Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden töppäilyt ahdistaa

Vierailija
11.10.2011 |

Olen pienen vauvan kotiäiti ja nautin paljon kotona olemisesta ja vauva-aikakin on mennyt hyvin. Nyt viime aikoina minua on kuitenkin alkanut ahdistaa kaikki nuorempana(n.v. 20 ja risat) tekemäni tyhmyydet ja ne palailee mieleeni. Biletin silloin turhan paljon ja sekoilin kaikkea kummaa.Harrastin mm. tylsinä hetkinä aikuisten chatissa feikkausta, milloin nuorena teinityttönä,milloin jonain pervona äijänä tms.ja heitin todella tyhmää juttua.En voi tajuta nyt miksi olen tuollaista puuhannut:( Tunnen olevani noiden asioiden vuoksi huono ihminen ja mietin olenko hyvä äitikään.Onko jollain ollut samanlaisia tuntemuksia? Onkohan tämä jonkin asteista masennusta vai mistä on kyse? Haluisin niin tämän ahdistuksen pois.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoaikoina panin kaikkea mikä liikkui ja join välillä itteni sammuksiin. Laattasin ja kuseksin ympäriinsä, joskus manskullakin heiluin perse paljaana.

Nyt olen 5 v pojan äiti ja filosofian maisteri hyvässä työssä. Ulkonäkö voisi ainakin minun kohdalla pettää. ;) En tosin enää juo saati nai vieraiden kanssa. Ongelmasi voisi olla masennus. Itselläni oli synnytyksen jälkeinen masis ja silloin mietin paljon kaikkia menneiden virheitä ja ahdistuin vain lisää.

Vierailija
2/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruuden typeryydet. Omista virheistään oppii, kun ne vaan myöntää itselleen, ja nyt on ehkä se myöntämisen aika (eli myöntää olleensa nuori ja typerä). Tämän jälkeen sinun ei enää tarvitse tehdä vastaavia juttua kun sen sijaan selainen, joka ei kadu (eikä näe) nuoruuden tyhmyyksiään saattaa vielä vanhanakin sortua moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä! Olipas hyvä, että tuli hölmöiltyä aikanaan. Mietippäs jos nyt hinkuisit baanalle koko ajan. Ole itsesi ystävä. Tuskin ketään muutakaan suomisit hassuttelusta.Miksi itseäsi, ne on ollutta ja mennyttä!Ja hasukat muistot jäljellä.

Vierailija
4/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoaikoina panin kaikkea mikä liikkui ja join välillä itteni sammuksiin. Laattasin ja kuseksin ympäriinsä, joskus manskullakin heiluin perse paljaana.

Nyt olen 5 v pojan äiti ja filosofian maisteri hyvässä työssä. Ulkonäkö voisi ainakin minun kohdalla pettää. ;) En tosin enää juo saati nai vieraiden kanssa. Ongelmasi voisi olla masennus. Itselläni oli synnytyksen jälkeinen masis ja silloin mietin paljon kaikkia menneiden virheitä ja ahdistuin vain lisää.

Ei siitä parane!

Vierailija
5/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoaikoina panin kaikkea mikä liikkui ja join välillä itteni sammuksiin. Laattasin ja kuseksin ympäriinsä, joskus manskullakin heiluin perse paljaana. Nyt olen 5 v pojan äiti ja filosofian maisteri hyvässä työssä. Ulkonäkö voisi ainakin minun kohdalla pettää. ;) En tosin enää juo saati nai vieraiden kanssa. Ongelmasi voisi olla masennus. Itselläni oli synnytyksen jälkeinen masis ja silloin mietin paljon kaikkia menneiden virheitä ja ahdistuin vain lisää.

Ei siitä parane!

mutta kun asia on niin, että rahaa en ottanut. Muistatko kun suomi24-palstalla tietty porukka haukkui Susan Ruususta? Nimittelyt eivät olleet edes kovin pahoja, vaan tyyliin vesipää.

No, oikeudessa henkilöt tuomittiin maksamaan korvauksia Ruususelle. Sinä kutsuit minua huoraksi ja annoit ymmärtää, että harjoitan ammatikseni prostituutiota. Kunniaani on loukattu pahimmalla mahdollisella tavalla ja ylläpitoon lähtee nyt kysely, että kukas se siellä ip-osoitteessa asuukaan.

ps: tuhansista puhutaan, ei sentään kymmenistä tuhansista, niin pahasti en loukkaantunut

Vierailija
6/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen yhteydenottoa oikeusaputoimistoon nyt alkuun. Voisihan tuosta saada hyvät joulurahat, ja ellei, niin et sinä mitään häviäkään. ;)

Ap:ta ajatellen kommentti oli vähän mauton, siis kun hänellä on muutenkin kova morkkis. :(

Vierailija
7/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita asiattomuuksien huutelijoita aina löytyy=( Kiitos muille kannustavista kommenteista ja tuestanne. Yritän antaa itselleni anteeksi nuoruuden mauttomuudet ja sekoilut. Olen ollut nuori ja tyhmä,mutta onneksi oppinutkin virheistäni. Yritän ajatella niin,että olen riittävän hyvä vaikka en olekaan täydellinen.Toivottavasti mielialakin alkaisi kohentua tästä pikkuhiljaa.

T:Ap

Vierailija
8/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärysin ratista 18 v sitten, puhalsin 0,56 promillee, menetin tietty kortin, mut ajoin silti. En kertonu kenellekään, ettei mulla oo korttia. Tuo asia kaduttaa, mut en tajunnu että 3 kaljan jälkeen (joiden nauttimisesta useita tunteja) veressä olis vielä tuon verran promilleja...

Eron jälkeen, yli 35 vuotiaana panin lähes jokaisen mahdollisen miehen kanssa, joka eteen sattui, mutta en kadu enkä ahdistu.

Vierailija
9/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sanonut paneskelleensa ketään vaan chatissa tuli sanottua tyhmiä.

Vierailija
10/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoa. Olin 11 tai 12.

Vierailija
11/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niistä jäänyt kuin muistot. Omat nuoruuden tyhmyyteni ovat edelleen läsnä elämässäni joka päivä. Elin nuorena ja tyhmänä huonossa suhteessa, ja sain siihen kaksi lasta. Vaikka lapset ovatkin rakkainta maailmassani, pohdin edelleen, että tyhmä olin, kun en osannut harkita ja ottaa vakavasti "lastenhankintaa".

Ap:lle tiedoksi, että raskauden, synnytyksen jälkeiset ja imetyksen aikaiset hormonit helposti heittelevät mielialaa ja aiheuttavat ahdistusta "turhista" asioista. Ja jos pahenee, se voi olla masennusta, johon kannattaa hakea ajoissa apua.

Vierailija
12/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsuudesta ja menneisyydestä muutenkin putkahtelee mieleen kaikenlaista. Se johtuu osittain hormoneista ja on myös osa äidiksi kasvamista eli älä hätäile. Eikä äidin tarvitse mikään pyhimys olla, älä vaadi itseltäsi liikaa. Jos ajatukset ahdistavat liikaa, käy ihmeessä juttelemassa niistä jonkun ammattilaisen kanssa etteivät ne vie sinulta liikaa energiaa. Tsemppiä!!

Vierailija
13/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoaikoina panin kaikkea mikä liikkui ja join välillä itteni sammuksiin. Laattasin ja kuseksin ympäriinsä, joskus manskullakin heiluin perse paljaana. Nyt olen 5 v pojan äiti ja filosofian maisteri hyvässä työssä. Ulkonäkö voisi ainakin minun kohdalla pettää. ;) En tosin enää juo saati nai vieraiden kanssa. Ongelmasi voisi olla masennus. Itselläni oli synnytyksen jälkeinen masis ja silloin mietin paljon kaikkia menneiden virheitä ja ahdistuin vain lisää.

Ei siitä parane!

mutta kun asia on niin, että rahaa en ottanut. Muistatko kun suomi24-palstalla tietty porukka haukkui Susan Ruususta? Nimittelyt eivät olleet edes kovin pahoja, vaan tyyliin vesipää.

No, oikeudessa henkilöt tuomittiin maksamaan korvauksia Ruususelle. Sinä kutsuit minua huoraksi ja annoit ymmärtää, että harjoitan ammatikseni prostituutiota. Kunniaani on loukattu pahimmalla mahdollisella tavalla ja ylläpitoon lähtee nyt kysely, että kukas se siellä ip-osoitteessa asuukaan.

ps: tuhansista puhutaan, ei sentään kymmenistä tuhansista, niin pahasti en loukkaantunut

Ja kaikkihan tunnistaa sinut tekstistäsi???

Idiootti!

Ja työntäkää noi ip-osoitteenne sinne mihin aurinko ei paista. Aika harva osoite on oikeasti jäljitettävissä.

Vierailija
14/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua ahdistukseesi. Itselläni nousee aika-ajoin mieleen vanhat hölmöilyt, jotka nykyään kaduttaa. Olen pohtinut samaa olenko hyvä ihminen ja sopiva kummi-täti (omia lapsia ei vielä ole). Olen pyrkinyt ottamaan opiksi ja unohtamaan ne, elämä jatkuu. Älä murehdi liikaa, jottei olosi käy liian tukalaksi. Ota ilo irti nykyisestä elämästäsi, joka on nyt mallillaan.

Vierailija
15/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä parane!

Idiootti!

Ja työntäkää noi ip-osoitteenne sinne mihin aurinko ei paista. Aika harva osoite on oikeasti jäljitettävissä.

Näin sivullisena huomauttaisin, että kyllä saa ne ip:t selville ellei sitten joku ole nähnyt vaivaa peittääkseen jälkensä ja sitä en usko.

Vierailija
16/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä myöntää, että joskus omatkin nuoruuden virheet ja sekoilut kummittelevat mielessä. Harvinaisen paljon olen onnistunut mokailemaan. Silti sitä on aikuisena oppinut ymmärtämään miksi silloin on käyttäytynyt tietyin tavoin.

Minä en ole enää se sama ihminen, joka niitä virheitä teki. Nykyään mokailen ihan toisin tavoin :P Mieti tekisitkö sinä enää niin? Jos et niin ei niillä ole väliä.

Vierailija
17/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä parane!

Idiootti!

näin tietotekniikan ammattilaisena sanoisin, että pitää olla erityisjärjestelyt, etteikö oikeudessa voitaisi tuomita.

Vierailija
18/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska tyhmyytesi ei toivottavasti ole pilannut kenenkään muun ihmisen elämää, niin unohda ne ja keskity kaikkeen siihen missä olet pärjännyt hyvin.

Vierailija
19/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elä tätä päivää! Jokainen on ollut joskus nuori ja tehnyt elämässään tavalla tai toisella tyhmiä asioita. Sinä olet varmasti oppinut asioita, etkä koe enää tarvetta hölmöilyyn. Kumpi on parempi -olla elämää nähnyt aikuinen vai katua elämättä jäänyttä ja hölmöillä aikuisiällä? Silloin voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi.

Kaikista hankalimpia ovat ihmiset jotka luulevat olevansa täydellisiä

Vierailija
20/26 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käyttänyt huumeita, ollut harva se viikko katkolla, pannut appiukkosi kanssa, haahuillut kylänraitilla kummallisissa vaatteissa ja psykoosissa, tehnyt rikosta, joutunut konkurssiin, menettenyt luottotietosi.

Jotain tollasta odotin kun avasin tämän aloituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi