Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini on niin lihava ettei saa

Vierailija
14.10.2011 |

kengännauhojaan sidottua. Juttelimme tuossa talojemme edessä ja hänellä oli kengännauha auki. Hän yritti kyykistyä, kumartua, teki ihme vääntelyitä kropallaan, muttei onnistuntu tavoittamaan nauhoja. Seisoin ihan vaikeana vieressä, enkä kehdannut tarjota apuani. Olisitko sinä tarjonnut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti kuitenkin täysjärkisen ihmisen kengännauhoja solmimaan. Kannattaisi ostaa jotkut tökkäisykengät.

Vierailija
2/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kädet kepeesti lattiaan, 140 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni ylittää myöskin tuo maagisen 200 kg.n rajan eikä saa itse juuri mitään tehtyä. Ehkä kannattaa antaa yritää tehdä edes jotain itse, yrittäminenkin on eteenpäin. Toisaalta säälittää, ei voi mitään

Vierailija
4/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa sit varmaan 200 kg

En hänen painoaan tiedä, mutta on valtavan iso maha ainakin. Raskaana ei ole, koska just puhuttiin siitä, kuinka heillä on lapsiluku täynnä, heillä on neljä lasta, nuorin 2-vuotias.

Vierailija
5/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen äidin arjessa hänellä on varmaan sitten muitakin hankalia asioita kuin omien kengännauhojen sitominen.

Vierailija
6/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kädet kepeesti lattiaan, 140 kg

ihan ainoastaan niistä kiloista kiinni? Mulla raskauden jälkeen selkä ja reidet kangistui ihan hirveästi ja vaikka ylipainoa ei ole "kuin" viitisentoista kiloa, niin en taivu kengännauhoja solmimaan vaan joudun istumaan alas, että saisin kengät jalkaan.

Varmaan kyllä monikin tekisi silti johtopäätöksen, että läskien takia en taivu. Minkäs teet kun neiti on notkea kuin näkkileipä. Tartteis varmaan tehdä jotain.

Vierailija
7/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jauhoit tota samaa jo vuosi sitten.Mikä sua vaivaa???

Vierailija
8/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jauhoit tota samaa jo vuosi sitten.Mikä sua vaivaa???

Vuosi sitten en edes tiennyt tästä palstasta, eli olikohan se joku toinen naapurimme sitten? ;D

Vierailija
9/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini painaa 120 kg, ei saa solmittua kengännauhojaan, mutta sillä on selän välilevyissä ja polvikierukoissakin vikaa. Ei pysty taivuttamaan itseään tarpeeksi eteenpäin, eikä nostamaan jalkoja sivusuunnassa tarpeeksi ylös, että se onnistuisi.

Itsekään en ole mikään keijukainen, mutta olen tosi notkea. Saan kädet kämmeniä myöten lattiaan tosta vaan, niin että jalat ovat vierekkäin ja polvet suorina. Pystyn pureskelemaan varpaankynsiäni :)

Vierailija
10/10 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan 100kg ja saan kyynärpäätkin lattiaan suorin polvin. Toiset ovat kankeampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan