Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisunaiset 10.10

11.10.2011 |

Viime viikolta:

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus

Allakka-

94.8 kg, 76.1 kg, ( 62 kg), 79.4 kg, 0.0 kg, -15.4 kg, 3.3 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.8 , 1.66 m

Körömölli

95 kg, 87.0 kg, ( 68 kg), 89.7 kg, 0.0 kg, -5.3 kg, 2.7 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 32.9 , 1.65 m

Minlee

84.6 kg, 89.0 kg, ( 75 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 2.2 kg, 11 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 28.8 , 1.78 m

Sarapäkki

79.1 kg, 64.2 kg, ( 57 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, -10.4 kg, 4.5 kg, 12 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 23.2 , 1.72 m

Leidi

95 kg, 87.0 kg, ( 75 kg), 89.2 kg, -0.3 kg, -5.8 kg, 2.2 kg, 10 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 29.8 , 1.73 m

Horsmankukka

75.7 kg, 72.2 kg, ( 57 kg), 72.7 kg, -0.2 kg, -3 kg, 0.5 kg, 3 vkoa, ( lokakuu ) , BMI: 27.7 , 1.62 m

Pihlajanmarja088

81 kg, 69.5 kg, ( 66 kg), 72.8 kg, 0.0 kg, -8.2 kg, 3.3 kg, 10 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 25.2 , 1.70 m

05/2010

79.4 kg, 75.4 kg, ( 65 kg), 79.0 kg, 0.0 kg, -0.4 kg, 3.6 kg, 11 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m

Tiittari

75 kg, 60.0 kg, ( 60 kg), 61.2 kg, 0.3 kg, -13.8 kg, 1.2 kg, 6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.2 , 1.66 m

Fivesome

87.2 kg, 72.3 kg, ( 60 kg), 76.1 kg, 0.0 kg, -11.1 kg, 3.8 kg, 8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.0 , 1.65 m

Suurin pudotus viime kerrasta:

Leidi: - 0.3 kg

Ajallisesti lähinnä vko 44 (su 6.11) välitavoitetta

1. sija =>… 3 …vkoa:.. Horsmankukka

2. sija =>… 6 …vkoa:.. Tiittari

3. sija =>… 8 …vkoa:.. Fivesome

4. sija =>… 10 …vkoa:.. Leidi

5. sija =>… 10 …vkoa:.. Pihlajanmarja088

6. sija =>… 11 …vkoa:.. Allakka-

7. sija =>… 11 …vkoa:.. Körömölli

8. sija =>… 11 …vkoa:.. Minlee

9. sija =>… 11 …vkoa:.. 05/2010

10. sija =>… 12 …vkoa:.. sarapäkki

Laihduttajia: 10

Painon muutos : -0.2 kg

Matkaa välitavoitteeseen: 27.3 kg

Kommentit (14)

1/14 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko jo lopuillaan eikä aloitusviestiä lukuunottamatta yhtään viestiä..missä kaikki oikein on..onko ryhmä kaatumassa kokonaan???

Koitetaas nyt oikein tosissaan aktivoitua jokainen ja saada taas ryhmä toimivaksi tai sitten yksinkertaisesti lopetetaan koko touhu, sillä ketä tämmönen tsemppaa, kun ei vertaistukea ole saatavilla koskaan??

Eli ainakin minä lupaan nyt kirjoitella aktiivisemmin..vaikkei laihis sujuiskaan!!

Entäs te muut :)??

köris

Vierailija
2/14 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erehdyin maanantaina rojahtamaan puntarille, ja se näytti niin hirveitä lukuja, että meinasin itkemään alkaa!!!

Mutta, se oli toisaalta ihan hyväkin juttu, koska tämän viikon oon tsempannut aika hyvin! Oon tehnyt aamulla ison kannullisen teetä, ja hörppinyt sitä pitkin päivää, ja koittanut syödä säännöllisemmin.

Eihän tällaisessa mikään epätoivoon vaipuminen auta... aina vaan yläs ja uusiks!!

Ja että oma puhti säilyisi (ja pinot pullistuisi)minä laitan itselleni haasteen: Tulen joka ilta tekemään tunnustuksen; miten päivä meni, ja mitä tuli tehtyä. (Jos jostain syystä en ehdi illalla, niin aamulla viimeistään! -samallahan se menee, kun tarkistelen postejani).

Sisunaiset on ollut pystyssä niin monta vuotta, ettei me nyt anneta sen kuihtua! EI EI EI!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellureit vaan kaikille,

hiljaista on tosiaan sisupinossa ollut. Minä kyllä käyn täällä päivittäin (jopa useasti päivässä) tsekkaamassa viestien kokonaismäärän, mutta tuntuu että olen kyllä viimeaikoina ollut niin paljon "äänessä" että antaahan muidenkin kommentoida välillä.. Mutta ei hirmuisesti ole nyt ollut muita kommentoimassa, sitten :).

Mä nyt edelleen ihmettelen tätä omaa jumia, vähennänkö syömistä vai jäänkö suosiolla tähän. En tiedä, ja nyt on välillä tuntunut etten aina jaksa välittääkään. Kunhan ei vaan ala paino nousta, se kai se pääasia on..

Mitäs muut, maan hiljaiset?

Vierailija
4/14 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka kuule vaan entiseen tapaan kirjoittelua!

Ja sinähän oot jo ihan ihannemitoissa! Eikös noinkin ole hyvä?? Onko sulla hyvä olo? Sehän on tärkeämpää, kuin mitä vaa'an lukema sanoo.

Mulla on mennyt päivä aika hyvin. Noh, muutama lipsahdus, mutta ei ihan penkin alle sentään mennyt!

Ja huomenna jatkuu!

Vierailija
5/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! TOSI pitkä viesti katosi bittiavaruuteen, kun kone buuttasi itsensä loppumetreillä. Voi äly!

Nyt on jo kiire töihin, mutta jospa viikonvaihteessa ehtisin lisää.. mutta vielä lukijoille ja taustailijoillekin viestiä:

UUDET KIRJOITTELIJAT, TERVETULOA! Myös "minä vasta mietin josko"- vaiheessa saa tänne tulla, eikös vain? Ihan kaikessa vaiheessa oleva kevennysajatus auttaisi tätä pinoa kantamaan pidemmälle. Minulle tästä on ollut valtava apu, jospa useammallekin - kun kirjoittelu ei vaan tyrehtyisi täysin.

Tiittari.

Vierailija
6/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tosiaan saa lopettaa! Taitas mulla aika äkkiä mennä läskiksi (ihan kirjaimellisesti), jos ei olis mitään paikkaa, mihin käyn painon ilmottamassa. Mulla on vähän se, että jos tänne ei oo kukaan kirjottanu mitään, niin aattelen, että en minäkään sitte viiti. Niin että kirjottamaan kaikki vaan, niin multakin tulee juttua useemmin :)

Painokin on tältä viikolta ilmottamatta vielä. Laitan tämän päivän painon, niin saa taas vähä miinusta :). 72,6, miinusta 100 g... Ens viikon painon ilmotan kans varmaan loppuviikosta vasta, mutta sitä ennen tuun kyllä jotaki höpiseen.

7/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sujui eilinen ilman lipsujaja työillan jälkeen kävin vielä koirankin kanssa lyhyehköllä iltalenkillä..josko tänäänkin samalla kaavalla niin eiköhä se tästä taas :)!

Leidi:Tuo onkin hyvä idea niin itsensä kuin pinonkinkannalta, että käyjoka ilta aportoimassa meni miten meni ;)..taidan otta saman linjan eli kerran päivässä vähintään raportoin..onkose aamulla vaiko illalla riippuu ihan työviikosta, mutta jossain vaiheessa kuitenkin ;)!!

Tiittari:Höpise ihmeessä aina kunsiltä tuntuu..tiedän kyllä, ettäsiihen yksinpuheluun turtuu ja aattelee loppuviimeks, että miks ihmees minä jos ei muutkaan, mutta josko nyt tosiaan yritettäis saada keskustelut taas bilkkammiksi ;)!

Mietin tuot sun jumia, että visko johtuu siitä, että oot jo suht tyytyväinen painoosi niin silloin ehkätulee helpommin "lipsuttua" herkkuihin eli huomaamatta kertyykin niitä kaloreita, kun aattelee, että ei tuolla yhdellä nyt väliä ole tms. ymmärsitköhän yhtään mitä tarkoitin, kun en osaa sitä kirjoittaa niin selkeesti mitä se on mun päässäni ;)??Tsemppiä jumin kanssa ja totta tosiaan oot jo niin hienoissa mitoisssa, että jos siltä tuntuu niin tasapainoileja katso miten on tullut iskostettua opittu ruokailutapa päähän ;)!!

Horsmankukka:Sinä oot kans saanut nyt niin hienosti painoa alaspäin..ei oo enää + ja - viikkoja vuorotellen (niinkuin yhdessä älissä muistan sun tuskailleen!) vaan järjestään on miinusta likipitäen..onnea sulle siitä :)!!

Minlee:Missäs sun jutustelut viipyy..etkö hiukan lupaillut, et lomien jälkeen tuut takas keskusteluihinkin mukaan ;)?!

Mä lähden nyt taasen töihin päin..ja sitä ennen aattelin kävästä kurkkimassa kirpparilla löytyiskö sieltä mitään kivaa :)!!

Muavaa viikonloppua kaikille ja kovasti tsemppiä!!

Vierailija
8/14 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanasti tullut viestejä *sydän tähän!*

Mulla on nyt se aamuinen teksti ihan hukassa, ei mitään hajua mitä kirjoittelin ennen koneen boottausta.. No, eipä siinä, kerrotaan tällä kertaa mitä nyt näin illan kähmässä sattuu mieleen juolahtamaan!

Mulla työpiste on nyt sellainen, että syöminen on paitsi epäsäännöllistä myös epäterveellistä. Hirmuisen kovalla kädellä pyrin pysymään "oikeissa" valinnoissa, ja pysynkin enkä vain pyri, mutta työtä se teettää. Siksipä olen päättänyt punnita itseni joka aamu ainakin marraskuun loppuun saakka, ettei paino ainakaan yllättäen lähde singahtamaan tangentin suuntaan. Tälläkin viikolla muutama punnitus on jäänyt kyllä välistä, mutta yli puolet olen muistanut. Herkkuja en kyllä napsi, mutta myönnän noin kerran viikossa ottaneeni kahvileipää palaveritarjoiluista. Mutta harvoin tuotakin, tosiaan - vielä jyllää selkäytimessä ajatus, että se sokeri on se meikäläisen mörkö joka heilauttaa vaa'an uuteen nousukiitoon ennenkuin ehdin pullanmuruja suupielestä pyyhkiä.

Olenkin tosiaan jo vähän luovuttanut laihdutustavoitteesta (siis että joskus myös PÄIVÄpainoni pysyisi vitosella alkavissa luvuissa) ja ajattelen, että pääasia on etten enää tästä lähde nousuun. Ikä on varmasti tehnyt tehtävänsä, ehkäpä se minun mukavuusalueeni nyt onkin kolme-neljä kiloa enemmän kuin silloin joskus esihistoriallisina opiskeluaikoina.. Nou hätä, vaikka vähän täsmähoikennusta tarvitsisin pariin kohteeseen :D Mutta kukapa sitä koskaan täysin tyytyväinen olisi! Onhan mulle kuitenkin tapahtunut ihan JÄRKYTTÄVÄ ja JÄRISYTTÄVÄ muutos, ja ihan noin vaan suit sait sukkelaan yhden vuosipuolikkaan aikana - mua ei oikeasti aina tunnisteta, ja tiedättekö: joskus en itsekään tunnista itseäni esim. näyteikkunaheijastuksesta. Pillifarkutkin hommasin ja KÄÄK että mun kinttujen varjot näyttävät kapeilta - eli minäkuvani ei vielä vastaa todellisuutta. Luulen (ja tunnen) ilmeisesti olevani jonkun verran pyöreämpi kuin oikeasti enää olen. Saa nähdä koska aivojen luoma kuva vastaa peilistä näkyvää. Ajattelin otattaa kokovartalokuvia, siis ei mitään nakujuttuja vaan ihan kuvia minusta kävelemässä, leikkimässä lasten kanssa jne., niin että voin niiden kautta tutustua uuteen olemukseeni. Ehkä ne nuo vanhat aivojen rippeetkin sitten joskus pääsevät samoille raiteille.

Ihana on huomata, että kuntokin on kasvanut ihan itsestään. Siis mähän en ole lisännyt liikuntaa lainkaan tämän laihdutusurakkani tueksi, vaan vain ruokailua järkeistämällä olen painoa pudottanut. Nyt en enää hengästy niillä pienillä kävelymatkoilla kuten ennen, jaksan pelata palloa lasten kanssa ja joskus ihan spontaanisti HYPPELEN. Eipä tullut moinen pieneen mieleenikään puoli vuotta sitten..

No mutta, jotten tuki koko palstaa (kopioin tekstin ensin ja) lähetän tämän nyt teidän kahlattavaksenne ja jään odottelemaan huomisen tuomaa tekstitulvaa. Pidetään Sisunaiset elossa!

Tiittari.

9/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin lupasin niin joka päivä tuun kirjoittelemaan ees jotakin..sujui tai ei..

Tänään on ollut koko perheen yhteinen vapaa ja tänään ei oo sujunut niin kovin hyvin, sillä napostelin sipsejä aikas reilulla kädellä :( ja huomenna mennään kaverin kanssa elokuviin ja otetaan mukaan suolapähkinöitä..josko ne ois ees hiukan keveempiä kuin sipsit ja karkit ;), mutta maanantaina sit taas tiukkis kehiin!!

Tiittari:Sulla tosiaan aivan upee saavutus ja lyhyessä ajassa oot saanut sen aikaan..kunpa itselläkin löytyis tuommoinen sama draivi!!

Köris

Vierailija
10/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vedenjuonti-keveämmin syönti- liikkumisrutiini menee pilalle heti, kun perjantai-ilta saapuu!

Mutta ei auta valittaa, itsekuria ja selkärankaa pitää vaan kasvattaa kovemmalla kädellä....

Vierailija
11/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin nokka kohti taas ensi viikkoa! Onhan se yksi (tai kaksi) päivää viikonlopun erikoisherkkuja kuitenkin PALJON vähemmän kuin (viisi tai) kuusi päivää arkea ja tiukempaa linjaa! Ei muuta kuin ruoto pystyyn ja kohti uutta viikkoa :)

Mun vissiin kannatti purista tänne urakalla, jopa hävitetynkin viestin voimin, sillä eilisen ja tämänpäivän punnitus ilahdutti taas. Eilen siis paino rytkähti alaspäin ja tänään pysyi samassa, nyt siis 60,6kg. Toivottavasti tästä ei sitten seuraa taas kilon tai kahden nousu ja kuukauden jumitus.. Mutta tänään on hyvä mieli, olkoon huominen sitten mitä tahansa :)

Tiittari.

12/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän kirjuuttelut tässä välissä eli koti on siivottu ja leipomukset leivottu huimsia vieraita varten ja nyt on hetki aikaa istahtaa koneelle ennenkuin lähden kaverin kanssa ravintolaan syömään kuulemma maailman parasta kanasalaattia ja sen jälkeen sinne leffaan :)!

Päivä on sujunut ongelmitta ja fiilis on hyvä :)!

Tiittari:Hieno juttu, että jumit helppas :)!

köris

Vierailija
13/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana aion olla. Ja nyt tuli sellainen olo, että täytyy luvata kirjoitellakin. Joka päivä en pysty mitenkään - ehkä se kertoo jotain tästä elämänvaiheen hektisyydestä. Mutta lupaan pyrkiä kirjoitelemaan kolmesti viikosta, ja viimeistään aina torstaina.

Painoksi voi laittaa tälle viikolle vaikka 73,5 kg. Tuossa 73-74 kg välillä se pyörii. Minä tarvitsisin sen liikunnan tähän avuksi, muuten ei tunnu homma toimivan. Se on itselleni jotenkin henkisestikin helpompaa. Ehkä joskus reilun kuukauden päästä voisin löytää sille aikaa - tai viimeistään ensi vuoden puolella.

Kiva, kun on tullut pinoon näin kerralla eloa.

Onnittelut hyvistä pudotuksista ainakin Tiittarille ja Horsmankukalle! Olikohan muita? Mulla nyt tuli tuota plussaa tällä kertaa (muutaman viikon saldo).

Vierailija
14/14 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti on mennyt päivä paaaljon paremmin! En oo ees lipsuillu (ainakaan vielä). Vaa'alle en kuitenkaan mene ennenkuin tän viikon perjantaina, tais jäädä sen verran pahat traumat viime kerrasta, etten meinaa uskaltaa mennä enää!

Köris, oliko maailman parasta kanasalaattia? Mitä kaikkea siinä oli?

Onnittelut taas kerran onnistujille, me muut tullaan perästä!