Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kauhukertomuksia teillä on taloyhtiöistä?

Vierailija
12.10.2011 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sen jälkeen, kun pari mustalaista oli muuttanut taloon. Joskus stereotypiat tuntuvat pitävän valitettavalla tavalla paikkansa :(

Vierailija
2/2 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin muutti narkki. Alkoi seurustella erään naisen kanssa, jota paiski pitkin seiniä. Kuului meille erittäin hyvin, kun satuimme olemaan seinänaapureita.

Tämä tyyppi joutui riitoihin lähes tulkoon kaikkien tässä kylässä asuvien kanssa, noin kärjistetysti (asukkaita täällä viitisensataa). Uhkaili ja muuta vastaavaa. Kerran tuli minulle selittämään, miten tappaisi yhden tyypin (joka sattui olemaan miesystäväni, mutta tuo tyyppi ei sitä tiennyt).

Homma kärjistyi siihen, kun tyyppi alkoi ammuskella. Pian olikin poliisit karhukoplaa myöden joka talon nurkilla ja minä ihan paniikissa kotona. Käytävästä kuului vain avunhuutoja, kun tuo naisystävä huusi, että hänet yritetään tappaa (onneksi ei onnistunut siinä). Kiva selittää kahdelle alle 10-vuotiaalle (velipuoleni), ettei ole mitään hätää. Totta kai he kuulivat kaiken. Onneksi oma lapseni oli sen verran pieni ettei ymmärtänyt mitään.

Minä pelkäsin ihan älyttömästi tuota tyyppiä, koska hän tosiaan oli erittäin arvaamaton. Sen takia en uskaltanut soittaa edes poliiseille perheväkivallasta, koska tyyppi olisi saanut samantien tietää, kuka on asialla (olin ainoa naapuri siinä kerroksessa). Hyvä kun uskalsin soittaa edes vuokraisännälle (sama kuin minulla) kertoakseni tapahtumista.

Noh, tyyppi kuulemma joutui lopulta suljetulle ja taitaapi olla siellä vieläkin.

Tuota pahempaa ei ole ollut ja olen kerrostalossa asunut likimain 20 vuotta. Oikeastaan ei ole koskaan tapahtunut mitään, ei edes tavaroiden pöllimisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi