Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Summassaaren kylpylähotelli (Saarijärvessä)

Vierailija
19.07.2011 |

IHAN KAMALA paikka !!!

En todellakaan suosittele sitä kenellekään. Olin siellä tuetulla lomalla ja pois lähdin jo ennen loppua.

Henkilökunta oli yllättävän epäkohteliasta.

Se hotelli oli likainen ja jämähtänyt jonnekin -80-luvulle. Huoneen huonekalut oli kuluneet rikki ja nojatuolit kellastuneet kamaliksi, yök !!!

Ja se kuvataan kylpylähotellina, miksi?!! Siellä on yksi pieni alla, 6m x 4m.

Sateetta ei ollut kivaa, kun huone oli päärakennuksessa ja uima-allas oli kauempana toisessa rakennuksessa.

Koko paikka näytti ja tuntui synkältä.

Lasten leikkihuone oli kamala ja siellä oli RIKKINÄISIÄ leluja!!!

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nämä tämän ketjun kylpylät ovat lähinnä tarkoitettu rahat pois ja silleen..käykääpä katsomassa keskustelua päiväkummusta niin on saannut likaisen ja toimimattoman paikan maineen.kela maksaa kun siellä käy kuntoutuksessa ja paikat elävät sillä joten mitähän kytkyä on omistaja portaassa kelaan..olen ollut päiväkummussa ja se on ainakin hirvee läävä.

Vierailija
22/124 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ PÄIVÄKUMPUUN SIELLÄ PETTYMYS ON YHTÄ SUURI..KAIPA SINNEKIN VOI HAKEA ET SAA TUETUN LOMAN TÄN KETJUN MESTAT ON AIVAN HANURISTA JOTEN KIERTÄKÄÄ KAUKAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summassaari on tuoreeltaan koettu, ja voin vilpittömästi sanoa, etten voi sitä suositella kenellekään.

Kuntoutujille, lomalaisille, hääpareille, vähävaraisille- en kenellekään.

Vietin viikon sijaan seillä reilun vuorokauden, ja voin sanoa, että se oli aivan liikaa. 

Palvelu oli keskinkertaista, mutta paras asia koko paikassa. 

Hotellihuone 2hh oli ison kokoinen ja näkymä mukava, mutta erittäin vaatimattomassa kunnossa. 

Myös muut tilat, kuten ravintola, baari ja aula ovat erittäin huonossa kunnossa. Erittäin kiireellistä remonttia tarvitaan.

Luonto on kaunis ympärillä, mutta pienten lasten kanssa ei ollut muutakuin pulkkailu fiksua puuhaa. Ja pulkan toimme kaukaa kotoa asti.

Mutta vaikka loma oli tuettu loma, jätimme sen kesken monestakin syystä. Yksi suurimmista syistä oli se, että ruoka olil ala-arvoista. Jos joku maksaa illallisesta 18e/hlö, pettyy pahemman kerran. Siisteydestä tai esillepanosta ei ole tietoa. Kastikkeet yms ovat teollisia esanssisötkötyksiä ja muutenkin karmivan makuisia.

Ajattelin, että annan paikalla mahdollisuuden ja pakkasimme koko perheemme ja tavarat autoon ja ajoimme tuntikaupalla Summassaareen. Ymmärsin, että huoneet ovat karuja, mutta altaat lämpimiä ja ruoat herkullisia. Valitettavasti se ei pitänyt paikkaansa. Altaat olivat ehkä lämpimiä, mutta kipeästi remontin tarpeessa. 

Olen hyvin pettynyt, että jouduimme jättämään loman kesken, mutta en yksinkertaisesti voinut antaa lapsille sellaista muistoa lapsuudesta. Ja lisäksi emme kukaan keksineet mukavaa tekemistä.

Vierailija
24/124 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se ruoka on hyvää, niin hotellin muu taso on todella huonoa. Lounas buffee maksoi 13 euroa ja oli niin huonoa tasoa, että syömättä minulta jäi. Sali oli tunkkainen mutta siitä saisi hyvän jos jollain olisi rahaa laittaa.

Muuten kyllä tykättiin Saarijärvestä jossa vietettiin viikko 5 tähden mökillä kaukana summassaaresta.

Siellä oli paljon tekemistä verrattain pieneksi paikkakunnaksi lapsiperheelle.

Vierailija
25/124 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

majoitus oli rivitalossa, joka oli todella likainen. matot ja sohvat oli niin likaiset että sohvalle piti laittaa peite että voi istua. huoneet oli siivoamatta. ruoka oli erinomaista, vaikka ruokasali olikin vähän tunkkainen. mullakin tuli tunne että voinko valittaa, kun armopaloilla mennään, jätin kirjallisen palautteen. muuten nautittiin lomasta. eihän se kylpylä ihan samaa tasoa ollut kuin vaikka kuusamon tropiikki, johon myös on tuettuja lomia.

Vierailija
26/124 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kesken lomaa pois, koska siellä ei toiminut mikään :(((

Vierailija
27/124 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä voin sanoa ,et siel oli parhaimmat ruoat mitä olen koskaan syönyt.

Vierailija
28/124 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/124 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kalajoella tuetulla lomalla ja oli upea paikka. Ja käyymme kumpikin töissä, mutta pitkäaikaissairaan lapsen perhe saa myös tuettuja lomia

Vierailija
30/124 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka erilailla voidaan sama paikka kokea. Luimme arvosteluja, kokemuksia Summassaaresta, koska olimme menossa sinne  n. viikon lomalle. Hiukan arvelutti tuo negatiivisuus, joka useissa kirjoituksissa oli. Yllätyimme iloisesti, huoneemme oli siisti, avara, valoisa, hyvä tv, asialliset saniteetti-tilat, kaksi kertaa kevyt siivous ja pyyhkeiden vaihto. Henkilökunta ystävällistä, ruoka hyvää, kylpylä pieni, mutta toimiva ja mikä hienointa: mahtava luonto ympärillä, hyvät polut, saaren historia hyvin esillä, suosittelemme, arvosana 9.

Vierailija
31/124 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen käynytmunta kertaa summassaaren mökeissä.saunallinen.todella ihanalla paikalla.hienot maisemat.ihana sauna ja takka.terassi järvelle päin.aina menen uuvestaan.hieno ja edullinen.ei valittamista

Vierailija
32/124 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttyvä paikka, jämähtynyt 80-luvulle. Mökeissä kauhea haju, päärakennus kulahtanut. Kaukana jostain kylpylähotellista, ei ikinä enään tuonne, ellei kaikki vedetä maantasalle ja rakenneta uudestaan.

Vierailija
33/124 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summasaari/Päiväkumpu/Kylpylä-hotelli Rauhalahti,kaikki samaa ketjua.

Tunkkaisia,nuhjuisia paikkoja,pyörii SAK,metalli-,paperi-,rakennusliiton jäsenten paapomisrahoilla. Eli työnantaja maksaa lomat näissä paikoissa,täysihoito hoitoineen,vielä eläkkeelle jääneillekin. Hoitoja työnantajan laskuun,eikä niihin jakseta edes tulla,tai puoliso/salarakas ne käyttää. Hoidot laskutetaan silti.

+ Kaikenlaisia tuettuja lomia,joista suurperheiden lomat olisivat oikein toteutettuna parasta antia.

Kaikki jääneet sisustukseltaan 80-luvulle.

Näissä paikoissa luotetaan siihen, että ilmaisesta"lomasta" ei ilkeä kukaan valittaa.

Vierailija
34/124 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te hoette tuota "jäänyt 80-luvulle"? 1980-luku oli suomalaisen yhteiskunnan vaurain ja onnellisin aika. Kalusteetkin valmistettiin vielä kestävistä materiaaleista eikä haisevasta mdf-puristeesta. Värejä oli muitakin kuin valkoinen. Ihmiset olivat oikeasti tekemisissä keskenään, eivät netissä ja somessa huutelemassa törkeyksiään. Ei toljotettu joka paikassa poissaolevana älypuhelinta, vaan elettiin elämää.

Vierailija
35/124 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te hoette tuota "jäänyt 80-luvulle"? 1980-luku oli suomalaisen yhteiskunnan vaurain ja onnellisin aika. Kalusteetkin valmistettiin vielä kestävistä materiaaleista eikä haisevasta mdf-puristeesta. Värejä oli muitakin kuin valkoinen. Ihmiset olivat oikeasti tekemisissä keskenään, eivät netissä ja somessa huutelemassa törkeyksiään. Ei toljotettu joka paikassa poissaolevana älypuhelinta, vaan elettiin elämää.

Nehän olivat ihan hel**tin hienoja SILLOIN! Mitään niin upeaa ei oltu Suomessa sitä ennen nähty. Nyt ei niin pinnalla,mut kohta retroa ja 'arvossaan'.

Vierailija
36/124 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi suositella. Vanha nuhjaantunut haiseva paikka. "Kylpylähotelli" yksi vaivainen kulahtanut allas, mikä haisee kloorille kilometrin päähän. Ei ikinä enään tuohon läävään.

Vierailija
37/124 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa tyttöni 12v. Summassaareen jouluksi tuetulle lomalle...ei taida järin järisyttävää lomaa tulla.

No katsotaan,kun päästään paikalle,mitkä on mielipiteet minulla ja tytöllä.Päivittelen tänne sitten.

Vierailija
38/124 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa tyttöni 12v. Summassaareen jouluksi tuetulle lomalle...ei taida järin järisyttävää lomaa tulla.

No katsotaan,kun päästään paikalle,mitkä on mielipiteet minulla ja tytöllä.Päivittelen tänne sitten.

Hei, saanko kysyä mitä kautta haitte ja milloin saitte päätöksen? Me haimme joulun jälkeen alkavalle lomalle mutta emme ole kuulleet mitään, tuskin päästiin siis :( Mthl oli järjestö.

Vierailija
39/124 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa lomaa!

Ja niinhan se on, että kaikesta aika ajaa ohi - niin myös päätään aukovista av-mammoista, jotka joskus (jos hyvin käy) ovat (av)mummoja.

Vierailija
40/124 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie mään ensi kertaa Summasaareen tuetulle lomalle. Tutkin koko kylpähotellin ja teen muistion epäkohdista samoin kuin niistä positiivisista kohdista.  Luovutan muistion sitten hotellin johtajalle..   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan