Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Minä taas kellä on papilloomavirus ja papa III. Uutta tietoa sain. En enää ymmärrä mikä...

Vierailija
15.10.2011 |

minua oikein vaiva.

Eli solumuutoksista sain tietä 1 kuukausi sitten. Papa luokka oli 3, vahvat solumuutokset+papilloomavirus.

Kävin kuitenkin yksityisellä lääkärillä, hän tutki minua kunnolla, oti papa ja muut koet.

Sain tietoa, että papa luokka oli 2 tai ainakin lievät solumuutkset, hoitoa ei tarvitse. Hän kertoi että papassa papilloomavirusta ei ollut/ei näkynyt?

Voiko se oikeasti noin nopeasti laskea itsestään ja hävitä? Jos papillooma ei näy? Oliko se sitten minulla edes? Voiko se sitten olla yhtäkkiä näkymätön?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis syytä vakavaan huoleen. Mene vielä kaiken varalta tutkimuksiiin siihen paikkaan, josta tuli III. Pyydä, että paperiisi merkitään, että tarkastaisivat samalla sekä III että II lasit. Anna kirjallinen suostumus, että näyte voidasan luovuttaa yksityiseltä heidän käyttöön. Hyvä varmistaa ihan sinun terveytesi vuoksi ja siksikin, että tulokset olisivat luotettavia myös toisten tutkittavien kannalta.

Ystävälläni oli III, joka hoidettiin, mutta neljän kuukauden kuluttua se oli kasvanut ja oli rajalla, että olisi kohta ollut IV. Onneksi siis hän kävi tutkimuksissa ihan oman hermoilunsa vuoksi ennenkuin vuosi oli mennyt. Sanoivat kyllä hänelle, että hyvin harvoin neljässä kuukaudessa ehtii mennä noin, mutta tyyppi olikin hänellä aggressiivinen.

Lepuuta hermojasi nyt viikonloppuna ja maanantaina varaa aika tyytväisenä, että on mennyt vasta kuukausi. Ehkä papasi onkin II, mutta hyvähän se on varmistaa.

Vierailija
22/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pelottaa oikein kunnolla. Mitäs jos kuolen:,(

Osaako muuten joku selittää sen että miks vaikka papa oli luokka 2, Papilloomavirusta ei näkynyt???

Voiko sitten kuitenkin kyseessä olla joku muu tauti kun papilloomavirus????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua tutkitaan nyt ja itsekin selvästi pidät siitä huolta. Ei se muutamassa päivässä syöväksi muutu, eli nyt rauhassa odotat lääkäriin pääsyä. Siellä selität nämä molemmat tulokset ja kerrot, että sua pelottaa ja että haluat olla aivan varma, että toimitaan oikein. Voimia ja tsemppiä! Kaikki menee vielä hyvin.

Vierailija
24/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tyypinen virus minula on, sekä miten noin äkkiä se papa luokka on laskenut. Myös voiko minulla olla oikeasti jotain muuta kun papilloomavirus? Koska en ymmärrä miks siitä ei näy papassa?

aloittaja

Vierailija
25/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkö virus ikuisesti elimistöön. Minulta löydettiin ja hoidettiin liki 20 vuotta sitten HPV:n aiheuttamat solumuutokset, en nyt muista kuinka pahat. Sen jälkeen olen käynyt tunnollisesti joka vuosi papassa eikä siellä ole näkynyt ikinä yhtään mitään, ja aiheeseen perehtynyt gyne on sanonut, ettei minulla enää ole koko virusta. Jos HPV minulta löytyy, se on sitten kuulemma uusi tartunta, eri virustyyppi, se vanha on jo ollutta ja mennyttä. Miehelleni ei ole myöskään tullut ikinä yhtikäs mitään oireita vaikka koko tämän ajan olemme harrastaneet suojaamatonta seksiä.

itselläni oli viitisen vuotta sitten lieviä papilloomaviruksen aiheuttamia solumuutoksia. Menin puoli vuotta myöhemmin kontrollipapaan: se oli puhdas. Kuten nyt sen jälkeenkin otetut papat. Elimistö parantaa suuren osan viruksista. Sitten tietty voi tulla taas uusia.

Vierailija
26/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän juuri on haettu, että pitääkö hoitaa vai paraneeko itsestään. Ja näyttää paranevan. Seuraava näyte otetaan varmaankin puolen vuoden päästä. Hyvältähän sinun tilanteesi näyttää.

Klö / th

Vierailija
27/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaako joku kertoa vaan sen että miksi papassa ei näy papilloomavirusta??

Vierailija
28/29 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaako joku kertoa vaan sen että miksi papassa ei näy papilloomavirusta??

Vierailija
29/29 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäri sanoi ettei papassa ollut papilloomavirusta. Miten se voi olla mahdollista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi