Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen apua parisuhdeasiassa. Olen aivan ymmälläni.

Vierailija
13.10.2011 |

Alkuun sanon, että miehelläni ei ole toista naista. Se on asia, joka varmasti ensimmäiseksi ehdotetaan syyksi.

Meillä on kolme pientä lasta, elämä sellaista lapsiperheenrallia, kuten varmasti monessa perheessä. Mieheni tarvitsee hyvin paljon omaa aikaa ja tilaa, jota olen pyrkinyt hänelle järjestän

määnkin. Esim. auton rassaamisaikaa jne. Minä hoidan mukisematta kodin, ruoat, pääosin lapset.

Mieheni on jatkuvasti ahdistunut tilanteeseemme ja tiuskii koko perheelle. Onko ero ainoa vaihtoehto vai mtä ihmettä voisin tilanteessa oikein tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli ihan ok mutta sitten stressi teki siitä ihan hirveän. Kotona purki stressiään minuun.

varmasti on stressiä töissäkin. Lähelleen ei päästä, puhumaan ei suostu....odottelenko vain?

ap

Vierailija
22/23 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on saatava puhumaan. tai siis eihän siinä mitään, jos susta on ok, että sua kohdellaan noin.

ilmoita miehelle, että olet huomannut sen käytöksen, pannut sen merkille ja saa olla rauhassa niin kauan kunnes haluaa puhua itse. sitten vaan oikeasti annat olla rauhassa, olet itse iloinen ja kohtelias, ITSENÄINEN, eli loppujen lopuksi aika välinpitämätön miehestäsi. tai ajat sen kahdeksi viikoksi lappiin ettekä pidä sinä aikana mitään yhtetyttä. sinä aikana ehtii jo tajuta asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syyttää sinua siitä, että hänen on mentävä töihin. Tämä ilmenee niin että hän valittaa siitä että hän tuo kaikki rahat perheeseen.

Työstressi edeltää työuupumusta.