Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos päiväkodissa ei nuku jäähylle käytävään istumaan???

Vierailija
14.10.2011 |

Hiukan outoa rangaista 3-4 vuotiaita lapsia jos hoitohenkilökunta ei osaa nukuttaa tai lapset eivät nukahda päiväunille...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai vain ole sun lapsi?? Mulla vähäuninen pian 3 vuotias ja ei aina todellakaan nuku. Jos jäähylle sen takia laitettaisiin, antaisin hoitajille HIEMAN palautetta.

Vierailija
2/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia esikoinen inhosi päiväkotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan keksittyä koko juttu ja täällä eletään haavemaailmassa koko ajan.

Vierailija
4/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois kertoa, että meluaako ja möykkääkö lapsi nukkarissa? Eikä lopeta, kun hoitaja käskee? Kyllä silloin voi laittaa lapsen jäähylle.

Eri asia, jos lapsi makaa hiljaa sängyssä eikä häiritse muiden unta. Silloin ei saa laittaa.

Vierailija
5/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunia. Jos laittaisivat jäähylle, niin ei varmasti nukkuisi enää lainkaan ja minä ottaisin siitä kuultuani tytön pois siitä päiväkodista!

Vierailija
6/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan outoa rangaista 3-4 vuotiaita lapsia jos hoitohenkilökunta ei osaa nukuttaa tai lapset eivät nukahda päiväunille...

minut on eristetty eri huoneeseen "nukkumaan" (en siis todellakaan nukahtanut ikinä) kun häiritsin muita ja sekin oli kieltämättä jälkeenpäin ajateltuna aika omituista mutta tämä on tapahtunut ihan 70-luvun lopussa... luulisi näin yli kolmessakymmenessä vuodessa asioitten jo vähän muuttuneen parempaan päin.

Vierailija
7/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen onnistui kyllä ennen, nyt sijaisia jne. Lapsi itse kertoi jäähyistä ja itse olen näitä jäähyjen jakajia huomannut muista aiheista näissä uusissa ohjaajissa. Ap

Vierailija
8/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

patjan kanssa pois tilasta jos meuhkaa ja aiheuttaa häiriötä. Mutta nukkua ei kenenkään tarvitse. Ja nämä käytävään joutuvat ovat kyllä isompia.

Pienet 3-4 vuotiaat joutuvat meuhkaamisesta aikuisen viereen istumaan, tai vaihtamaan paikkaa.

Osa lapsista haluaa nukkua ja tarvitsee unen. Siksi ei voi antaa häiriköidä.

Vierailija
9/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen onnistui kyllä ennen, nyt sijaisia jne. Lapsi itse kertoi jäähyistä ja itse olen näitä jäähyjen jakajia huomannut muista aiheista näissä uusissa ohjaajissa. Ap

Vierailija
10/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukkumattomuudesta jäähylle joudu vaan siitä ettei anna toisille unirauhaa ts. vaikka höpöttää. Terkuin yksi tarhantäti joka vei juuri tänään kolmevuotiaan nukutustilanteesta jäähylle koska tämä ei useista kehotuksista huolimatta lopettanut pölöttämistä ja vielä mönki patjaltaan lattialle hihitellen.

Vierailija
11/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunia. Jos laittaisivat jäähylle, niin ei varmasti nukkuisi enää lainkaan ja minä ottaisin siitä kuultuani tytön pois siitä päiväkodista!

kuka sitä siellä kaipaa. Ei olis suuri menetys.

Vierailija
12/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut lapset haluavat nukua ja heidät vien makuuhuoneeseen ja luen sadun.

Tuota nukkumatonta ei voi ottaa kuuntelemaan satua koska häiritsee kaikkia.

Hän on yksin sen aikaa koska en voi revet kahtia.

Hänen vanhempansa vaativat, ettei lapsi mene edes lepäämään mutta yhtä lailla valittavat kun lapsi joutuu olemaan yksin.

Vierailija
13/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko kysyä hoitopaikan henkilökunnalta asiasta?

Minäkin epäilen, että jäähy on tullut muiden häiritsemisestä eikä nukkumattomuudesta. Jos on ollut jäähyllä ollenkaan.

Vierailija
14/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä jäin päiväkodissa yksin klo 12 viidentoista lapsen aknssa. Ei siinä vo revetä kahtaalle, eli kaikki lapset sänkyyn ja suut kiinni, nuukuivat tai eivät. Onnekseni ryhmässä ei ole kuin muutama pieni meuhkaaja, jotka rauhoittuvat kun heitä paijaa, eli aikuinen lattialle kahden sängyn väliin. Mutta jos näitä mälisijöitä olisi enemmän ei oikein voi muuta kuin poistaa tilasta yksikseen käytävälle jos ei keillot tehoa. Kun muiden pitäisi saada nukuttua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme