Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon säästänyt yli 30 000 € parin vuoden aikana. Arvaa mun palkka?

Vierailija
15.10.2011 |

Ja työelämässä olen ollut vasta seitsemän vuotta, ja sen aikana maksanut 30 tuhannen euron lainat pois.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vielä päivärahojakin kaiken aiemman mainitun päälle?

Alan kyllä epäilemään trollia. Eihän tuolla ap:n esittämällä lähtötilanteella ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
22/26 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vielä päivärahojakin kaiken aiemman mainitun päälle?

Alan kyllä epäilemään trollia. Eihän tuolla ap:n esittämällä lähtötilanteella ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

tää on ihan totta.

Päivärahat + km-korvaukset viime vuonna 11 000 €.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon säästänyt yli 30 000 € parin vuoden aikana. Arvaa mun palkka? Ja työelämässä olen ollut vasta seitsemän vuotta, ja sen aikana maksanut 30 tuhannen euron lainat pois.

1500 e sivuun kuukaudessa voidaksesi säästää 30 000 e kahdessa vuodessa ja maksaa lainaa 30 000 e 7 vuodessa. Jonkun on pitänyt maksaa asumisesi yms kulut, joihin omalla kulutuksella ei voi vaikuttaa.

Vierailija
24/26 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ihan totta.

Päivärahat + km-korvaukset viime vuonna 11 000 €.

Ap

ovat olleet samaa luokkaa, olet siis käytännössä laittanut säästöön kilometrikorvaukset ja päivärahat ja kuluttanut koko palkkasi, säästämättä yhtään alussa mainitusta 1650 eurosta. (Ei minullakaan ole koskaan mahdollisuutta työpaikkaruokailuun, mutta en minä siitä mitään korvausta saa. Ja leveästi saa syödä, että saa siihen kulutettua 36 euron päivärahan.) Työajoista toki tulee todellisia kuluja, mutta kuten melba huomautti, eivät ne ole vielä realisoituneet.

Vierailija
25/26 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalle on tosiaan mukava jäädä kun on vähän säästöjä turvana! Ainakin omassa elämässä ovat säästöt olleet todella tarpeen elämän käännekohdissa. Sitten kun on ollut tasaisempaa on taas ollut aikaa säästää uudestaan.

Ihmetyttää kovasti nuo asiantuntijoiden neuvot, että ainakin yhden palkan verran kannattaisi olla koko ajan säästössä. Aika pieneltä säätövaralta tuo neuvo kuulostaa.

Vierailija
26/26 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettopalkka oli 1700 + 280 e tukiaisia. Elelin toki aika niukasti, mutta ei me nälkää nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan