Olin täysi-ikäisen tyttäreni kanssa tanssiravintolassa ja kyllä oksetti.
Emme kertoneet kellekkään, että olen hänen äitinsä (minusta ei edes uskoisi sitä). Olen yli 40v ja pöydässämme parveili 40v-55v miehiä koko illan/yön.
Muodon vuoksi minua pyydettiin välillä tanssimaan mutta miehet piirittivät tytärtäni (hänen isänsä on 44v). Ällöttävää :(
Kuinka huolesuttaakaan teinimme joka varmasti kokee tulevaisuudessa jopa enemmän tuollaista.
Kun itse olin 20v-25v niin ei vanhat miehet tuollailla käyttäytyneet.
Mistä tämä nykymeno johtuu?
Kommentit (10)
tanssilavalle (jossa ei siis a-oikeuksia tms). Siellä saatte asiallisten ihmisten kanssa tanssia.
äitinsä kanssa tanssiravintolaan? nuoren ja vanhemmankin paikka on musiikkibaarissa tms. ei missään kuvossa tanssipaikassa.
sitä saa mitä tilaa
parikymppisenä 20 vuotta vanhemmat miehet. Ei se mua haitannut, muutama sananen eturauhasvaivoista karkotti kyllä typerimmät :)
olin töissä tarjoilijana ja jatkuvasti keski-ikäiset miehet ehdotteli suoraa tai kierrellen, pyysivät treffeille jne. Sai hokea ei ei ja ei.
Pitää opettaa lapset sanomaan ei ja antaa riittävästi aikuisten huomiota, hyväksyntää niin ei sitten tarvi näistä ukkeleista piitata.
20 v. sitten!
Osa keski-ikäisistä, eronneet/karanneet/ja ukkomiehet ovat etenkin seksuaalisesti kiinnostuneita nuorista juuri naiseksi tulleista tytöistä. Kännissä sitten rehvastelevat, että olipas kireä p***u viime viikon hoidolla.
Oksettavaa, mies (myyntipäällikkö autoalalla) kertonut muutamia juttuja mitä esim. ruotsinlaivalla työporukalla tapahtunut, ja tätä se on... Ja ensimmäiseen kertaan miehelleni siis jäi nämä työporukan bileet, oli niin karmea meno. Mieheni on itse herkempi, aatteellisempi tyyppi, vaikka miehisellä alalla onkin, ja häntä itseään inhottaa tämmöiset sikailevat ukkomiehet. Onneksi.
Minusta on erittäin hienoa ja kunnioitettavaa, että 40-vuotiaat miehet ovat kiinnostuneita myös 20-vuotiaista ja hieman sitä vanhemmista naisista. Siinä ei ole mitään pahaa silloin, kun ja jos homma toimii. Ja etenkin jos se ärsyttää muita, niin mikäpä sen parempaa. Katkerat utarettaret ovat niin hauskoja. :) Miksei myös niinpäin, että nelikymppinen nainen on toisinaan kiinnostunut nuoremmasta miehestä. Antaa ympäristön sovinnaisten pingottajien oksennella ja kuvotella aivan rauhassa.
50+ -ikäisten tanssipaikkaan. Sellaista menekkiä en koskaan saa muualla kuin siellä olisi ollut. Mies meni vessaan ja neljä miestä lähestyi sillä välin. Kävellessä tungoksessa hihasta nyittiin koko ajan. Olin silloin 26-vuotias ja kai paikan "hemaisevin". Muut oli tätejä terveyssandaaleissa ja jakkupuvuissa. No, miehet oli mahakkaita viiksivalluja, joilla lyhythihainen paitapusero ja suorat housut.
No ei siellä varmaan nuorempia miehiä ollutkaan....
No ei siellä varmaan nuorempia miehiä ollutkaan....
Vajaat kymmenen vuotta sitten olin itse tanssiravintolassa 20-vuotiaana ja kyllä olisi riittänyt tanssittajia ja vikittelijöitä. Yksikään miehistä ei ollut alle nelikymppinen.