Mainitse leffa, jota varten tarvitset takuuvarmasti paketin nenäliinoja!
Kommentit (80)
tanssii susien kanssa
click (adam sandler-pitäs olla komedia)
erämaan kutsu (piirretty vuodelta 85?)
onhan noita, mut nää nyt tulee ekana mieleen
ja siitä kohtaus, jossa mies on juuri saanut tietää naisen kuolleen.
halua nähdä, enkä halua lasteni näkevän:-/. Tiedän, että on hyvä ja koskettava leffa..vaan jo ajatus siitä surettaa!
Mutta tosiaan! Äideistä parhain oli leffa, jonka itkin alusta loppuun;-0. Yhtä enemmän tai vähemmän vuolasta itkua. Se oli Hyvä!!!
Onneks lapset on jo tottunu siihen, yks niistä on kans sellainen pillittäjä.
Ja tossa Toy Storyssä pystyin pidättämäänn itkua siihen asti, kunnes ne lelut oli menossa sinne sulattamoon. Sit aukes hanat ja loppuun asti niiskutin...
Menin isän kanssa katsomaan Karhua, ja piti lähteä pois koska itkin niin kovasti.
Liikuttua kyllä saatan, mutta ei sentään nenäliinoja ole tähän päivään mennessä tarvittu.
Oikeasti. Itkin jopa Invictuksessa.
Paistetut vihreät tomaatit, mutta hyvä mieli jää
Lilja forever, paha mieli jää
ja viimeksi tuli tippa silmään kun katsoin Avatarin
Julia Robertsin ja Sally Fieldin Teräskukat
Schindlerin lista ja varsinkin nyt kun on käynyt itse Krakovan ghetossa, Schindlerin tehtaalla, Kazimierzissa ja auschwitzissa. Ihan uusi ulottuvuus elokuvalle siis. Tosin leffa on kuvattu Kazimierzissa vaikkei alue ollutkaan oikeasti tapahtumapaikka. Vielä pitäisi käydä Amos Goethin taloa vilkasemassa ja Plashowissa muutenkin.
Tyrskin hysteerisesti koko leffan ajan. Se oli aivan kamalaa.
Leffan loputtua (meitä oli kourallinen iltapäivänäytöksessä) britti tai jenkki toi minulle paketin nessuja ja sanoi vain: it was a sad story.
Jep, sad indeed )´:
En ole pystynyt katsomaan elokuvaa vieläkään sen jälkeen.
Minä itken melkein leffassa kuin leffassa enivei.
Mutta tuo edellämainittu oli jotain hirveää.
Itken siis kaikki lastenleffat yms. jossain kohtaa. Eräs AkiKaurismäen leffa taisi olla poikkeus (Mies vailla menneisyyttä).
Olen tunteellinen itkupilli ( ;
myös Harry Potterissa, kun Dumbledore kuoli
ja Taru Sormusten Herrassa siinä lopussa, kun Bilboja kumppanit lähti harmaisiin satamiin
P.S. Rakastan sinua. Itkin KOKO elokuvan ajan.
Braveheartia katsoessani itken aina.
Armageddon, Äideistä parhain.. Näitähän löytyy :D
Hachikosta riittää avaamaan kyynelkanavat :(