Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla tulee loppujen lopuksi vain pahalle tuulelle.

Vierailija
11.10.2011 |

Aika harvassa ovat asialliset aloitukset ja silloin kun joku sellaisen kirjoittaa, niin paskanheitto ketjussa alkaa ennen pitkää.

Kannattaisi varmaan itse kunkin välillä miettiä, onko täällä roikkumisessa mitään järkeä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta anna meidän muiden olla.

Vierailija
2/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on pelkkää huumoria.

Ota sinäkin rennosti äläkä jännitä, ota vastaan elämä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luen valikoiden. Paskanheitot ohitan ajatuksella että sen kirjoittaja purkaa sillätavoin huonoa oloaan. Ei hetkauta.

Itse yritän vastailla vain sellaisiin juttuihin joihin voin heittää jotain omasta kokemuksesta tai muuten jotain konkreettista ehdotusta tai tsemppausta. Ei ole minun vastuulla mitä muut kirjoittavat mutta itse koetan olla positiivinen tsemppaaja.

Vierailija
4/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ota viestit huumorilla ;). Sen takia mä täällä viihdyn, harvemmin mihinkään vastaan mut jo pelkkä yksioikoisten vastausten lukeminen on hyvää stand-uppia.

Vierailija
5/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon olen vähentänyt täällä norkoilua (syynä osin on tietty 4kk ikäinen vauva).

Mutta sen olen huomannut että jos täällä kysyy jotain ihan oikeaa asiaa, ilman provosoivaa tyyliä niin vastaukset jää aika niukaksi. Eilen esim. kysyin vauvan kehitykseen liittyen, ja toivoin vertailua. Sain kolme vastausta.

Jos olisin kysynyt syyllistäen olisi ketju varmaan ollut pitkä. Mutta sitten olisi saanut lukea liikaa niitä ei asiallisia vastauksia.

Vierailija
6/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas yllätys että vessoilla on vessa palsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä