Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku päästää lemmikin sänkyyn?

Vierailija
14.10.2011 |

Ja etenkin koiran, joka on varsin paskainen eläin. Siistin sisäkissan sängyssä vielä ymmärrän jotenkin, mutta haiseva piski, jonka suu ja turkki haisee, tassut on likaiset ja perseessä vielä jäännökset paskasta?! Hyi oksetus..

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin että koira olisi sängyssä. Siis ihan siellä lakanoissa. Jaiks... Mutta ei mua haittaa se ollenkaan, jos joku pitää omissa lakanoissaan. Kunhan ei tuo mun sänkyyn. Mä en oikeesti aina tajua vanhempiani. Mun mies on allerginen koirilla, vaikkei heidän koirastaan oireita yhtään saakkaan. Meidän porukat sitten aina ottaa koiran mukaan, kun tulevat meille esim. hoitamaan lapsia. Nyt kuulin tytttäreltä, että koira oli saanut olla sohvalla! Kyllä harmittaa! Olkoot se koira sitten mukana, mutta ei jumankauta mun sohvalla. Kun ei kerta saa olla kotonansakaan sohvalla!!

Miksi ihmeessä päästätte koiran teille, jos mies on allerginen? Vaikka oireita ei nyt olisikaan, se ei tarkoita sitä, että mies altistuu riskille sairastua astmaan. Näin on käynyt monelle, joka lemmikkiä on pitänyt allergiasta tai olemattomista oireista piittaamatta. Ja astman kanssa ei sitten olekaan enää leikkimistä :P

Vierailija
22/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevan miehensä yötoiden päätteeksi sänkyyn? Saati kuolaavan lapsensa? Tai menee sänkyyn käymättä ensin suihkussa?

Ihminen hikoilee yössä 2-5dl, hiki kerää kaikki "mukavat" pöpöt. Lemmikki ei hikoile ja tassut pestään ulkoa tultaessa. Usein lemmikki siis sotkee sänkyä paljon vähemmän kuin mies/lapsi/itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset myös harrastavat seksiä sängyssään ja sen jälkeen nukkuvat omissa hikisissä ja limaisissa lakanoissa. Koiraparat...

Vierailija
24/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lattialla,jos annatte muffenne tulla sohvalle/sänkyyn se pitää itseään teidän vertaisena laumassa ja saattaa yrittää pomoksi,jos ei jo ole sitä.Riskiä en itse ottaisi,ja typerää pilata sohva koiran likatassuilla.En huoli kissoja sänkyyni koska ovat ulkokissoja ja välillä hyvinkin likaisia+ne karvapallerot mitkä ei lakanoista lähde edes pesussa.

Vierailija
25/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vaihan lakanat etenki keväisi ja syksyisin usein, 1-2 viikon välein.

Sohvalla on selkänojalla pari vilttiä jotka pesen parin viikon välein (koirat ovat poikia eli satunnaista "pippelitöhnää" ei aina välty , siksi viltit).

Mutta ei ne sänkyyn likasina pääse, tassut kun pyyhitään sisälle tullessa, jos tosi likasii ovat ni pestään (toinen koira3-4 kertaa/vuosi, karvaton koira ihon hoidon takia joka toinen viikko).

Ja tadaa, niin ne vaan siellä 80 senttiä levees sängys ovatr kanssani.

Ahdasta, mutta niin mukaavaa :) Ja oon 100% varma että koirat on ihan yhtä puhtaita kuin lapsetkin voivat olla, ainoa ero että karvaa lähtee.

Koiran suu on muuten puhtaampi kuin ihmisen. Tutkitusti.

Ja niin... En voi kuin hämmästellä miten apn kaltaisilla edes voi olla lapsia jos bakteerei pelkää niin hurjan kamalasti, tahi likaa? Kun se nyt vaan kuuluu elämään. Ihmisessä on ihan järkyttävä määrä bakteereita itsessäänkin.

Vierailija
26/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huooh

Vierailija
27/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisittekohan enää jos näkisitte elektronimikroskoopilla, millainen eliökuhina siellä sängyssä on koiran takia? Ei auta koiran pesut eikä vuodevaatteiden tuuletus..

Ap.

Koira (tai oikeastaan kaksi) estää allergioiden syntymistä, koska mikrobeille altistuu.

Vierailija
28/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran paikka on lattialla,jos annatte muffenne tulla sohvalle/sänkyyn se pitää itseään teidän vertaisena laumassa ja saattaa yrittää pomoksi,jos ei jo ole sitä.Riskiä en itse ottaisi,ja typerää pilata sohva koiran likatassuilla.En huoli kissoja sänkyyni koska ovat ulkokissoja ja välillä hyvinkin likaisia+ne karvapallerot mitkä ei lakanoista lähde edes pesussa.

Kyse on ihan siitä, minkä merkityksen yhdessä nukkumiselle antaa. Minä MÄÄRÄÄN koirat nukkumaan kanssani, koska muuten palelen. Ennen koiria jouduin käyttämään hirveitä määriä peittoja ja yöpukuja, villasukkia, lämpötyynyjä. Nyt ei tarvitse olla kuin tavallinen peitto.

Meillä koiria on sängyssä vain kolme.

Vierailija
29/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu oikein kaksin kappalein kyljessä kiinni, ja voi kun on mukavaa. Tulee vielä päivän bakteeriannoskin samalla, nam. :) Vaikka ois mikä eliökuhina, se on kiinnostuksen kivenjalka. ;)

Vierailija
30/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän koira ei haise eikä ole likainen koska se pestään joka päivä.

Meidänkään koira ei haise eikä ole likainen, vaikka sitä ei pestäkään koskaan!

Minkä rotuinen teillä on? Millainen turkki? Eikö se kärsi jokapäiväisestä pesusta? Ei kai eläimen turkkia ole tarkoitettu joka päivä pestäväksi?

Vierailija
31/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei johdu siitä, että pitäisin niitä epähygieenisinä. Vaan siitä, että mulla on todella pahoja unihäiriöitä, on ollut lapsesta asti.

Normaalisti "nukkuessanikin" heräilen parin tunnin välein, en pysty nukkumaan ollenkaan jos joku kierii, loikkii, mönkii vieressäni pitkin yötä. Enkä pysty nukkumaan yhtään, jos joku edes liikahtaa samassa huoneessa, kuin missä yritän nukkua. Korvatulpatkaan ei auta.

Tästä syystä meillä on miehenikin kanssa eri makkarit.

Vierailija
32/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes suostu nukkumaan muutoin kuin 19-vuotiaan kissaní kanssa. Eikä HÄNkään.

Kissani ei tosin jää katselemaan, eikä hällä ole paljon tilaakaan... kun harrastamme villiä seksiä mieheni kanssa. Myöhemmin kissa tulee ja kömpii hissuksiin peittomme päälle ollakseen siinä heti aamulla ensimmäisenä toivottaakseen hyvät huomenet :)

Allergioita ei ole, astmaoireista puhumattakaan. Imuroin harvoin, petivaatteet pesuun vasta kolmen viikon välein. Sen sijaan käsiä pestään meillä usein.

Keväällä ihmettelin tuttavaperheen nelivuotiasta ulkosalla leikkien sormikkaat kädessä. "Bakteereja!" tyttö huusi.

Niinpä.

Vierailija
33/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran paikka on lattialla,jos annatte muffenne tulla sohvalle/sänkyyn se pitää itseään teidän vertaisena laumassa ja saattaa yrittää pomoksi,jos ei jo ole sitä.Riskiä en itse ottaisi,ja typerää pilata sohva koiran likatassuilla.En huoli kissoja sänkyyni koska ovat ulkokissoja ja välillä hyvinkin likaisia+ne karvapallerot mitkä ei lakanoista lähde edes pesussa.

Kyse on ihan siitä, minkä merkityksen yhdessä nukkumiselle antaa. Minä MÄÄRÄÄN koirat nukkumaan kanssani, koska muuten palelen. Ennen koiria jouduin käyttämään hirveitä määriä peittoja ja yöpukuja, villasukkia, lämpötyynyjä. Nyt ei tarvitse olla kuin tavallinen peitto.

Meillä koiria on sängyssä vain kolme.

sulla sentään on kengät jalassa kun menet ulos,nukutko nekin päällä? Ja kyllä koira katsoo itsensä vertaisekseen jos sohvalle pääsee.

Vierailija
34/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan järkevä koiranomistaja koiraansa päästä sänkyyn, vaikkei bakteereja pelkäisikään. Koiraa ei pidä samaistaa ihmiseen, vaan se on lauman alimpana ja sille on osoitettava erillinen nukkumapaikka. Valitettavasti vaan monilla koiranomistajilla ei ole hajuakaan siitä, miten koiraa ylipäänsä pitäisi kohdella. Yllä joku kirjoitti, että koira vinkuu kunnes sänkyyn pääsee, just...

Kuinkahan koiraa sun mielestä pitäs kohdella???

Meillä koirat on aina nukkuneet sängyssä ja nukkuvat vastakin. Ehkä mulla on jotain erikoisia koiria ollut 30 vuotta kun ongelmia ei ole ollut vaikka sängyllä ja sohvalla koisivat yksin tai ihmisten kera.

Ai niin mutta meillä ei toteutetakaan Cesarin ja vastaavien kolinapurkki idioottien oppeja.

Vierailija
35/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan järkevä koiranomistaja koiraansa päästä sänkyyn, vaikkei bakteereja pelkäisikään. Koiraa ei pidä samaistaa ihmiseen, vaan se on lauman alimpana ja sille on osoitettava erillinen nukkumapaikka. Valitettavasti vaan monilla koiranomistajilla ei ole hajuakaan siitä, miten koiraa ylipäänsä pitäisi kohdella. Yllä joku kirjoitti, että koira vinkuu kunnes sänkyyn pääsee, just...

Kuinkahan koiraa sun mielestä pitäs kohdella???

Meillä koirat on aina nukkuneet sängyssä ja nukkuvat vastakin. Ehkä mulla on jotain erikoisia koiria ollut 30 vuotta kun ongelmia ei ole ollut vaikka sängyllä ja sohvalla koisivat yksin tai ihmisten kera.

Ai niin mutta meillä ei toteutetakaan Cesarin ja vastaavien kolinapurkki idioottien oppeja.

Vierailija
36/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana koira hyppäsi tosin ketterämmin, nyt tyyli on kömpelömpää.

Vierailija
37/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinten paskalle altistuminenhan se on hyväksi vastustuskyvylle.

Ja sitten yksi päivä huomaakin lapsensa sairastuneen ekinokokkiin tai skitsofreniaan. Hah teidän basillisiedätyksellenne. Olette varmaan jo sitten immuuneja salmonellallekin.

Vierailija
38/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenialleko nuo lemmikit altistavat? Taidanpa tästä lähtien heittää siistin sisakissani pois pedistä... Enhän hulluksi halua.

Vierailija
39/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinten paskalle altistuminenhan se on hyväksi vastustuskyvylle.

Ja sitten yksi päivä huomaakin lapsensa sairastuneen ekinokokkiin tai skitsofreniaan. Hah teidän basillisiedätyksellenne. Olette varmaan jo sitten immuuneja salmonellallekin.

En tiedä olenko, mutta tutkitusti korkeasti koulutettujen perheiden lapsilla on kaikenlaisia sairauksia esim. allergioita paljon enemmän kuin muilla. Sen on katsottu olevan yhteydessä (yli)hygieenisyyteen. Maalaistaloissa, joissa paljon eri eläimiä, asuvien lasten terveys on tutkitusti paras.Joten taitaa todella olla niin, että eläinten paskalle altistuminenhan se on hyväksi vastustuskyvylle.

Vierailija
40/48 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syynä ei ole koiran hygienia, vaan se, että se on aika iso...

Uusimpien tutkimusten mukaanhan koirien pitäisi nukkua lasten kanssa samassa huoneessa, niin vältyttäisiin allergioilta jne. Koirassa on hyödyllisiä mikrobeja, kuulemma.

Meillä oli koira, jonka kanssa temusin vauvasta asti, eikä minulla ole allergioita. Mieheni on maatalosta, eikä myöskään ole allergioita, ja meillä on ollut koira jo ennen lapsia, eikä lapsilla ole mitään allergioita tai iho-ongelmia. Tai sitten se on vain perintötekijöistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän