Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista olet tehnyt

Vierailija
14.10.2011 |

että uskot että kukaan muu palstalainen ei ole?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vuokrannut 500 -hevosvoimaisen Porschen ja ajanut sillä niin kovaa kuin autosta lähtee.

-lentänyt Junkers Ju52 -lentokoneella (matkustajana siis, en omista lentolupakirjaa).

-syönyt itse kalastettuja piraijoita Amazonilla.

Vierailija
22/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on purrut korppikotka, se lienee ainoa asia, joka on ehkä vähän harvinaisempi sattuma mun elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huorannut eli harjoittanut seksiä vain mieheni, en lasteni kanssa. Nykyaikanahan noin 99.99% vanhemmista harrastaa seksiä lastensa kanssa koska he elävät niin kovasti seksuaalisuuden eli huoruuden himossa

Vierailija
24/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt Stephen Hawkingin livenä, olin kuuntelemassa hänen luentoaan.

et ole ainoa. Minäpä myös olen ollut kuuntelemassa herran luentoa.

Vierailija
25/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huorannut eli harjoittanut seksiä vain mieheni, en lasteni kanssa. Nykyaikanahan noin 99.99% vanhemmista harrastaa seksiä lastensa kanssa koska he elävät niin kovasti seksuaalisuuden eli huoruuden himossa

Vierailija
26/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumassa tunisiassa kouluun ja keskustellut C-ranskalla ko. koulun rehtorin kanssa suomalaisesta koulusysteemistä.

Ja tuo tapahtui aivan sattumalta, kun menin jostain porttikongista sisään, ja siellä sattui olemaan koulu. Rehtori kutsui minut kansliaansa :-0

Vierailija
27/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulajan kotona. Emme harrastaneet seksiä, koska olimme vain kavereita :)

Vierailija
28/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa jota muut palstalaiset ei olisi tehneet, niin lähdenkin toiseen suuntaan; olen antanut naimisissa olevan pomoni panna minua p*rseeseen ravintolan naistenvessassa, työkavereitten ryypätessä samassa ravintolassa.. :D :D

Vierailija
29/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kuuntelemassa hänen luentoaan.

ei itselläni ollut hänelle mitään sanottavaa, mutta mieheni puhui kanssaan.

Vierailija
30/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut käytännössä orjatöissä kaksi viikkoa jatkuvasti nälkäisenä sillä ruokaa sain ehkä 1/4 siitä mitä olisin tarvinnut ja jossa jouduin vielä pahoinpidellyksi. Työpäivät olivat vähintään 11 tuntia pitkiä. Laihduin kahdessa viikossa 12 kiloa ja olin normaalipainoinen ennen sitäkin :/

Vierailija
31/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

type o negativen ja hard core superstarin kitaristien kans.

Vierailija
32/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut käytännössä orjatöissä kaksi viikkoa jatkuvasti nälkäisenä sillä ruokaa sain ehkä 1/4 siitä mitä olisin tarvinnut ja jossa jouduin vielä pahoinpidellyksi. Työpäivät olivat vähintään 11 tuntia pitkiä. Laihduin kahdessa viikossa 12 kiloa ja olin normaalipainoinen ennen sitäkin :/

Vierailija
33/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen sian paloittelija ilmoittautuu.

Lisäksi:

Osallistunut lehmän keisarileikkaukseen.

Pidellyt lehmän ulosluiskahtanutta kohtua käsivarsillani.

Suorittanut pötsipiston.

Hätäteurastanut sonnin.

Vierailija
34/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen sian paloittelija ilmoittautuu.

Lisäksi:

Osallistunut lehmän keisarileikkaukseen.

Pidellyt lehmän ulosluiskahtanutta kohtua käsivarsillani.

Suorittanut pötsipiston.

Hätäteurastanut sonnin.

Vierailija
35/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis ollut Suomessa. Menin kesätöihin ulkomaille ja paikka ei ollut ihan sitä mitä luvattiin. Eikä ollut edes mikään kehitysmaa tms. kyseessä, ihan "normaali" sivistysvaltio :/

Vierailija
36/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kyykkypaskalla puolalaisen pikkutien varressa kun sikojenkuljetus auto pysähtyy viereen ja sadat siat kiljuu ja huutaa vieressä ja haju on kamala?(siis haju ei lähtenyt minusta :D) Näin kävi kun sain ruokamyrkytyksen varsovasta ja kotiin paluu matkalla aika moni puolan ja balttian pusikko tuli tutuksi.... Tai onko kukaan ollut Liettuassa pikkukaupungissa samaisen taudin takia yötä infektiosairaalassa? toivon vaan ettei oo,oli nimittäin elämäni kamalin kokemus.... ja kaiken lisäksi olin raskaana...tai siis olen vieläkin kun tämä sattui tänä kesänä :D

Vierailija
37/37 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen tehnyt sen useammin kuin kerran.