Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksoset / kolmoset clomifeenillä?

07.08.2006 |

oonko kukaan saanut kaksosia tai kolmosia hoitona clomifen lääkitys ja kuinka suuri on ollut annos?

Tieto olisi tärkeä kun suvussa kaksosia mutta minulle määrätty PCO:n takia clomifeenit..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tabletti päivässä, olikohan kolmen päivän ajan? Vahvuutta en muista. Ekasta clomi-kierrosta tärppäsi. Esikoinen taas on ihan " luomu" .

Vierailija
2/10 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksosraskaus alkoi ensimmäisellä clomifen-kuurilla. Clomifen 50 mg, yksi tabletti kaksi kertaa päivässä.

Meillä ei ole suvussa kaksosia. Hoito oli pitkän kuukautiskierron vuoksi. Muut raskaudet on saanut alkunsa ilman hoitoja.

Aamusumu, rv 35+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui vielä mainita, että otin tabletteja kierron 3.-7.nä päivänä.

Aamusumu

Vierailija
4/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai kaksoset alkunsa syötyäni Clomeja viisi kuukautta, suvussa ei ole kaksosia ennestään. Siellä nyt nukkua tuhottavat viisi kuukautta vanhat poikavauvat :)

Piiki

Vierailija
5/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kaksoset clomifen-kierrosta, mutta kaksoset ovat identtiset. Clomit siis toimivat " normaalisti" ja saivat aikaan yhden munasolun, mutta alkio jakautui kahdeksi. Clomit kuulemma hieman lisäävät tätäkin mahdollisuutta luomukiertoon verrattuna.

Kannattaa todellakin käydä clomi-kierron aikana ultrassa, koska ne voivat kypsyttää vaikka kuinka paljon munasoluja!

Vierailija
6/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut kiertoon seuranta ultrat, jotta lääke on turvallisempi.

Ei kaksoset paha asia olisi, mutta toivon vain että ei kuitenkaan sen enempää vauvojen turvallisuuden vuoksi. Raskaus aika ja vauva aika on varmasti vaikeampi kolmosille. Itse seison vaikka päälläni koko ajan =) Kunhan vain saisi oman nyytin/nyytit

Vierailija
7/10 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tän näkyviin vielä jos jollain olisi lisää tietoa..

Vierailija
8/10 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuranta ultrassa kp 11 näkyi siis kaksi munasolua 17mm ja 14,7mm.. Kuinka teillä on ollut? Tietoa minkä kokoisia?

Olisin tosi kiitollinen jos joku osaisi vastata edes jotain

Vierailija
9/10 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, meille myös tulossa clomien tuloksena kaksoset. mulla rakkulat oli 20 mm ja 22 mm sinä päivänä kun sain irrotuspiikin eli kp 13. en muista mitä ne oli kp 11... edellisessä kierrossa oli vain yksi 18 mm rakkula, mutta silloin ei annettu irrotuspiikkiä, eikä siitä sitten mitään tullutkaan.

Vierailija
10/10 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muilla vielä tietoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan