Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä seuraavia tänne kirjoittelevia:

Vierailija
14.10.2011 |

Psykomamma, koska hänen aloituksensa ovat oikeasti ihan hirveitä.

Palstahullu, jonka aloitukset ovat vain hämäriä, mutta joista tajuaa, että se ihminen on ihan kuutamolla.

Nyt tänne on ilmestynyt joku nimimerkki Narkki, joka kertoo yksityiskohtaisesti, miten lääkkeitä käytetään väärin.

Miksei näille saada bannia? Heidän kommenteistaan tulee vain huono olo. Ja vielä Vauva-palstalla tällaista juttua!?!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ketju ärsyttää. Mutten kyllä jatka ketjua, vaan jää siihen kommenttiin. Joku muu kyllä jatkaa sen jälkeen astuttuaan provoon..

Mä en tiennytkään, että noi on kaikki yhden ja saman ihmisen suusta.

täällä paljon porukkaa, joka kirjoittelee noin. Mutta kyllä Jankkaajan tunnistaa, hän hyökkää heti ketjuun jossa ihminen kertoo ongelmistaan. On usein ensimmäinen/ ensimmäisiä vastaajia. Ja kirjoitustyyli aina sama, v*ttumainen mitäs läksit -tyyli. Jatkaa sitä jankkaamista myös, kun muut sanovat, että ei kaikkeen voi varautua...

Vierailija
42/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamupatja mamupatja mamupatja mamupatja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha elämää nähnyt mies pipo päässään ja huuteli kovalla äänellä näkemilleen vihreille miehille. Mikään siis ei ole muuttunut. Foorumit vain vaihtuvat. ehkä.

Vierailija
44/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttajaksi, esim. minut nimettiin siksi ja kuulemma olen aina palstalla jankuttamassa, ja kaikki on ihmisen omaa syytä(köyhyys, sairaudet jne) Olin aivan pihalla, että mitä, en ollut sellaisia kirjoitellut koskaan!? Keskustelin kiivaasti eräässä matkustusketjussa ja eräs tyyppi alkoi minua siksi nimitellä(että olen Jankuttaja ja jatkoi ja jatkoi) Moni siinä ketjussa sanoi, että heitäkin on luultu siksi. Että minusta sellainen ihminen on sairas, joka luulee, että palstalla oikeasti on joku jankuttaja, koska joka ainoa täällä jankuttaa, jos puolustaa omaa kantaansa kiivaasti ja jaksaa ketjussa roikkua.

Vierailija
45/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no olisit sitten laittanut samantein omankin cityn nikin esille.

pahasti on näköjään muroihisi kiusa pissannut.ei tähän muuta voi todeta."

Kiusa ei ole pissannut muroihini. Tosin hän on Cityssä sellainen hahmo, jonka vuoksi kiinnostukseni kirjoittaa joskus sinne on laskenut. Olen hyvin asiallisesti tuonut esiin sen, miksi en itse pidä hänen kommunikointityylistään. Linkitin myös blogin tänne juuri sen vuoksi, että jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä, eikä tarvitse kuunnella subjektiivisia mielipiteitäni. Jos kiusa kerran on niin mukava tyyppi, luulisi, että hänellä ei olisi blogissa mitään hävettävää.

Itselläsi on myös joku intressi kovasti puolustella kiusaa. Varmaan ymmärrät fiksuna ihmisenä, että kiusasta voi muodostaa kielteisen kuvan hänen kirjoitustensa perusteella. Siinä tapauksessa, että olet itse kiusan hyväkin ystävä, huutelet niin ikään täällä nimettömänä. Eli toisin sanoen syyllistyt samaan mistä taas syytät minua.

Edelleen: olen varma, että sinusta olisi oikein linkittää tänne Johanna Tukiaisen blogia, koska sellainen on julkinen, ja naureskella sille. Kuitenkin ilmeisesti tunnet itse kiusan, minkä takia olet kovasti kritisoimassa sitä, että tälle palstalle linkitetään hänen nettituotoksiaan, huolimatta siitä, että olen varma, että yhtä suruttomasti olisit valmis linkittämään tänne jonkun toisen henkilön nettituotoksia, jos et itse tunne kyseistä henkilöä.

että linkittäisin kenenkään blogeja tänne.

minua vaan ihmetytti miksi linkitit tuon blogin tänne. mutta sama se mulle. enpä jaksa tästä tämän enempää vääntää.

Vierailija
46/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusa ei ole pissannut muroihini. Tosin hän on Cityssä sellainen hahmo, jonka vuoksi kiinnostukseni kirjoittaa joskus sinne on laskenut. Olen hyvin asiallisesti tuonut esiin sen, miksi en itse pidä hänen kommunikointityylistään. Linkitin myös blogin tänne juuri sen vuoksi, että jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä, eikä tarvitse kuunnella subjektiivisia mielipiteitäni. Jos kiusa kerran on niin mukava tyyppi, luulisi, että hänellä ei olisi blogissa mitään hävettävää.

Itselläsi on myös joku intressi kovasti puolustella kiusaa. Varmaan ymmärrät fiksuna ihmisenä, että kiusasta voi muodostaa kielteisen kuvan hänen kirjoitustensa perusteella. Siinä tapauksessa, että olet itse kiusan hyväkin ystävä, huutelet niin ikään täällä nimettömänä. Eli toisin sanoen syyllistyt samaan mistä taas syytät minua.

Edelleen: olen varma, että sinusta olisi oikein linkittää tänne Johanna Tukiaisen blogia, koska sellainen on julkinen, ja naureskella sille. Kuitenkin ilmeisesti tunnet itse kiusan, minkä takia olet kovasti kritisoimassa sitä, että tälle palstalle linkitetään hänen nettituotoksiaan, huolimatta siitä, että olen varma, että yhtä suruttomasti olisit valmis linkittämään tänne jonkun toisen henkilön nettituotoksia, jos et itse tunne kyseistä henkilöä.

minua vaan ihmetytti miksi linkitit tuon blogin tänne. mutta sama se mulle. enpä jaksa tästä tämän enempää vääntää.

Sätit minua aiheesta mutta et ollut valmis keskustelemaan asiasta. Asia selvä.

Vierailija
47/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, mä en vaan keksi tähän paljoa sanomista.

minähän kysyin motiivia linkitykseen,ja sen annoit. mitä mun pitäisi tähän vielä sanoa?

Vierailija
48/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, mä en vaan keksi tähän paljoa sanomista.

minähän kysyin motiivia linkitykseen,ja sen annoit. mitä mun pitäisi tähän vielä sanoa?

Et oikeen ilmaissut, mihin pyrit. Kiitos selvityksestä, tää on ihan fine.

Vierailija
49/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkylmä tyyli, jossa ei ole inhimillisyyden hiventä. Vaikka ketjussa joku kertoisi kuolleesta lapsestaan, niin jankkaaja löytää jotain johon tarttua ja jolla jäädä piinaamaan kirjoittajaa. Käyttää usein jo mainittujen lauseenparsien lisäksi ilmauksia "itkeä", "tyrskiä" ja "vinkua" jonkun ongelmista puhuttaessa - todella halveksivaan ja epäempaattiseen sävyyn.

Mua on aina ihmetyttänyt, mitä sille ihmiselle on joku mennyt tekemään että siitä on tuollainen tullut. Vielä enemmän mua mietityttää, antaako se omien lastensa koskaan osoittaa minkäänlaista heikkoutta.

Vierailija
50/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kaikista ärsyttävin on se ap. Mitä se aina täältä kyselee apua/mielipiteitä? Kattois vittu googlesta.

Vierailija
51/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomusta puolusteleva änkyrä, joka kusee jokaisen perussuomalaisen kommentin päälle "tunteella"...

Vierailija
52/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli monet kirjoittajat oikeassa. Uskokaa tai älkää, niin kirjoittelen moniin ketjuihin ihan normaaleja asioita, ja olen ollut tällä palstalla jo melko pitkään. Ja kuten yhdessä ketjussa sanoin, olen ollut kuivilla yli 5 vuotta, mutta mielestäni kerran narkki on aina narkki.

Ehkä on syytä lopettaa noihin ketjuihin kommentointi, mutta minun motivaationani on ollut kertoa ns. "asiallista" tietoa päihdyttävistä lääkkeistä, jotta joku epätoivoinen ei vedä kurkustaan alas mitä sattuu päihtymisen toivossa. En ole yrittänyt lietsoa ketään lääkkeiden väärinkäyttöön.

Ja en ole sama kuin tämä Psykomamma. Sen voi päätellä monestakin asiasta, mielestäni.

(t. Narkki)

ikinä miettinyt sitä että tää on tosiaan Vauvapalsta? Miksi sä täällä luennoit jostain lääkkeiden sekakäytöstä. Sun kohdeyleisö on ihan jossain muualla. Mene vaikka Päihdelinkin Saunaan joa haluat valistaa ihmisiä "turvallisesta" sekakäytöstä.

Mä olen myös entinenn "narkki", mutten ikinä käyttäisi tuota nimimerkkiä. Kerran narkki, aina narkki sanonta pätenee vain siinä tapauksessa jos retkahtaa. Näin mä ajattelen

Vierailija
53/57 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikkein vastenmielisimmät jutut, kun vertailee keskustelupalstoja. Toinen yhtä hirveä on Kaksplussan "Mitäs nyt?". Miksi ihmeessä mammapalstoilla on näin hirveä meno?

En jaksa palstailla kuin pienen pätkän kerrallaan ja sit pidän taukoa, koska 70% jutuista on ihan oksettavaa juttua.

Ja ap:n aloitukseen liittyen, tiedän Psykomamman mut en palstahullua tai jotain narkkia enkä muitakaan ketjussa mainittuja nimimerkkejä. Sen vain tiedän, että joka ketjussa ap saa aina kuraa naamalleen, ei mitään solidaarisuutta äitien tai naisten kesken. Ja ihan älyttömiä aloituksia.

Mut on täällä joskus oikeita helmiäkin, ja välillä saa asiallista tietoa nopeasti, siksi täällä satunnaisesti käyn.

Vierailija
54/57 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vaan, mut kun itteensä ei voi kuulemma tappaa, niin pakko elää sit sen kanssa. PM

Ja mulla on nyt hautajaisteni toivelista teipattuna jääkaapin oveen, niin sukulaiset ei pääse pilaamaan niitäkin bileitä. PM

Vierailija
55/57 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin riippuvaisia toisista ihmisistä. Narkkareiden onnellisuus on kiinni siitä antaako joku niille velaksi tai persettä vastaan aineita tai suostuuko joku lekuri kirjoittamaan päihdyttävien lääkkeiden reseptin.

Mä en oo ollenkaan riippuvainen muista ihmisistä, päätän tasan tarkkaan itse milloin otan lääkkeitä ja milloin olen ottamatta. Tai milloin haen itselleni apua ja milloin olen hakematta, kun eivät pakkohoitoon kerran pysty laittamaan.

Mä oon tuhat kertaa kovempi luu kuin joku narkkari, koska olen täysin itsenäinen suhteessa itseeni.

No, ehkä pakko käydä MTT-paskanjauhannassa kerran kahdessa kuukaudessa että rahat juoksee, mutta otan niistä käynneistä kaikki irti ja vittuilen tai kitisen niin että AMK- hoitsulta menee hermo.

Ja eläkkeellekin on vaihtoehto, rahaa tulee edelleen vaikken miekussa kävis.

Vierailija
56/57 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen kykenee aina ja joka tilanteessa 100% kontrolloimaan elämäänsä, varautumaan kaikkeen jne.

Hänen ajatusmaailmassaan kaikki muiden kirjoittajien vastoinkäymiset ovat aina omaa syytä, ja hän itse tietysti osaa ja tietää ja hallitsee kaiken täydellisesti. Todennäköisesti avohoitopotilas..

mielestäni sunkin olisi syytä käydä jonkun juttusilla, jos uskot täällä jonkun yksittäisen henkilön olevan kaikkien tuollaisten viestien takana.

Tuollainen usko tietyn kirjoittajan tunnistamisesta voisi ihan hyvin täyttää jonkin harhaluuloisuushäiriön tms. kriteerit.

Toisekseen valtaosalla avohoitopotilaista menee kyllä niin surkeasti, että jos sellainen täällä kirjoittelee tuollaisia viestejä elämänhallinnasta, sen täytyy kyllä olla provoilua.

Kuten ovat Psykiksenkin jutut. Mitä enemmän se saa teidät ärsyyntymään, sitä tyytyväisempi se on. Jonkin sortin masokisti varmaan..

Musta Psykis ei tykkää, kun mun sympatiat on täysin sen puolella, itsellänikin on samankaltainen tilanne, ja joskus on sen sortin vitutus päällä, että jos ei oikeasti lyökään hanskoja tiskiin, niin ainakin se mielessä välillä käy.

Aika törkeetä kiusaamista olis bannata psykistä. Sitten te vingutte täällä, jos joku ei pakotakaan omaa lastaan olemaan teidän lapsenne kaveri siellä hiekkalaatikolla, kun av-mammojen virtuaalilaatikolla saa kiusata mielin määrin.

t. avohoitopotilas

Vierailija
57/57 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki mäkin usein tunnistan Psykiksen jo ensimmäisestä viestistä, ja kyllähän se PM aina noi ketjut on lopulta kuitannutkin.

Ja samoin sen "palstahullun", joka Leiloineen ja Peteineen kyllä häiriköi jo bannin arvoisesti välillä.

Mutta että "The Jankkaaja"? Täällä missä varmaan tuhansia ihmisiä kirjoittelee, kaikki inhottavat viestit ovat saman ihmisen kirjoittamia? No ei mee läpi mulle, vaikka mulla se diagnosoitu harhaluuloisuushäiriö muiden mielenterveyshäiriöiden lisäksi onkin.

t. 58, ihka oikea hullu, jonka mieltä kummasti "lämmittää" teidän viittauksenne avohoitopotilaisiin ja mt-ongelmaisiin aina häirikköjen viestien kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme