ja 15 km matka kustansi 630 e, muualta jälkeenpäin kysyttäessä olisi saanut maks 450 e saman muuton. EN suosittele, hitaasti hoitivat muuton.

Vierailija
85/88 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija muutot hajotti 2 antiikki huonekalua, eikä vastanneet asiaan mitään. Paska maku jäi

Vierailija
86/88 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat nämä nimettömät kuskit laina autolla, joille maksetaan etukateen käteisellä. Kovia tekemään hommia ja kuskaavat minne vain Euroopassa.

Vierailija
87/88 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän extempore muuton teki Roudarit. Tätä ei voi kun suositella. Oon ihan super tyytyväinen!! Muutto hoitui sovittua nopeammin ja hintakin oli kustannustehokkain. Muuttomiehet olivat niin taitavia ja hauskoja, että muuttopäivä oli erittäin nautinnollinen. Heti muuton päätteeksi päädyin valitsemaan Roudarit tekemään myös meidän vanhempien muuton. Tämä sujui vielä paremmin, sillä vahvistukseksi oltiin otettu enemmänkin Roudareiden poppoota asunnon suuren koon takia. Suursuositus kyseiselle firmalle. Go Roudarit!

Tässä vielä linkki nettisivuille, niin muidenkin muuttohuolet on ratkaistu: https://www.roudarit.com/

88/88 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muuttofirma on Turun Muuttopalvelu. https://turunmuuttopalvelu.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi