Onko foorumilla ketään joka ei käytä meikkejä?
Kommentit (19)
Nuorena kyllä meikkasin joskus, mutta viime aikoina se on jäänyt kokonaan. En tunne mitään tarvetta meikkaamiseen.
Itse en meikkaa koska en keksi yhtään syytä siihen. Olen aina ihmetellyt miksi niin monet meikkaavat.
aloittaja
en ole vl, mutta en silti meikkaa. en jouda, ja mielestäni se on rahantuhlausta.
Sitäpaitsi siihen menee turhaan rahaa ja aikaa.
harvoin. Eli harvemmin kuin kerran kuussa. Koskaan en ole meikannut päivittäin, mutta joskus sinkkuvuosina kun tuli baareissa käytyä suht usein niin sinne kyllä meikkasin aina.
ja sit on niin nolon näköisiä paakkuja ripset täynnä.
Säälittävää.
aiemmin meikkasin päivittäin, nyt hyvä jos kerran kahdessa kuukaudessa laitan ripsaria
Harvemmin ehdin käyttää mitään tuotetta ennen kuin se vanhenee.
tosin tänään kun pitkästä aikaa kävin heittämässä työkeikan -olen hoitovapaalla- niin kun laitoin vain mineraalipuuteria, aurinkopuuteria ja nypin ja laitoin väriä kulmiin niin jo mies katsoi pitkään (positiivisessa mielessä) kun saapui kotiin ja päästi minut vuorostaan töihin. Mietin sitten työmatkalla että voishan sitä välillä ihan muutenkin siistiytyä kuin vain töitä varten..
En ole minkään sortin uskovainen enkä absolutisti.
Itseeni uskon sen verran, ettei tässä tarvitse kohentaa mitään meikillä, ainakaan arkioloissa.
Muuten en käytä, itse asiassa en edes muista nyt missä meikkini ovat.
Meidän tuttavapiirissä ei monikaan meikkaa arkena, toiset eivät koskaan.
meikkaan vaan jos juhlat tms. En jaksa/ehdi ja kukapa sitä katselis kun päivät menee muksun kanssa hiekkalaatikolla ja illat miehen ja koirien kanssa metsässä ulkoillessa. Toisinaan tosin meikkaan ihan "miehen iloksi" jos ollaan esim. menossa kaupoille. Mies tuskin edes huomaa sitä, mutta itte ajattelen aina jotenkin että miehen on kivampi kun ei tartte ihan kannon alta repästyn näkösen kanssa liikkua. Hiuksetkin menee liian usein suihkun jälkeen söherönutturalle jota sit korjaillaan sitä mukaa kun lapsi repii hiuksia... Voi meitä homssuisia siskoja XoD
-on kai jo kiva kun on mies ja lapset, kaikki ok, eikä enää käydä missään..muualla kuin kaupassa jne.
Täälläkin yksi meikkaamaton, en koe tarvetta moiselle kun kulmat ja ripsetkin ovat luonnostaan tummat ja hyvät eikä ihokaan erityisen paha ole, jotain silmämeikkiä en edes pystyisi pitämään kun tahdon aina hieroa silmiäni. Muutenkin esim. meikkivoide tuntuu mielestäni tosi inhottavalle ja allergisena ja yliherkkänä on hankalaa löytää meikkejä, joista ei alkaisi hillitön kutina/päänsärky/kirvely.
mutta en meikkaa. Miksi turhaan meikkaisin, eiväthän miehetkään meikkaa.
ja nypin ja laitoin väriä kulmiin niin jo mies katsoi pitkään (positiivisessa mielessä) kun saapui kotiin ja päästi minut vuorostaan töihin. Mietin sitten työmatkalla että voishan sitä välillä ihan muutenkin siistiytyä kuin vain töitä varten..
Onko suomi äidinkielesi, jos käytät sanaa "siistiytyminen" tarkoittaessasi meikkausta, vai onko se jotain slangia?
Minusta siistiytyminen sisältää peruspesut, kampauksen, siistit vaatteet ym. Meikkaus on meikäläisten kielenkäytössä pikemminkin "maskeerausta" kuin siistiytymistä.
Minun miehessäni meikkaus ei herätä suurempaa mielenkiintoa missään mielessä.
Laitan silmänalusvoidetta, jos menen jonnekin missä otetaan valokuvia. Satunnaisesti myös huulipunaa. Nämä siksi, etten näyttäisi kuvissa valjulta ja valvoneelta. Muuten en meikkaa.
sen max 2 krt vuodessa kun menen "ulos" niin laitan, muuten en ikinä mitään.