Mainitse leffa, jota varten tarvitset takuuvarmasti paketin nenäliinoja!
Kommentit (80)
niiiiiiiiiiiiin surullinen, että alkaa itkettämään jo pelkkä ajatuskin
En olisi edes katsonut sitä, jos olisin tiennyt miten paljon poraan :(
Yleensä muhun ei vaikuta mitkään elokuvat.
Yleensä muhun ei vaikuta mitkään elokuvat.
En ole uskaltanut katsoa loppuun asti, kun tiedän vollottavani kuin pieni lapsi jos koiralle käy kurjasti. :(
en pystyisi toista kertaa katsomaan sitä. Itkin sitä, kun katsoin niitä kärsimyksiä ja tajusin, että Jeesus on joutunut kärsimään kaiken kauhean minunkin vuokseni, minun syntieni takia.
En ole uskaltanut katsoa loppuun asti, kun tiedän vollottavani kuin pieni lapsi jos koiralle käy kurjasti. :(
ei kai se "kurja" kohtalo ole, mutta niin surullinen kuitenkin :(
Siellä se kyttää joka ainoa päivä siellä asemalla ja odottaa isäntäänsä saapuvaksi. Samassa paikassa istuu. Kunnes vanhuus ja kuolema korjaa :(
Itkettää jo tätä kirjoittaessa :(
esim Postia pappi Jaakobille ja sitten se sotalapsista kertonut, jonka nimeä en nyt muista.
ei kai se "kurja" kohtalo ole, mutta niin surullinen kuitenkin :(
Siellä se kyttää joka ainoa päivä siellä asemalla ja odottaa isäntäänsä saapuvaksi. Samassa paikassa istuu. Kunnes vanhuus ja kuolema korjaa :(
Itkettää jo tätä kirjoittaessa :(
Eli itku olisi taattu.. :(
mutta eka jonka muistan oli Tuulen viemää ja Bristolin leffateatteri.
Itkettänyt myöhemminkin dvd:nä.
mainitakseni esim. Orpokoti, Tumma vesi, Crash, Pelikaanimies. Itken melkein aina, kun tapahtuu jotakin koskettavaa. Elokuvan tunnelma ja näyttelijätyö tekevät kokemuksesta täydellisesti itkettävän;-0. Orpokodin olen katsonut pari kolme kertaa - itken sydänjuuriani myöten...:-(((.
Ja se on siis hyvä.
kuten miljoonat muutkin ihmiset.
t: 12
Sori, nyt valehtelin. Itkin silloin aikoinani ET:tä kuten miljoonat muutkin ihmiset.
t: 12
olin jo unohtanut koko ET:n
esim Postia pappi Jaakobille ja sitten se sotalapsista kertonut, jonka nimeä en nyt muista.
mainitakseni esim. Orpokoti, Tumma vesi, Crash, Pelikaanimies. Itken melkein aina, kun tapahtuu jotakin koskettavaa. Elokuvan tunnelma ja näyttelijätyö tekevät kokemuksesta täydellisesti itkettävän;-0. Orpokodin olen katsonut pari kolme kertaa - itken sydänjuuriani myöten...:-(((.
Ja se on siis hyvä.
Itkin myös siitä.
T: Hachikolle porannut
Näin lapsena Bim mustakorvan elokuvateatterissa. Ja muistan vieläkin sen kyynelmäärän :(
Ja tosiaan, jonkun mainitsema Äideistä parhain on todellinen kyynelleffa.
Yleensä muhun ei vaikuta mitkään elokuvat.En ole uskaltanut katsoa loppuun asti, kun tiedän vollottavani kuin pieni lapsi jos koiralle käy kurjasti. :(
Sehän perustuu tositapahtumiin.
Hachiko- koira on oikeasti elänyt.
Se oli akita-rotuinen koira, jonka omistaja kuoli työmatkallaan aivoverenvuotoon. Koira meni 9 vuoden ajan joka päivä omistajaansa vastaan juna-asemalle, odotti häntä palaavaksi töistä.
Sitä yritettiin antaa muille omistajille, mutta Hachiko karkasi heiltä ja meni aina vaan odottamaan omistajaansa samaan paikkaan. Ihmiset ruokkivat sitä siellä.
Se kuoli sinne rautatieasemalle, 12 v ikäisenä.
Hachiko- koira on oikeasti elänyt.Se oli akita-rotuinen koira, jonka omistaja kuoli työmatkallaan aivoverenvuotoon. Koira meni 9 vuoden ajan joka päivä omistajaansa vastaan juna-asemalle, odotti häntä palaavaksi töistä.
Sitä yritettiin antaa muille omistajille, mutta Hachiko karkasi heiltä ja meni aina vaan odottamaan omistajaansa samaan paikkaan. Ihmiset ruokkivat sitä siellä.
Nyt viimeksi dvd:ltä vuosien jälkeen lastenleffoja, niin esim. Bambi :(
Itken myös Trapin perheen Sound of Musicin, mainitut Cherbourhin sateenvarjot ja Tuulenviemät. Uudet hömpät kuten P.s. i love You..
Jopa Toy Story 3, kun Andy llahjoittaa lelut eteenpäin, saa kyynelkanavat auki.
Mua itkettää siis melkein kaikki kai...
Jopa Toy Story 3, kun Andy llahjoittaa lelut eteenpäin, saa kyynelkanavat auki.
noloooooo :(
Hachiko- koira on oikeasti elänyt.Se oli akita-rotuinen koira, jonka omistaja kuoli työmatkallaan aivoverenvuotoon. Koira meni 9 vuoden ajan joka päivä omistajaansa vastaan juna-asemalle, odotti häntä palaavaksi töistä.
Ja jos googlaa hakusanalla Hachiko, löytyy tietoa tosta alkuperäisestä koirastakin, se on Wikipediassa ja siellä on kuvakin ressukasta :(
Se on tylsä, pitkäpiimäinen ja se kuuluisa kohtaus tulee vasta lopussa jolloin on meinannut jo nukahtaa. Katsoin sen suurin toivein kun sitä oli kehuttu, mutta petyin pahasti.
Elokuva mitä itse en pysty katsomaan kuivin silmin on Sumuisten vuorten gorillat. Niin ahdistavaa tällaiselle eläinystävälle..
Samaiten Hotelli Ruanda on ahdistava elokuva, ei voi olla ajattelematta mitä jos itse joutuisi sellaista kokemaan.