Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä mallinen kroppa mulla on? (kuva)

Vierailija
14.10.2011 |

ja tiedän.. on selluiittia. ja rumat alusvaatteet. ja olen läski. olen synnyttänyt 1kk sitten jos yhtään helpottaa teidän ilkeyttä..

http://aijaa.com/v.php?i=000248872718.jpg

ja sivusta

http://aijaa.com/v.php?i=001208872720.jpg

oon aina ajatellut että olen omena-mallinen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki selluliitti?

vaan oikeesti venyi paljon. sillon painoa tuli 12kg, viime raskaudessa tuli 6kg.

nahkaa oli hieman kun laihdutin ylipainon pois teininä. mutta ei se ollut tommoinen noin löysä kuin vasta raskauden jälkeen.

ap

Vierailija
22/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestäni ap:n vartalossa ei ole mitään vikaa. Synnytyksestä on vasta 1kk, ja mahakin on kutistunut tosi hyvin. Tuosta kun vielä lisää palautuu niin ei mitään valittamista. Mun mahani pömpötti ihan törkeästi synnytyksen jälkeen, ja pömpöttää vielä edelleenkin vaikka on kulunut vuosi. ja mun bmi on 19, joten en ole edes varsinaisesti lihava. Ap on kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki selluliitti?

vaan oikeesti venyi paljon. sillon painoa tuli 12kg, viime raskaudessa tuli 6kg.

nahkaa oli hieman kun laihdutin ylipainon pois teininä. mutta ei se ollut tommoinen noin löysä kuin vasta raskauden jälkeen.

ap

Vierailija
24/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokailutottumukset ovat siis lapsesta saakka olleet huonot ja liikuntaharrastustakaan ei ole ollut, jos oikein ymmärsin.

Vuosia tuollainen varmasti ottaakin muodostua.

Vierailija
25/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melko korkea rasvaprosentti mediaihanteeseen verrattuna. Mutta perusmalli on tiimalasi, olipa hartioita tai ei. Rintojen alus ja lantio kun ovat selvästi leveämmät kuin vyötärö.

JOs haluat sellaisen normaalinaisen hyvän bikinikropan (erotuksena ammattimisseihin/malleihin tai teineihin), voisit laihduttaa about 10 kg, mutta terveydellisesti merkittävää ylipainoa ei ole. Mahanahka kyllä kiinteytyy enemmän tai vähemmän seuraavan vuoden aikana.

Vierailija
26/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä synntytysten jälkeen. Kuka ihme käskee kerätä "raskauskiloja" joita voi syyttää sitten läpi elämäsnä, ihan kuin se rakaus oikeuttaisi mässäämään.

.

Mulla oli lähtöpaino 53kg (167cm) ja raskaus toi tullessaan 20 kg, pahimmillaan yli kilon viikkotahtia! Eikä ollu ees raskausmyrkytystä tms. Synnärille jäi alle 5 kg eli suunnilleen se mitä muksu, vedet ja istukka paino. 10 kk synnytyksestä jäljellä on nyt 60 kg ja musta on ihan hyvä näin. Raskausaikana en hinoinnu mitään muuta kuin hedelmiä, ja niistä tuskin kovin montaa kiloa tuli. Koko tämän ajan olen siis syönyt samalla tavalla, 5 ateriaa päivässä, kotiruokaa. Lopetin juuri imetyksen, se on tietysti auttanut painon pudotukseen. Tottakai mässäily lihottaa, en kiistä sitä, mutta uskon myös että kropalla on oma tapansa hallita tilannetta ja varautua muutoksiin, minun kohdallani kroppa otti varastoja imetykseen koska olin aina ollut niin hoikka että ilman raskauskiloja olisin kyllä kuihtunut imetyksestä. Kyllä luonto osaa :)

Vierailija
27/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta sun kropasta.. enkä sano tätä ilkeyksissäni. olen itse 169cm.

Vierailija
28/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä kuka haluaa enään nykyään olla alipainoinen,kun sen vaarat ovat tiedossa? Sama rusketuksen kanssa,molemmat ovat out.

Tiedän yhden vanhan naisen joka vieläkin ruskettaa itseään joka kesä(tanoreksia on sairaus!)enkä saata uskoa että nainen on vasta 50v.

Ja tuo laihuus aiheuttaa mm.sydänsairauksia ja tärkeiden elimien hiipumista,mutta eihän niistä puhuta,vaan syyllistetään läskejä siinäkin.

T. Entinen anorektikko

Vierailija
29/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä kuka haluaa enään nykyään olla alipainoinen,kun sen vaarat ovat tiedossa? Sama rusketuksen kanssa,molemmat ovat out.

Tiedän yhden vanhan naisen joka vieläkin ruskettaa itseään joka kesä(tanoreksia on sairaus!)enkä saata uskoa että nainen on vasta 50v.

Ja tuo laihuus aiheuttaa mm.sydänsairauksia ja tärkeiden elimien hiipumista,mutta eihän niistä puhuta,vaan syyllistetään läskejä siinäkin.

T. Entinen anorektikko

t. toinen anorektikko

Vierailija
30/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Entinen anorektikko

voi olla myös kiinteä ja hyväkroppainen, kun viitsii vähän nähdä vaivaa. Silloin ei läskit hylly eikä luut kolise.

Vierailija
31/31 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Entinen anorektikko

voi olla myös kiinteä ja hyväkroppainen, kun viitsii vähän nähdä vaivaa. Silloin ei läskit hylly eikä luut kolise.

heitti kiven,jonka oma BMI on 17,5 tai jotain sinnepäin.Siis tää limsatyyppi,joka kyseli ap:ltä kuinka paljon tämä syö karkkia.Eipä se ainakaan sanonut viestissään ettei haluaisi olla näin laiha,että sitä kirjoittajaa minä tarkoitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä