Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gusenina-Righardson aikoo kieltää tupakoinnin parvekkeilla

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on maailma pikkuisen parempi paikka telaketjufemakkojen päiväunissa.

Siitähän tuossa on nimenomaan kyse.

Sosialidemokratiassa pitää kaikesta ja kaikista tehdä normatiivisia. Pitäisi antaa oma valtakunta tuolle lujaa hallitsevalle kusiniinalle, jotta saisi rauhassa toteuttaa itseään.

Kohta pitää hankkia lääkärin lupa kahvin juontiinkin.

Vierailija
62/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä tupakoimisen omistus asunnossa ?

Laki voi kieltää sen, jos sellainen säädetään. Toistaiseksi ei mikään, jos ei ole kaupan yhteydessä sopinut muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavu kuitenkin eniten ÄRSYTTÄÄ muita sen sijaan että se olisi todellinen, vakava terveysiski sivullisille ULKONA poltettuna.

Hesarissa kesällä oli juttu, kuinka rattijuopot ajaa joka vuosi muita ihmisiä vammaisiksi, aivovaurioituneiksi, humalaiset/huumeissa olevat ovat väkivaltaisia viattomia kohtaan ynnä muuta ynnä muuta. Kukaan ei nosta haloota.

Se on jotenkin ällöttävää, kun keskiluokkaiset typerykset pitää tätä asiaa jotenkin hirveän tärkeänä eivätkä näe, mitkä muut asiat on retuperällä ja liian vähällä huomiolla. Se vouhotus ja energia mikä laitetaan tupakoinnin vastustamiseen parvekkeilla voitaisiin käyttää vaikka rattijuoppojen vähentämiseen.

Vierailija
64/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt, miksi se tupakan satunnainen haju ulkoilmassa olisi niin kamala, että siitä jaksaa nähdä vaivaa. Kamalammalta jotkut tehtaat haisee.

Toinen juttu todellakin on se, että yhteiskunnassa on paljon suurempiakin ongelmia. Työttömyys, nuorisotyöttömyys, syrjäytyminen, päihteet, mielenterveysongelmat, lasten laiminlyönti jne. Näihin voisi Mariakin käyttää alan ministerinä ensin energiansa. Ei, sen sijaan itsetyytyväinen keskiluokka on kehittänyt tupakasta ongelman numero yksi yhteiskuntaan. Tiedättekö esimerkiksi yhtään lasta, joka on vanhempien laiminlyömä tupakan takia? Sen sijaan mt-ongelmien, päihteiden, yleisen tipahtamisen yhteiskunnasta yms. takia on moni lapsi heitteillä!

Vierailija
65/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkooven viereen ja rmppaavat ees-taas rappukäytävissä. Ja mammat valittaa...

Vierailija
66/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa kiellettäisiin ensin tupakointi asunnoissa. se haisee rapussa ja tuuletuskanavissa kuin syöpä. siis oksettavaa. sitten voidaan kieltää tupakka kokonaan niin ei tarvitse arpoa kenen naapuriin voi muuttaa että parvekkeen voi hyödyntää..

Vierailija
67/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt, miksi se tupakan satunnainen haju ulkoilmassa olisi niin kamala, että siitä jaksaa nähdä vaivaa. Kamalammalta jotkut tehtaat haisee.

Toinen juttu todellakin on se, että yhteiskunnassa on paljon suurempiakin ongelmia. Työttömyys, nuorisotyöttömyys, syrjäytyminen, päihteet, mielenterveysongelmat, lasten laiminlyönti jne. Näihin voisi Mariakin käyttää alan ministerinä ensin energiansa. Ei, sen sijaan itsetyytyväinen keskiluokka on kehittänyt tupakasta ongelman numero yksi yhteiskuntaan. Tiedättekö esimerkiksi yhtään lasta, joka on vanhempien laiminlyömä tupakan takia? Sen sijaan mt-ongelmien, päihteiden, yleisen tipahtamisen yhteiskunnasta yms. takia on moni lapsi heitteillä!

Mutta alkoholihan on suomalaisten pyhä lehmä. Kännissä on kaikki sallittua ja kunnon suomalainen vetää kännit vähintään kerran viikossa heti sen jälkeen, kun on täyttänyt 13-vuotta - mielummin vaikka aikaisemminkin. :(

Vierailija
68/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi kielettyä jos kyseessä on taloyhtiö. Sensijaan pihalla saa tuprutella vapaasti vaikka se mielestäni häiritsee etenkin lasten leikkipaikalla.

Vierailija
69/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat omaa olohuonettaan jatkossakaan savuttaa, kun tähänkin asti ovat vaivautuneet parvekkeelle.

tulee se savun haju sinne olohuoneeseen todella niistä rappukäytävistä ja ilmastoinnin kautta, kun ihmiset siirtyvät sisätiloihin polttamaan. Tämä on sitten sinusta parempi? No, itse annan naapurin mieluummin polttaa parvekkeella.

mutta toivotaan että toteutuisi pian.

Moni kaasuttaja uhoaa että kyllähän omalla parvekkeella pitää saada tehdä mitä haluaa. Samalla logiikalla: Miksei muka kivääriammunta ole sallittua OMAlla parvekkeella.

Harmittaa todella kun kalliiden parvekkeiden tulon jälkeen olohuoneessakaan ei voi enää tuulettaa.

Vierailija
70/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ei ole kenellekään tarpeellista vaan itse hankittu riippuvuus. Tupakoitsijat vaativat itsekkäästi, että muiden pitäisi vain sietää tätä heidän täysin turhaa tapaansa oman viihtymisensä kustannuksella.

Vierailija
71/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan keittiön liesituulettimen alla sinä päivänä, kun tuo ainoa paheeni parvekkeella kielletään, piste.

Vierailija
72/74 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ei ole kenellekään tarpeellista vaan itse hankittu riippuvuus. Tupakoitsijat vaativat itsekkäästi, että muiden pitäisi vain sietää tätä heidän täysin turhaa tapaansa oman viihtymisensä kustannuksella.

Ja alkoholi on.... itse hankittu riippuvuus. Alkoholia käyttävät vaativat itsekkäästi, että muiden pitäisi vain sietää tätä heidän täysin turhaa tapaansa oman viihtymisensä kustannuksella. ;D

Mä en ole nähnyt kännääjien suhteen mitään vainoa! Pitääkin aloittaa. Mä en polta, enkä juo, mutta mun mielestäni tuo tupakkavaino on mennyt ihan neuroottiseksi ja sairaaksi. Mä alan paasaamaan alkoholista. Vahingollisempaa se on!!

Vierailija
73/74 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tupakan hajua...

Jos joku polttaa edellä ajavassa autossa (taajamanopeudet) ja ikkuna on hänellä auki, niin kyllä se haju tulee ulkoilmaan ja ärsyttää nenää, jos tulen perässä autolla. Ilmanvaihto imee hajun sisään ja aluksi ihmettelen, että miksi tupakka haisee autossani ja sitten huomaan, että siellähän sitä poltellaan... jaaha, joko ohi tai jätetään pidempi matka. Ja tämä on asia, jota hämmästelen, enkä ole ainoa.

Miksi tupakan haju on niin erilainen ja voimakas? Eikö voisi keksiä hajutonta tai vähähajuista tupakkaa? Tai jopa savutonta tupakkaa? Silloin tupakointi olisi hyväksyttävämpää.

Vierailija
74/74 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, jos savun tuloa naapuriin ei voida estää.

Savut pois meidän parvekkeelta, tiskipöydän alaosasta, vessan tuuletusventtiilien luota ja mikä pahinta makuuhuoneiden tuuletuskanavien luota! Tupakoiva itsehän ei näitä haista, kun yöllä ja aamulla tuskissansa vetää nikotiiniaan myös sisällä ja kippaa tumpit vessanpönttöön tai keittiön roskikseen!

Hän saa minun ääneni, koska otti esille meidän perheen elämää eniten häiritsevän tekijän, tupakoinnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi