Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei karppaajat koskaan kommentoi leivonnaisten kuvia

Vierailija
02.11.2011 |

facebookissa toisin kuin muut? Eihän katsomalla liho. Vai ärsyttääkö heitä se, että me voidaan herkutella ja ollaan hoikkia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei harrasta hiilareita... Sama asia minulla, että en kommentoi esim. kasviruokareseptejä koska ei kiinnosta.

Vierailija
2/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat värit.

Hassun muotoinen.

Jos ei ole enää addiktoitunut sokerista, niin ei oikein ole mitään kommentoitavakaan.

Kiinostaa kommentoida aivan yhtä paljon kuin huumeista räpsityt kuvatkin.

Vain riippuvaiset voivat löytää kuvista jotain muutakin kuin visuaalista puolta.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011103114673455_tr.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat värit.

Hassun muotoinen.

Jos ei ole enää addiktoitunut sokerista, niin ei oikein ole mitään kommentoitavakaan.

Kiinostaa kommentoida aivan yhtä paljon kuin huumeista räpsityt kuvatkin.

Vain riippuvaiset voivat löytää kuvista jotain muutakin kuin visuaalista puolta.

<a href="http://www.iltalehti.fi/terveys/2011103114673455_tr.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/terveys/2011103114673455_tr.shtml">http://www.iltalehti.fi/terveys/2011103114673455_tr.shtml</a&gt;

Jotkut meistä voivat syödä sokeria ihan olematta addiktoitunut, eikä lisäksi olla hurahdettu mihinkään ruokauskontoon, kuten eräät...

Vierailija
4/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on opetettu olemaan sanomatta mitään, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Myöskin on moukkamaista kiinnittää huomiota toisten ruokavalioon ja arvostella sitä.

Koska en syö leivonnaisia, en keksi niistä mitään sanottavaa. Tuskin kukaan arvostaisi jos kirjoittaisin pullasta kriittisiä kommentteja, enkä muutenkaan halua tehdä numeroa syömisistäni.

En muuten juo punaviiniäkään koskaan. Pitäisikö kommentoida jotain siihen, että joku voi punaviiniä juoda saamatta päänsärkyä?

Vierailija
5/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin herkuttelen kolmena iltana viikossa vaikka karppankin :P ja tällä hetkellä voisin jopa sanoa et sun kandeis kokeilla oopseja kermavaahdolla ja mansikoilla. paino tippuu silti. käyks kateeks :P

Vierailija
6/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin herkuttelen kolmena iltana viikossa vaikka karppankin :P ja tällä hetkellä voisin jopa sanoa et sun kandeis kokeilla oopseja kermavaahdolla ja mansikoilla. paino tippuu silti. käyks kateeks :P

Me kaikki kun emme ole mässäänneet itseämme tynnyreiksi

Vierailija
7/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun elimistölle ei ilmeisesti sopinut hiilihydraatit ja söin jollain leivällä ja perunalla itteni 10kg ylipainoiseksi. tällä hetkellä 8 tiputettu ja paino indeksi on 23 joten en koe olevani tynnyri :D

Ja ainakin minä karppaan olon takia, en enää painon tiputuksen takia. :) Mutta välillä on kieltämättä hauska herkutella. mutta senkin voi tehdä vhh:sti.

Onko lihavat ihmiset sun mielestä jotenkin vähempi arvoisia?

Vierailija
8/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun elimistölle ei ilmeisesti sopinut hiilihydraatit ja söin jollain leivällä ja perunalla itteni 10kg ylipainoiseksi. tällä hetkellä 8 tiputettu ja paino indeksi on 23 joten en koe olevani tynnyri :D

Ja ainakin minä karppaan olon takia, en enää painon tiputuksen takia. :) Mutta välillä on kieltämättä hauska herkutella. mutta senkin voi tehdä vhh:sti.

Onko lihavat ihmiset sun mielestä jotenkin vähempi arvoisia?

Vierailija
9/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf, sovitaanko treffit? lähetä s.postia jensa.pe@windowslive.com

tervetuloa herkuttelemaan vhh:sti

Vierailija
10/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf, sovitaanko treffit? lähetä s.postia jensa.pe@windowslive.com

tervetuloa herkuttelemaan vhh:sti

voi syödä mitä haluaa?

Vierailija
11/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ei kiinnosta mua pätkän vertaa

Vierailija
12/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sä laitoit uskoo ken haluaa... en tiedä mihin viittasit sillä. mutta tule katsomaan.. jos et usko et mun paino indeksi on 23 ni tuu kattoo. tai jos et usko että mä herkuttelen vaikka karppaan tosin vhh herkuilla ni tule sit sitä katsomaan. ihan sama mitä tuut kattoo.. jotain et selvästi uskonu.

Vierailija
13/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sä laitoit uskoo ken haluaa... en tiedä mihin viittasit sillä. mutta tule katsomaan.. jos et usko et mun paino indeksi on 23 ni tuu kattoo. tai jos et usko että mä herkuttelen vaikka karppaan tosin vhh herkuilla ni tule sit sitä katsomaan. ihan sama mitä tuut kattoo.. jotain et selvästi uskonu.

Vierailija
14/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo no niin on aika monet muutkin lihottanu mm. perunalla ja hiilareilla yleensäkki... niistä kun tulee semmone insuliinipiikki joka laittaa rasvasolut kasvavaan tilaan ja kun solu on kasvavassa tilassa se tarvitsee kasvamiseen lisää energiaa ja tulee aikamoisia pakkotunteita syödä lisää jotain..

Joillain ihmisillä vaan on luonnonvalinnan johdosta geenit jo sopeutuneet paremmin sietämään hiilihydraatteja niinkuin esim aasiassa päin monilla, ja hiilihydraatit ei vaikuta samalla tavalla kaikille.

Vierailija
15/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo no niin on aika monet muutkin lihottanu mm. perunalla ja hiilareilla yleensäkki... niistä kun tulee semmone insuliinipiikki joka laittaa rasvasolut kasvavaan tilaan ja kun solu on kasvavassa tilassa se tarvitsee kasvamiseen lisää energiaa ja tulee aikamoisia pakkotunteita syödä lisää jotain..

Joillain ihmisillä vaan on luonnonvalinnan johdosta geenit jo sopeutuneet paremmin sietämään hiilihydraatteja niinkuin esim aasiassa päin monilla, ja hiilihydraatit ei vaikuta samalla tavalla kaikille.

Olisikohan se avain tässä "tulee aikamoisia pakkotunteita syödä lisää jotain.." Eli oelt syönyt liikaa. Ei se peruna sinua ole lihottanut, vaan liika ruoka.

Vierailija
16/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peuna onkin se lähtökohtainen syy monilla, että ne syö liikaa :) Olisit iloinen, että monet on jo tajunnut tän.. jos syöt karpisti niin huomaat pian ettei mielitekoja sen jälkeen ole.

Ihmisen hormonitoiminta säätelee ihmistä käyttäytymään eri tavoin. Jokaisen kohdalla on hyvin yksilöllistä kuinka vahvasti hormonit vaikuttaa. Hormonit lähes pakottaa ihmisen syömään joissain tapauksissa (usein liikalihavilla) nyt puhun siis insuliini hormonista. Se on kehon suojelumekanismi. Tälläisiä kiusauksia on joidenkin ja useiden erittäin vaikea hallita.

Vierailija
17/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen, etä leivokset ovat kertakaikkiaan vain todella kaukana karppaajan omasta kokemusmaailmasta? Miksi kommentoida, jos ei ole pätkääkään kiinnostunut asiasta?

Ymmärrän ihan hyvin, ettei mun lapsettomat kverit kommentoi mun lapsipäivityksiä tai kuvataidetta harrastamattomat mun kuvataidelinkkejä.

Itsekään en kommentoi koiraharrastajakaverien koirien kilpailutuloksia, koska en kertakaikkiaan niistä mitään ymmärrä, eikä ne kiinnosta.

Vai onko kenties niin, että ap vain kovasti haluaisi kaikilta huomiota, kun on tehnyt niin kivat leivokset? Itse todennäköisesti leivoskuvia kommentoisinkin, mutta ei todellakaan ole epäkohteliasta jättää kommentoimatta. Kestä se.

Vierailija
18/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Uusitupa on sanonut että ei ole olemassa yhtä ruokavaliota, joka sopisi kaikille. Etsimällä löytää itselleen sopivan. Mulla se on VHH. Niinkin yksinkertainen eväs kuin ruisleipä laukaisee mulla hillittömän makeannälän. Pelkää leipääkin menisi kerralla monta viipaletta. Mun on siis parempi jättää sellaiset tuotteet syömättä. Parastahan on ettei ruiselivän mukana mene mitään välttämätöntä mitä ei muista lähteistä saisi.

Vierailija
19/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti nopeita hiilareita sisältävät elintarvikkeet kuten peruna, riisi ja ruisleipä sotekvat mulla nälänhallinnan. Siksi niitä on pakko välttää.

Vierailija
20/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myös perehtyy tarkemmin mm. epigenetiikkaan, niin ymmärtää, että hiilihydraateista erityisesti viljojen proteiinit voivat laukaista sellaisia perimäsairauksia, jotka oikealla ruokavaliolla olisi jäänyt laukeamatta. Vrt. kannabis laukauisee usein skitsofrenian.

Siksi suosittelenkin lämpimästi jokaiselle vhh ruokavaliota, vaikka ylipainoa ei olisikaan.

Ja Matti Uusituvan kommentteihin suhtautuisin hyvin skeptisesti, sillä Sydänliiton pääjohtajana hän syö ns. lääkefirmojen leipää.

Itse uskoisin, että perimältään suomalaiselle (myös ruotsi ym.) hyvin suurelle joukolle viljat, eivät ole sopivaa ravintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän