Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miloin kuntosalitreenit alkaa näkymään?

Vierailija
13.10.2011 |

Ja tuntumaan. Olen käynyt nyt noin kaksi kuukautta, 3-4 kertaa viikossa eikä mitään muutosta tässä plösössä kropassa, kiukuttaa=(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako sarjaa? Mitkä liikeet?

Vierailija
2/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö niin raskailla painoilla, että sarjan viimeisiä ei meinaa jaksaa?

Tuntuuko lihaksissa polte?

Onko lihakset seuraavana päivänä kipeät?

Virtaako hiki?

Oletko jo kehittynyt siten, että olet lisännyt painoja suhteessa niihin, joilla aloitit?

Millainen treeniohjelma?

Onko tehty ohjaajan kanssa ja puhuttu, minkälaiset tavoitteet?

Kauanko olet salilla kerrallaan? Onko taukopäiviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä yhtä tyhjän kanssa. Kunnon painot kehiin. Painoa pitää olla niin, että jaksat juuri ja juuri tehdä 3 x 8-10 toistoa (ja teknisesti oikein). Muista pitää lepopäiviä ja antaa lihaksille oikeanlaista ravintoa. Hiilareita, rasvaa ja proteiinia tarvitaan sopivassa suhteessa. Netistä löytyy kyllä tietoa, katso esim. Kiloklubi. Kannattaa myös harrastaa aerobista liikuntaa, pitkiä sauvalenkkejä, hiihtoa tai vaikka ihan peruskävelyä, kunhan lenkki on pituudeltaan tunti tai enemmän. Jos sinulla on mahdollisuus hakeutua kahvakuulatunneille, niin suosittelen! Todella tehokasta.

Vierailija
4/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos tekee kiertoharjoitteluna olemattomilla palatumisajoilla niin, että koko ajan syke korkealla ja hiki roiskuu. Lisäksi hiihtoa ja juoksua niin johan näkyy kropassa. Salilla kaksi kertaa viikossa ja vähintään kaksi 10-15 km lenkkiä viikossa.

t. n39 joka on em. treeneillä saanut melkoisen täydellisen kropan, tai ainakin sen mitä näillä mittasuhteilla voi saada - pitkiä sääriä kun ei saliltakaan saa :-)

Vierailija
5/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon ylipainoa, 15-20kg tai enemmän niin sinun täytyy polttaa rasvaa pois että lihakset näkyvät. Esim. 10 minuutin lämmittely kuntopyörällä/crosstrainerilla/juoksumatolla ei riitä, vaan pitkäkestoisempaa liikuntaa (min. 30 minuuttia) näillä niin alkaa rasvaa lähteä. Lihaksia kannattaa toki treenata myös, isommat lihakset kuluttavat levossakin enemmän, mutta kaksi kuukautta on lyhyt aika varsinkin jos on paljon rasvaa kropassa. Ja kuten tuossa joku kommentoikin niin "äärirajoilla" pitää mennä että kehittyy. Jos haluat kiinteytyä niin pitkiä sarjoja pienillä painoilla, lyhyillä sarjoilla ja suurilla painoilla saat lihakset/voiman kasvamaan.

Vierailija
6/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio yhdessä saliharjoitteluun tuottaa tulosta.

Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon ylipainoa, 15-20kg tai enemmän niin sinun täytyy polttaa rasvaa pois että lihakset näkyvät. Esim. 10 minuutin lämmittely kuntopyörällä/crosstrainerilla/juoksumatolla ei riitä, vaan pitkäkestoisempaa liikuntaa (min. 30 minuuttia) näillä niin alkaa rasvaa lähteä. Lihaksia kannattaa toki treenata myös, isommat lihakset kuluttavat levossakin enemmän, mutta kaksi kuukautta on lyhyt aika varsinkin jos on paljon rasvaa kropassa. Ja kuten tuossa joku kommentoikin niin "äärirajoilla" pitää mennä että kehittyy. Jos haluat kiinteytyä niin pitkiä sarjoja pienillä painoilla, lyhyillä sarjoilla ja suurilla painoilla saat lihakset/voiman kasvamaan.

punttitreenin ja sen päälle sitten aerobinen osuus; jotain 25-40 min välillä. Ei mun jalkatreenistä tulisi mitään jos ensin veivaisin crossissa 40 min ja sitten rupeaisin kyykkäämään. Mutta makuasia tää kai on.

Vierailija
8/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kehossa on paljon rasvaa, ei ne lihakset erotu vaikka olisi miten massavat.

No pain no gain, eli teethän niin että juuri ja juuri jaksat viimeiset toistot, lihaksissa kuuluu poltella (jos siis haluat tuloksia) 8-12 toistoa on hyvä määrä.

Itse alotin saleilun noin puoli vuotta sitten ja jotain edistystä on tapahtunut mutta HITAASTI. Ja kun katson miten naiset "treenaa" niin en ihmettele jos ei tuloksia näy. Tyyliin kaksi minuuttia lähentäjä-loitontaja -laitteessa, sitten heilutellaan kahden kilon käsipainoja ja sitten olkapäälaitteeseen ilman painoja. Jep jep.

Vierailija
9/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kehossa on paljon rasvaa, ei ne lihakset erotu vaikka olisi miten massavat. No pain no gain, eli teethän niin että juuri ja juuri jaksat viimeiset toistot, lihaksissa kuuluu poltella (jos siis haluat tuloksia) 8-12 toistoa on hyvä määrä. Itse alotin saleilun noin puoli vuotta sitten ja jotain edistystä on tapahtunut mutta HITAASTI. Ja kun katson miten naiset "treenaa" niin en ihmettele jos ei tuloksia näy. Tyyliin kaksi minuuttia lähentäjä-loitontaja -laitteessa, sitten heilutellaan kahden kilon käsipainoja ja sitten olkapäälaitteeseen ilman painoja. Jep jep.

vaikka kiloja ei tuntuvasti lähtisikään (ainakaan alkuun) niin senttejä voikin lähteä roimasti.

Vierailija
10/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan aiemmin vastanneita eli jos sinulla on suuri rasva%, ei lihkaset tahdo erottua. Olen itse käyny salilla nyt 2kk ja lihakset on kasvaneet selvästi ja alkavat erottua hyvin mutta minulla on kehossa vähän rasvaa koska harrastan aktiivisesti aerobisia lajeja. Lisäksi se treeni pitää todellakin tehdä kunnon painoilla niin että ihan tosissaan tuntuu että lihakset on treenin jälkeen tyhjät. Katselin tässä yksi päivä salilla kun eräs nuori nainen istui jalkaprässilaitteessa ja teki 25kg painoilla selaillen samalla lehteä... oli varmaan tosi tehokasta. Itse aloitin jalkaprässisarjan 77 kilolla. Mutta monesti naiset tekee liian pienillä painoilla ja lopettaa heti kun tuntuu vähän epämukavalta.