Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainitse leffa, jota varten tarvitset takuuvarmasti paketin nenäliinoja!

Vierailija
15.10.2011 |

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen varsinainen itkupilli, en edes itke pelkästään surullisille asioille vaan myös sille kun jokin on elokuvassa onnellista tai muuten vain todella ihanasti tai mahtipontisesti esitetty. :D Action-leffatkin saavat osansa porusta kun liikutun upeasti tehdyistä toiminta- ja taistelukohtauksista kyyneliin asti. Myös upeat maisemat, kuvatut tai CGI-luomukset, saavat kyynelkanavat auki. Hassua.

Vierailija
62/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks lapset on jo tottunu siihen, yks niistä on kans sellainen pillittäjä.

Ja tossa Toy Storyssä pystyin pidättämäänn itkua siihen asti, kunnes ne lelut oli menossa sinne sulattamoon. Sit aukes hanat ja loppuun asti niiskutin...

kun ne meinattiin polttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

notebook on ylivoimaisesti itkettävin ja ihanin rakkauselovuka minkä olen koskaan nähnyt!!!

Vierailija
64/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrskin hysteerisesti koko leffan ajan. Se oli aivan kamalaa.

Leffan loputtua (meitä oli kourallinen iltapäivänäytöksessä) britti tai jenkki toi minulle paketin nessuja ja sanoi vain: it was a sad story.

Jep, sad indeed )´:

En ole pystynyt katsomaan elokuvaa vieläkään sen jälkeen.

Komppausta. Itkin kans suurimman osan tuosta leffasta. En edes halua nähdä uudestaan elokuvaa, jossa melkein jokainen juonenkäänne laittoi itkemään. (Sokeaa naista syytetään rikoksesta.)

Vierailija
65/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itketti myös niin paljon ettei ole tehnyt mieli katsoa sitä yli 10 vuoteen. Se oli kertakaikkiaan lohduton.

Vierailija
66/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki käy! :P Titanic oli eka joka tuli mieleen. Itkin sen aikana leffateatterissa niin, etten meinannut päästä salista leffan loputtua ulos. Viimeksi kyynelehdin katsoessani Vihreän mailin ties kuinka monetta kertaa. Rakastan sitä tunnetta, kun kurkkua alkaa puristaa ja huomaan liikutuksen tulevan. Kyllä, tunnen vielä sittenkin, vaikka välillä luulen ihan muuta...

Vierailija
67/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiin itkettävä! Kun kuulen sen musiikin niin alan samantien vollottamaan :') Katsoin sen ekaa kertaa raskaana ollessani ja voi sitä kyynelten määrää. Huutoitkua alusta loppuun ja kaveri katsoi järkyttyneenä vierestä että mikä mulla on =D

Vierailija
68/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutoitkua alusta loppuun ja kaveri katsoi järkyttyneenä vierestä että mikä mulla on =D

missään kohdassa??

Vierailija
69/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schindlerin lista.

Ja sitten aika monet piirretyt saa kyynelet silmiin :)

Vierailija
70/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiin itkettävä! Kun kuulen sen musiikin niin alan samantien vollottamaan :') Katsoin sen ekaa kertaa raskaana ollessani ja voi sitä kyynelten määrää. Huutoitkua alusta loppuun ja kaveri katsoi järkyttyneenä vierestä että mikä mulla on =D

Sama täällä! Tosin en ollut raskaan ja koira katteli vieressä järkyttyneenä/ihmeissään. Toinen elokuva mitä katsellessani olen itkenyt paljon oli Finding Neverland.

Vierailija
71/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin isän kanssa katsomaan Karhua, ja piti lähteä pois koska itkin niin kovasti.

Tais olla ensimmäinen leffa, jonka näin leffateatterissa. Olin tosi sulkeutunut lapsena ja olin ihan "paniikissa" kun itku vaan puski väkisin.

Ylipäänsä kaikki leffat, joissa eläimet ovat jotenkin keskeisessä osassa, itkettävät hirveästi.

Vierailija
72/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on isänsä kanssa rannalla ja hyökyaalto tulee.

Vierailija
73/80 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. i love you

Vierailija
74/80 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finding Neverland.

olinkin jo unohtanut koko leffan.

Ja.... noloa tunnustaa, myös Armageddonissa tuli itku :(

Vierailija
75/80 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melancholia...todella ahdistava elokuva..

Vierailija
76/80 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pan`s labyrinth... Nämä tuli nyt mieleen, mutta onhan niitä.

Vierailija
77/80 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi itkijä.

Viimeksi taisin itkeä kun katsoin vihreä maili elokuvaa telkkarista. Olin nähnyt monet kerrat mutta aina vaan itkettää.

Vierailija
78/80 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenleffa, mut silti..

Vierailija
79/80 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonakuningas, Bim mustakorva, Karhu, Ghoust- näkymätön rakkaus ja Titanic.

Vierailija
80/80 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen Äideistä parhain. Kohtaus, jossa Signe juoksee auton perässä kun Eeroa viedään pois avaa aina kyynelhanat.