Miksi kyyläätte noita Parviaisten blogeja?
Siis mitä te niistä saatte, ihan vilpittömästi kysyn?
Itse en keksi yhtään syytä lueskella niitä, ne on kahden sairaan ja julkisuudenkipeän ihmisen eloonjäämiskamppailu: "olen olemassa niin kauan kuin seiska minusta kirjoittaa". Jokainen lukija vain ruokkii tätä sairautta. Rauha heille, kuten Tuksullekin, joka onneksi viimein taitaa keskittyä elämäänsä enemmän kuin otsikoihin.
Kommentit (6)
Jatkuvastihan täälläkin niitä ihan otsikoissa siteerataan ja kerrotaan niiden sisältö, samoin kuin kassajonossa ei voi moneen suuntaan katsoa ettei lööppeihin osuisi silmät. Eikä kellään terveellä ole tarvetta esitellä elämäänsä tuollalailla.
ap
kun oli tylsää. Kiinnosti nähdä mistä ihmiset täällä puhuu.
ei ole vielä kertonut mitä saa noista ja vastaavista blogeista.
Minua ei kiinnosta Parviaiset vaan ne, jotka harrastavat Parviaisia (Tukiaista, Nykästä, Harkkia, Mikkosia, Tauskia jne).
Ei-ap
ap:n kaltaiset nihilistit ne vasta kiinnostavia ovatkin. Varmasti hänenkin harratuksiinsa kuuluu sellaisia, joita me muut emme ymmärrä.
Parviaisethan ovat äärettömän kiinnostavia, Jussi tekee tästä ilmiöstä parhaillaan elokuvaa, tai näin luulen erääseen haastatteluun pohjautuen. On mielenkiintoista seurata miten työ etenee...
Olen huomannut, että paheksujilla on itsellään kaikkein pervoimmat harrastukset. Mitä sun synti on ap?
ja määritellä blogien pitäjien terveydentilan?