Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vauva hymyilee ja vetää heti nyrkit suunsa eteen? :D:D:D:D Niin ihana!!!

Vierailija
14.10.2011 |

Vauvani alkaa hymyillä kun katson häntä, silmätkin säihkyvät aivan ja hymy on korvissa, ja hän vetää heti nyrkit suunsa eteen, molemmat :) Miksi vauva tekee noin nyrkeillään? :D Suojaa nauravaa suutaan? :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkeillä yrittää ehkä koskettaa suupieliä.

Vierailija
2/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen kuinka vauva "löytää" kätensä ja käyttää niitä symmetrisesti keskisuunnassa. Mutta, silti se on aivan ihanaa kun vauva kujertelee ja kainoilee äitille :)

Vierailija
4/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tähän sydämiä jos osaisin!!! :))))

Vierailija
5/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on erityisen innoissaan :)

Vierailija
6/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vauveli päikkäreillä ja tuli jo ihan ikävä kun luin tuon kuvauksen =)

ihaninta mitä vauva osaa tehdä!! toinen missä meinaa tulla itku aina on kun sylissä ollessa nostaa käden minun poskelle ja pitää siinä hellästi!!:D

Vierailija
7/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vauveli päikkäreillä ja tuli jo ihan ikävä kun luin tuon kuvauksen =)

ihaninta mitä vauva osaa tehdä!! toinen missä meinaa tulla itku aina on kun sylissä ollessa nostaa käden minun poskelle ja pitää siinä hellästi!!:D

Mun vauva laittaa käden mun leuan alle ollessaan selkä rintakehääni vasten. Se on myös suloista!

Vierailija
8/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liittyy lapsen kehitykseen, on löytänyt kätensä ja niitä tunnustelee suullaan. Pian ne menee suuhun koska ikeniä alkaa kutittaa hampaiden tulo.

Vierailija
9/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne ihan ensimmäiset nauruntyrskähdykset =D

Vierailija
10/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin niin hyvälle tuulelle ja muistin oman lapseni vauva-ajan. Nyt tyttö on jo 3-vuotias ja osaa antaa pusuja ja haleja, kertoa, että "äiti minä rakastan sinua" ja paljon muuta. Tykkää silitellä mun päätä ja "auttaa" pukemisessa. Ehkä suloisinta on, kun aamulla kysyn, että oletko nähnyt kivaa unta ja tyttö vastaa aina että joo, näin kivaa unta. Sit kun kysyn, että mistä sinä näit unta, niin hän vastaa aina, että sinusta :))

Vierailija
11/12 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vauveli päikkäreillä ja tuli jo ihan ikävä kun luin tuon kuvauksen =) ihaninta mitä vauva osaa tehdä!! toinen missä meinaa tulla itku aina on kun sylissä ollessa nostaa käden minun poskelle ja pitää siinä hellästi!!:D

Mun vauva laittaa käden mun leuan alle ollessaan selkä rintakehääni vasten. Se on myös suloista!

Mun vauva pääsee aina aamuksi mun viereen nukkumaan kun isä lähtee töihin, niin nukutaan yhdessä 2,5-3h niin että tyttö tuhisee mun kainalossa, käsi mun poskella tai kaulassa..

Vierailija
12/12 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan ikävä omaa pientä vauvaa, joka on jo 2v 2kk. Nyt hän on niin ihana kun usein sylissä ollessaan taputtelee hellästi äitiä :) . Eilen kotiin tullessamme hän sanoi "Äiti on niin lakas ja ihana."