Mitä sellaista olet tehnyt
Kommentit (37)
Mua on purrut korppikotka, se lienee ainoa asia, joka on ehkä vähän harvinaisempi sattuma mun elämässä.
Olen huorannut eli harjoittanut seksiä vain mieheni, en lasteni kanssa. Nykyaikanahan noin 99.99% vanhemmista harrastaa seksiä lastensa kanssa koska he elävät niin kovasti seksuaalisuuden eli huoruuden himossa
Nähnyt Stephen Hawkingin livenä, olin kuuntelemassa hänen luentoaan.
et ole ainoa. Minäpä myös olen ollut kuuntelemassa herran luentoa.
Olen huorannut eli harjoittanut seksiä vain mieheni, en lasteni kanssa. Nykyaikanahan noin 99.99% vanhemmista harrastaa seksiä lastensa kanssa koska he elävät niin kovasti seksuaalisuuden eli huoruuden himossa
tutustumassa tunisiassa kouluun ja keskustellut C-ranskalla ko. koulun rehtorin kanssa suomalaisesta koulusysteemistä.
Ja tuo tapahtui aivan sattumalta, kun menin jostain porttikongista sisään, ja siellä sattui olemaan koulu. Rehtori kutsui minut kansliaansa :-0
laulajan kotona. Emme harrastaneet seksiä, koska olimme vain kavereita :)
asiaa jota muut palstalaiset ei olisi tehneet, niin lähdenkin toiseen suuntaan; olen antanut naimisissa olevan pomoni panna minua p*rseeseen ravintolan naistenvessassa, työkavereitten ryypätessä samassa ravintolassa.. :D :D
olin kuuntelemassa hänen luentoaan.
ei itselläni ollut hänelle mitään sanottavaa, mutta mieheni puhui kanssaan.
ollut käytännössä orjatöissä kaksi viikkoa jatkuvasti nälkäisenä sillä ruokaa sain ehkä 1/4 siitä mitä olisin tarvinnut ja jossa jouduin vielä pahoinpidellyksi. Työpäivät olivat vähintään 11 tuntia pitkiä. Laihduin kahdessa viikossa 12 kiloa ja olin normaalipainoinen ennen sitäkin :/
type o negativen ja hard core superstarin kitaristien kans.
ollut käytännössä orjatöissä kaksi viikkoa jatkuvasti nälkäisenä sillä ruokaa sain ehkä 1/4 siitä mitä olisin tarvinnut ja jossa jouduin vielä pahoinpidellyksi. Työpäivät olivat vähintään 11 tuntia pitkiä. Laihduin kahdessa viikossa 12 kiloa ja olin normaalipainoinen ennen sitäkin :/
toinen sian paloittelija ilmoittautuu.
Lisäksi:
Osallistunut lehmän keisarileikkaukseen.
Pidellyt lehmän ulosluiskahtanutta kohtua käsivarsillani.
Suorittanut pötsipiston.
Hätäteurastanut sonnin.
toinen sian paloittelija ilmoittautuu.
Lisäksi:
Osallistunut lehmän keisarileikkaukseen.
Pidellyt lehmän ulosluiskahtanutta kohtua käsivarsillani.
Suorittanut pötsipiston.
Hätäteurastanut sonnin.
ei siis ollut Suomessa. Menin kesätöihin ulkomaille ja paikka ei ollut ihan sitä mitä luvattiin. Eikä ollut edes mikään kehitysmaa tms. kyseessä, ihan "normaali" sivistysvaltio :/
ollut kyykkypaskalla puolalaisen pikkutien varressa kun sikojenkuljetus auto pysähtyy viereen ja sadat siat kiljuu ja huutaa vieressä ja haju on kamala?(siis haju ei lähtenyt minusta :D) Näin kävi kun sain ruokamyrkytyksen varsovasta ja kotiin paluu matkalla aika moni puolan ja balttian pusikko tuli tutuksi.... Tai onko kukaan ollut Liettuassa pikkukaupungissa samaisen taudin takia yötä infektiosairaalassa? toivon vaan ettei oo,oli nimittäin elämäni kamalin kokemus.... ja kaiken lisäksi olin raskaana...tai siis olen vieläkin kun tämä sattui tänä kesänä :D
Minäpä olen tehnyt sen useammin kuin kerran.
-vuokrannut 500 -hevosvoimaisen Porschen ja ajanut sillä niin kovaa kuin autosta lähtee.
-lentänyt Junkers Ju52 -lentokoneella (matkustajana siis, en omista lentolupakirjaa).
-syönyt itse kalastettuja piraijoita Amazonilla.