Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka toimisit tällaisen ystävän kanssa?

Vierailija
11.10.2011 |

Olemme olleet vuosia todella läheisiä ja ystäväni on tukenut minua vaikeissakin elämän tilanteissa.

Nyt ystäväni perhe on vaikeuksissa ja olen yrittänyt tukea häntä jo vuoden verran niin hyvin kuin olen pystynyt.

Nyt olen kuitenkin huomannut, ettei ystäväni enää vastaa puheluihini (soitan n. kerran viikossa, kuten aina ennenkin) eikä halua pitää enää yhteyttä minuun.

Annanko hänen nyt vain olla vai jatkanko soittamista silloin tällöin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän siihen tyyliin, että toivot, ettet ole häntä loukannut ja kerrot, miten paljon häntä arvostat ja hänestä pidät.

Luulen tosin, että ystäväsi kadehtii helpompaa elämääsi ja haluaa tietoisesti etäisyyttä. Tauko voi olla viisasta, jos elämäntilanteet ovat kovin erilaiset, mutta onhan hyvä aina ensin puhdistaa ilmaa.

Vierailija
2/2 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hän halua enää olla yhteydessä ja johtuuko se jostain mitä olen itse tehnyt. Kirjoittaisin vaikka kirjeen/meilin/fb-yksärin tms.

Vastauksen perusteella päättäisin miten toimisin jatkossa. Jos hän ei vastaisi ollenkaan tai välttelisin, antaisin ehkä olla, saattaisin sanoa että odotan jos hän haluaa vielä joskus olla tekemisissä. Tai voihan olla, että hänen toiminnalleen löytyisi joku selitys ja asia saataisiin puhuttua halki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla